~ acht maanden later~
Pov Harry
eindelijk de tour is over en ik kan weer naar huis toe. naar mijn familie. ik heb besloten om Isa niet op te zoeken. ze was duidelijk. ze wilde me niet zien.
ik pak mijn bagage en zeg de jongens gedag. zij gaan een week naar huis en dan gaan we naar onze huis.
mijn ouders doen de deur open.
" Harold jongen kom binnen" mijn moeder verwelkomt me met een knuffel. mijn zus komt de trap afrennen en geeft me een kus en ook een knuffel.
" Waar is Isa?" vraagt mijn zus als ze met thee komt. " we zijn niet meer samen ze.... ze kon geen afstand relatie aan" ik voel dat de brok in mijn keel groter wordt.
mijn zus komt naar me toe en geeft me een knuffel. ik voel me er niet beter op.
" Harry misschien moet ik dit niet zeggen maar ik kwam Isa tegen en ik zag haar met een baby in een kinderwagen!" ik kijk haar verbaasd aan. " het zal misschien haar neefje zijn?" hoe groot is de kans dat het haar neefje is?.
" En hoe zit het met Taylor!" vraagt mijn moeder. Niemand weet over onze fake relatie. Alleen de Lads dan.
" Ja goed!" zeg ik zo opgewekt. " ga maar slapen. je bent vast moe. Dan praten we morgen wel" ik knik en til mijn koffers naar boven.
het was een zware vlucht. Mijn gedachts zijn er ook niet helemaal bij. misschien moet ik gewoon rusten.
Pov Niall
de jongens zijn naar hun familie gegaan. ik ga naar onze huis. dat geeft me ook tijd om met Isa te gaan praten. ik heb haar in de acht maanden maar vier keer gesproken. ze zei dat ze het druk had.
ik belde haar om af te spreken.
om Drie uur wacht ik op haar. ik bestel wat te drinken.
" Isabella!" gil ik.
Pov Isabella
"Isabella!" wordt er gegil. ik kijk waar het geluid vandaan komt en ren naar Niall toe. ik geef hem een knuffel. Hij heeft tranen in zijn ogen net als ik.
" je ziet er goed uit" complimeteer ik hem terwijl ik mijn tranen weg veeg.
" jij ziet er slecht uit" " weet ik, weet ik. ik slaap slecht" zucht ik. "Waar is de kleintje?" vraagt hij als hij mijn buik bekeken heeft. " die is bij zijn opa en oma. ik wilde de risico lopen met de papz." ik knik begrijpelijk. " waar zijn de andere?" vraag ik.
" oh.. die spenderen een weekje bij hun ouders. daarna gaan ze naar huis. onze huis en dan hebben we een maand of twee vakantie." ik knik. ik bestel wat en betaal de mevrouw achter de balie. " ik heb jou cola al betaald Niall" " waarom, ik kan het ook betalen. Isa mag ik hem of haar zien?" is het wel zo'n handig Idee. wat als hij het tegen de andere vertelt?. nee zo is Niall niet. heeft een beloft gemaakt en waarom zou hij het juist nu verbreken?, ik vetrouw hem.
" Ja tuurlijk. het is een hem." hij juicht luidruchtig. ik bel mijn moeder en zeg dat ze mijn baby naar mijn huis moet brengen. ik woon er sinds een drie maanden.
" kom we gaan naar mijn appartement." hij knikt en volgt me naar mijn huis.
als ik de deur open hoor ik gehuil. ik loop naar de woonkamer waar mijn moeder zit met hem op schoot. " ik ga ,ik zie je later" mijn moeder verlaat mijn huis terwijl Niall gaat zitten.
Ik til Logan op en leg hem op Niall's schoot. Niall bekijkt hem grondig terwijl Logan lacht. " hij heeft de ogen van zijn vader en de krulletjes maar de rest heeft hij van jou vooral de vorm van jou hoofd" lacht Niall. " dankje, wil je wat drinken?" " ooh...ohh... mag ik Logan eten geven?" vraagt hij smekend. lachend loop ik de keuken binnen. ik pak de soep van vanochtend en warm het op in een juiste tempratuur.
als ik de woonkamer binnen loop hoor ik gelach. voor een twee maanden oude jongetje lacht hij best veel. Niall is Logan aan het kietelen. " hij vindt je erg leuk zo te zien" " ik weet.... jah... je houdt wel van oompje Niall" hij klinkt net als een vijf-jarig.
Als Niall hem gevoerd heeft - wat met gemak ging. dat me echt verbaasd- komt Niall met een voorstel. " wat is je voorstel?" vraag ik. " nou de jongens zijn een week weg en ik ben alleen. zou je een weekje willen intrekken bij mij. neem Logan ook mee" ik weet niet of het een goei idee is. ja ik hem moederlijk gedachtes.
" pleas....." smeekt hij. " oke ik pak mijn spullen in. regel je even een taxi" hij knikt en pak zijn telefoon.
ik pak wat luiers in en wat baby kleren. ook neem ik Logan's cremes mee. Logan kan niet zonder zijn cremes geloof me. net als zijn vader. die ruikt altijd heerlijk. misschien erft hij het van zijn vader.
" alles ziet er nog hetzelfde" vertel ik Niall terwijl hij de deur open doet.
" weet je zeker dat niemand komt?" vraag ik. " ja ik weet zeker. Wil je in Harry's bed slapen?" vraagt hij voorzichtig. oke ik ben nog niet over hem heen. " ja is goed" ik loop naar boven en merk dat Logan op mijn schouder in slaap is gevallen. ik sla de dekens van Harry's bed een beetje open. zo voorzichtig mogenlijk leg ik Logan neer en zet een kussentje voor en achter zodat hij niet valt.
" je bent een goeie moeder" ik draai me met een schrik om en glimlach naar Niall.
"dankje, zullen we naar beneden gaan?" vraag ik. hij knikt en we gaan naar beneden. " had ik al gezegd dat alles het zelfde is gebleven?" vraag ik. hij knikt lachend. " we gaan nog een lange week tegemoet komen. Maar wanneer ga je het aan Harry of de andere vertellen?" ik haal mijn schouders op. " geen Idee"
" je moet het wel snel doen. Harry gaat er achter komen" ik kijk naar mijn voeten. " ik weet maar ik ben er niet klaar voor" hij knikt begijpelijk. ik snap het wel.
------------------
They are back together. hoe vinden jullie van de naam?
Weer een keer wat anders. iedereen heeft bijna het zelfde naam en de boeken die ik tot nu toe gelezen heb:' daar komt geen Logan in voor'
comment en vote
----------------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...