#43# vergeven

762 33 1
                                    

ik word wakker met hoofdpijn. ik kan me niets meer herinderen. iedereen ligt verspreid over mijn kamer. kleren verspreid over mijn kamer. what the fuck is er gebeurd.

" morning " ik hoor Niall. " morgen" zeg ik schor. de andere jongens worden wakker. " wat een nacht" hoor ik Louis gillen. " Lou, niet zo gillen. en ja wat een nacht als je niets herindert" zeg ik sarcastisch.

" hahaa, ik herinder me nog wel wat!" zegt Niall lachend. " oke zullen we naar een cafe gaan en daar ontbijten?" vraag ik. ze stemmen in en kleden zich aan.

ik neem de badkamer en trek daar mijn kleren aan.

ik trek mijn skinny jeans aan met een adidas sweater.

vandaag zet ik geen make-up. ik heb er geen zin in.

" klaar, zijn julie ook klaar" ik kijk ze aan en ze zijn allemaal in slaap gevallen. ik denk me iets. toen Jenny ziek was hadden ik nog een emmer liggen. ik loop naar de douche en vul die emmer vol. met al mijn kracht sleep ik het naar de kamer. ze liggen daar nog.

ik loop naar de eerste beste die het dichtst bij zit. Liam. ik giet water over zijn gezicht. hij schrikt wakker. " Shhtt" sus ik hem. hij kijkt me boos aan maar begrijpt me. de andere jongens liggen dicht bij elkaar. ik giet de hele emmer water over ze heen. ze kijken me boos aan. ik laat de emmer vallen en ren de kamer uit.

ik ren naar de lift en net op tijd sluiten de deuren. ik steek net mijn tong uit. ik voel dat ik niet alleen ben in de lift. ik draai me om en zie Harry staan.  ik gun hem geen blik en kijk voor me uit. ik wil zo graag iets tegen hem zeggen maar ik weet dat ik dat beter niet kan doen.

" hey" zegt hij. ik zeg niets en de deuren gaan open. ik stap uit. de jongens kijken me kwaad aan. ik ren richting het park. daar kan ik me namelijk goed verstoppen. mijn conditie is een beetje achter uit gegaan maar niet zo erg. de jongens trekken te strakke broeken aan. het lijkt alsof ze vrouwelijke benen hebben. door die broek halen ze me nooit in.  dankje broeken.

als ik zie niet meer zie gaat mijn telefoon af. het is Zayn.

Z: oke genoeg. het spel was leuk maar we hebben honger. waar zit je?

I: oke. ik heb ook honger. ik zit bij hrt bankje achter de derde boom

Z: hoe kom jij daar. doet er niet toe kom naar het vijver oke

I: oke kom eraan.

ik loop richting dr vijver. ik zie ze al staan. "kom op Isa loop sneller. ik heb echt honger!" gilt Niall. als ik het niet verwacht had.

ik ren naar ze toe. samen lopen we de cafe binnen om te ontbijten.

" Zo gaan julie me nog vertellen wat er gebeurd is?" vraag ik. ze knikken. " Louis en Niall weten alles" zegt Liam. ik knik en geef aan dat ze mogen beginnen met praten. er komt een serveerster aanlopen en vraagt wat we willen. iedereen bestelt een tosti en warme chocomel. het is al bijna winter.

" oke begin" ze knikken. " nou we waren de spel aan het spelen" begint Louis. ik knik net als de andere. " toen was iedereen dronke. ik was niet zo  dronