ik werd wakker zonder hoofdpijn. ik kijk om me heen en zag dat ik naast Harry lag te slapen. gelukkig met kleren. Zijn krullen waren door de war en het stond hem perfect. Zayn lag ook te slapen. ik was vergeten dat ik vandaag met Harry zou gaan volleyballen. ik kan het goed al zeg ik het zelf.
ik sta voorzichtig op zonder iemand wakker te maken en loop hun badkamer in. ik fris me even op en kom de badkamer uit. een van de bedden is leeg. het de bed van Zayn. ik kijk goed om me heen en zie dat hij verdwenen is. ik loop naar de deur toe maar dan wordt er op mijn schouder geklopt. " goeiemorgen, ik wist niet je hier geslapen had" zegt hij verward. " ja we keken een film en toen viel ik slaap" leg ik hem uit. " o ga je vandaag nog iets leuks doen?" " ja ik heb zo een volleybal toernooi met Harry en in de avond heb ik een date met Tobias" leg ik hem uit. hij ziet er zo teleurgesteld uit. ik wil niets vragen daarlijk raak ik hem nog. " o oke veel plezier op je date en Succes met Harry en het volleyballen" de laaste zin zegt hij sarcastisch. " hoezo ' succes met Harry'? " vraag ik hem. ik ben toch benieuwd.
" een klein geheimpje. hij kan niet samen spelen hij wilt alle doelpunten maken en hoe zal ik alles gewoon bij elkaar zeggen. even denk hmm... egoïst" " als hij egoïstische tegenover mij gaat doen heeft hij echt een probleem" zeg ik tegen hem hij glimlacht en draai zich om. " o Zayn" hij draait zich weer om naar mij en komt dichterbijer. ik moet denken aan gisteravond.
" zeg tegen Harry wanneer hij wakker is dat hij mij moet komen ophalen wanneer we weggaan." vraag ik hem hij knikt en ik loop weg.
ik open de deur van mijn kamer en zie dat Jenny met Drake aan het slapen is. ik dacht dat hij haar bedrogen had. hey het is haar leven niet de mijne ik kan haar alleen maar steunen en niets meer.
#2 uur later tijdens de wedstrijd#
" hier ik sta vrij" gil naar Harry. maar zoals gewaarschuwed is het waar. hij speelt solo hoewel we alle wedstrijden gewonnen hebben. we spelen de finale. ik paas alleen maar de bal naar hem en surf voor de rest doe ik bijna niets en ja hoor hij scoord. ik hoor blij te zijn dat we gewonnen hebben maar dat ben ik niet. hij is fucking selfish. we halen de beker op en gaan dan in de auto zitten.
" ben je niet blij dat we gewonnen hebben" vraagt hij verbaasd." jawel en ook weer niet" " waarom niet?" moet ik nu al die vragen beantwoorden?.
" nou omdat je solo gespeeld hebt. ik had het kunnen weten Zayn heeft me al gewaarschuwed voor dit. en toch ben ik meegegaan."
" sorry, en je doet als of iemand eraan dood gaat. je doet alsof ik je vriendje ben en ik een andere gezoent heb" dat meen je niet heeft hij dat echt gezegd! als hij ooit mijn vriendje zou zijn zou hij dat doen. " sorry ik .... ik bedoelde het niet zo" zegt hij. je hoort aan zijn stem dat hij spijt heeft. " nee is niet erg. ik ben je vriendin toch niet dus ja" zeg ik alsof het me niets boeit. diep van binnen wel. " hoe kan ik het goed maken dat ik zo egoïstisch was? " vraagt hij. " geen idee" zeg ik. " ik weet het al kom maar mee" zegt hij. hij rijdt met de aut ergens heen . ik weet niet waar. " we zijn er" zegt hij. ik stap de auto uit en kijk naar de strand. het is een normale strand met een huisje en in de verte begint een bos.
hij pakt mijn pols beet en rent met mij erachter aan richting de zee. " nee nee, dat ga je niet doen Harry. als je doet. ik breek...." maar te laat hij heeft me al in het water gegooit. Ik probeer hem ook er in te krijgen maar hij wil niet mee werken. hij veel te sterk. hij trekt zijn shirt uit en er komen Tatoes te voorschijn.
" stop met staren Isabella Foster. heb je geen manieren geleerd dat dat onbeleefd is" praat hij mij na. ik stop met staren en ga op het warme zand zitten. niet handig want nu plakt alles aan mijn lichaam. we hebben geen handboek dus moeten we het hier meedoen. ik kijk toe hoe hij uit het water komt. al het water glijdt van zijn lichaam af. wauw dat is awsome. ik merk dat ik weer aan het staren ben en zo hebben we wel uren gepraat. hij is best wel tof. shit.
over een uur is Tobias voor mijn deur. " Harry kan je me aub naar huis brengen" " wat vind je het niet leuk" vraagt hij teleurgesteld. " nee ik vind het super maar mijn date is er over een uur en ik moet me nog klaar maken. pleas" smeek ik . " het is een belangrijke date he of niet?" vraagt hij. natuurlijk is het niet belangrijk maar toch knik ik hevig. de hele rit is het stil. we zijn snel gereden.
" hier zijn we dan" zegt hij verlegen. " bedankt voor de geweldige dag" bedank ik hem. ik knuffel hem en neem de trappen naar boven de lift duurt veel te lang. ik heb nog maar een half uur. ik neem een douche van tien minuten. zoek een mooie lange jurk want het moet wel chique overkomen. als ik klaar ben doe ik mijn balarina's aan en maak mijn haar een beetje golvend. ik doe nog wat make up en ben dan uiteindelijk klaar. net wanneer ik uit de badkamer kom hoor ik geklop.
" hey lieverd. wauw je ziet er geweldig uit" complimenteert hij mij. ik doe het zelfde en we lopen hand in hand naar zijn auto.
als we bij het restaurant zijn kijkt iedereen me raar aan. ik weet het al mijn haar kleur maar dat kan me niets schelen. Tobias is een echte gentle men. hij schuift mijn stoel aan.
" wat vind je van je school" vraag ik om de stilte te verbreken. " die is wel leuk maar ik zat toch liever op de van jouw. daar zitten nog een beetje bekende en hier moest ik nieuwe mensen leren kennen"
" sorry babe. ik moest ook nieuwe mensen leren kennen. als je hart openstelt dan lukt het wel. het begon bij mijn kamer genoot en toen ging het veder via via" zeg ik tegen hem. " ik ben blij dat de eerste week er alweer op zit en ik naar mijn meisje kan" zegt hij en geeft me een zoen. ik ook zeg ik zacht . de hele avond hadden we het alleen maar over sport. dat is saai. ik had een leuke tijd met Harry. ik heb hem ook beter leren kennen.
" liefje ik ben zo terug" zegt hij. hij is gewoon even weg. wat voel ik nog voor Tobias eigenlijk. ik heb mezelf nooit die vraag gesteld. ik draai me om om te kijken waar hij is. hij staat te praten met een blond meisje in een jurk. het zal vast zijn klasgenoot zijn.
(kijk ik geef hem privacy. ik ben niet dat jaloerse type. ik weet het. de meeste mensen zouden boos worden als ze hun vriendje of vriendin zien praten tegen een jongen of meisje. ik vertrouw hem ook op het gebied van meisje. hij zegt dat ik zijn enige ben en ik doe precies het zelfde. we zijn wel verstandig als je het bekijkt.)
hij komt alweer aan lopen. " o dat was een klasgenoot" zegt hij." o haha, is goed" zeg ik. " ik ga even afbetalen en breng dan breng ik je naar huis" zegt hij. wacht. meen je die. ik dacht dat meer zou worden aangezien we vorige keer onderbroken werden.
hij is alweer terug en pakt zijn jas en ik doe het zelfde. de autonrit was gênant ik durfde hem niet te vragen. maar ik doe het toch. " Toby ik dacht .. ik dacht dat het vanavond meer zou worden na het eten. dat we veder gingen waar we waren gebleven" vertel ik hem. " ik had dat ook graag gewild maar ik moet morgen trainen" " maar morgen is het zondag, je traind al de hele week" zeg ik nu op een boze toon. iets zegt me dat hij iets verborgen houdt. iets wat ik niet weten mag. " sorry babe. ik ben aanvoerder en ik moet echt trainen vandaag eigenlijk ook.maar ik mocht iets eerder eeg omdat ik jou uit eten nam" zegt hij. ik geloof er niets van maar ga de veder niet op in.
hij stopt voor de parkeer plaats en ik stap uit. ik geeft hem een korte zoen en ga naar binnen. ik sta voor de liften en kom Harry tegen. " hey gaat het wel?"
" ja het gaat prima " antwoord ik bot. we stappen de lift in en hij zet lift op stop. " waarom doe je dat?" vraag ik hem. " ik start pas deze lift als je me verteld hebt wat er gebeurd is" o gaan we nu chanteren. het is echt schamend maar ja ik zal het toch vertellen hij een beetje mijn vriend nu. ik vertrouw hem nu iets meer.
"oke , we gingen eten en toen had hij me alleen gelaten en ging met zijn klas genoot praten. dat vond ik niet erg ofzo. maar toen hij terug kwam zei hij dat hij zou gaan afbetalen en mijn naar huis zou brengen" vertel ik hem. " ik begrijp het niet. alles is toch goed" zegt hij en krabt zijn achter hoofd. " nee dat is het niet. na het eten gelijk naar huis. ik dacht hij brengt me nog mij mee naar zijn kamer en dat we daar wel veder gingen. ik heb het hem gevraagd maar hij moest 'trainen' hij traind al de hele week" leg ik hem uit. " dus je wilde veder gaan " zegt hij met een grijns. ik wist dit geen goed idee was . hij start de lift weer. hij stopt op mijn verdieping. " jou verdieping is toch het vierde waarom stop je op de vijfde?" " ik wilde met je mee lopen of mag dat niet" vraagt hij. ik knik en hij loopt met me mee tot de deur. we wensen mekaar nog een goede nacht en zo val ik snel in slaap. ik was uitgeput na die wedstrijd.
verbeterd op: 04-08-2014
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictieIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...