#27# het wordt wat.

1K 38 1
                                    

ik had zin om te posten ik ben al richting de  700 lezer dank julie wel.. help me aan meer. trouwens ik ben een nieuwe boek. zouden julie misschien een kijkjw willen nemen??. het heet flight ft Zayn.

enjoy the chapter

-----------------

Pov Isabella

ik open langzaam mijn ogen. ik voel een vies smaak in mijn mond. ik trek me zelf omhoog en kijk om me heen. ik hoor iemand rommelen in mijn badkamer. het is vast Jenny. ik lig weer en hoor voerstappen. " je bent wakker" ik herken die stem uit duizenden. " ja, wat is er gebeurd" ik leg mijn hand op mijn hoofd. ik heb een knallende hoofdpijn.  " ga maar liggen, ik maak even een kopje thee voor je" waarom is hij zo bezorgd wat heb ik gemist?. "Harry!" " Ja Isa " roept hij vanuit de badkamer. hij loopt de badkamer uit en geeft me een kopje thee. " wat is er gebeurd?" hij zucht diep. " Hazz. wat is er gebeurd?" " nou ik wilde iets belangrijks tegen je zeggen maar Tobias verscheen ineens. hij zei dat hij van je hield en toen werd je boos op hem en zei je dat je niet van hem hield. toen sloeg hij mij omdat hij me beledigde en ik er wat van zij. je zei dat ik moest blijven zitten. ik deed dat ook en je ging met hem praten. toen sloeg hij je bewusteloos. ik heb je maar naar kamer gebracht" hij zucht diep." maar je hebt een blauwe wang. wat is er gebeurd?" "we hebben gevochten" hij kijkt naar zijn benen. " maar wat was die vraag wat zo belangrijks was" ik wilde het weten. ik ben zo nieuwsgierig. " ik..." de deur gaat open en de jongens en Jenny komen binnen. we worden weer onderbroken. " hoe voel je?" vraagt Jenny blij. " ga weg!!" gil ik. ze kijken me raar aan en gaan weg.

" sorry maar ik wilde het graag horen en wilde niet weer onderbroken worden" hij knikt maar kijkt niet blij. " als je me een ding beloofd" ik knik. " beloof me na dat ik dit gezegd heb dat we nog steeds vrienden blijven" ik knik. " pinkieswear?" ik haak mijn pink aan die van hem. " ik... al... al op het moment dat ik je zag was je alles voor me. ik...ik... na mijn ongeluk heb ik je ongelukkig gemaakt en nu...nu wil ik je gelukkig  maken" ik kijk hem raar aan en wacht tot hij veder gaat. " ik hou van je Isabella, en ik snap als je niet van me houdt dan snap ik dat. ik zal mijn gevoels wegstoppen voor jou" ik weet niet wat ik moet zeggen . ik wil wat zeggen maar er kwam niets uit. " zeg iets Isa al is het een woord" ik kijk hem aan en druk mijn lippen op die van hem. hij schrikt maar zoent me. wat heb ik die lippen gemist. "Isa...".. " Harry ik hou ook van jou. je bent me alles" hij glimlacht en drukt zijn lippen op die van mij.

"Awhh" horen we. we richten op ons op de deur. " zijn julie samen?" Jenny loopt de kamer binnen. net als de jongens. ik kijk Harry weer aan. " nee nog niet, ik wil haar eerst op een date nemen. ik wil haar speciaal laten voelen" hij geeft me een knipoog. ik voel dat ik bloos.

" awhh so cute maar ik moet ook iets vertellen" we kijken Jenny raar aan. " ik en Zayn hebben ook iets in het echt" "was het nep dan?" vraagt Harry. hij kent het verhaal nog niet. " jupp maar nu zijn we samen" ik sta van de bed op wat niet handig was. met een klap viel ik op de grond. Harry tilt me op en legt me weer neer. " je moet rusten" hij plaatst een kusje op mijn voorhoofd. " oke maar wij gaan zo kunnen we julie alleen laten. o en nog een ding. Harry breek haar hart en ik zal jou breken" Harry slikt en knikt. ze verlaten de kamer.

"vind je het niet raar. we haatte elkaar en nu hebben of houden we van elkaar" hij grinnekt en laat zijn mooiste lag zien. " umh..  vind je het goed als ik ga. ik ga de speciale date voorbereiden" vraagt hij lief. " wat moet ik aan?" " doe iets simpels aan" ik knik. " mag ik gaan.... red je het wel?" ik heb weer met de 'bezorgde' Harry te maken. " je mag pas weg voor een voorwaarde"zeg ik met een grijns. hij komt dichter tegen me aan liggen. " en dat is ?" zijn stem is zo verleidelijk. " ik wil een kus" " als dat het was had het dan meteen gezegd" voor ik weer iets kan zeggen drukt zij lippen op de mijne. de kus verandert in een diepe zoen. ik wil veder gaan maar hij trekt zich terug. " dat bewaren we voor vanavond" hij knipoogd en verlaat de kamer. ik kan niet geloven dat ik iets heb met Harry. mijn beste vriend. ik krijg alleen maar meer vlinders in mijn buik als ik hem zie. alsof ik rupsen op heb.

Pov Harry

ik heb alles al geregeld nu alleen maar hopen dat ze het leuk gaat vinden. het voelt zo anders. ik heb nu iets met haar. ik hou van haar en ik wil niets verpesten. ik wil dat er niemand tussen ons komt. " Harry" ik kijk op en kijk naar de Ier die naast me zit. ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. "wat vroeg je?" hij kijkt me hoofdschuddend aan." je bent echt verliefd. je luistert al niet meer wat ik zeg" ik glimlach naar hem. " ben je klaar voor je date" " ja ... nee. ik ben zenuwachtig.... wat als ze het niet leuk vindt?" ik kijk hem aan en zucht. " Harry, Harry waar zijn je charmes. je was altijd zeker van alles en door een meisje verander je in een keer. kijk geloof me nou maar ze gaat het geweldig vinden. maar ik waarschuw je als je haar pijn doet dan heb je een probleem" ik kijk hem aan . hij kijkt serieus maar dat verandert snel. " waarom denk je dat ik haar pijn zal doen?" " omdat je Harry heet. je hebt bijna met alle meisjes hier in de campus gehad en Isa is een speciale meid. dus breek haar niet. ze heeft het zwaar." ik knik en loop naar de deur. hij geeft me nog een schouderklopje en kijkt me aan. " succes, doe rustig aan" hij knipoogd en ik weet gelijk waar hij het over heeft. " zal ik doen" " Harry wacht" ik stop met lopen en kijk hem aan. " hier geef deze maar aan haar" hij overhandigt me een rode roos. als teken van liefde.  " dankje Nialler je bent de beste" hij lacht en loopt weg.

ik neem de trap. iemand pakt me bij mijn kraag en duwt me tegen de muur aan. ik kijk in de kwaaie ogen van Josh. " wat moet je" vraag ik bot. " ik hoorde dat je een date hebt met mijn vriendin" " jou vriendin, weet je nog dat ze zei dat ze jou niet wou maar mij" zeg ik glimlachend. het raakt hem want zijn grip verslapt. " ik krijg je nog wel Styles en je vriendin zal de mijne worden" " als je van haar houdt laat haar dan los en ga veder met je leven" hij kijkt me boos aan en loopt weg. hij is zeker niet vergeten wat ik hem heb aangedaan laatst. ik trek mijn kleren recht en loop naar Isa ' s kamer. ik klop netjes en ze doet open. " je ziet er prachtig uit schoonheid" ze bloos en mijn ogen glijden over haar lichaam. ze heeft een shirt met een spijker jack aan en een korte broek. ze heeft naar me geluisterd. ze heeft iets simpels aan. " Harry" ik word weer wakker. ik buig me naar haar toe om haar een kus te geven maar ze ontwijkt de kus. " is er iets Babe?" " nee alles is perfect en het kan niet beter" ze ziet er positief uit. " maar..." " ja ik weet maar ik bewaar alles voor vanavond zoals je zei. ik heb naar jou geluisterd en jij gaat naar mij luisteren" " touché" ik steek mijn hand uit en ze neemt hem aan. ze haakt haar arm in de mijne en we lopen naar de geplande date.

--------------

ik heb gewacht tot ik deze hoofdstuk mocht schrijven het surde wel 27 hoofdstukken maar het was het waard vind je niet.  ik hoop dat het leuk was en laat een comment achter.xxxDebxxx

------------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu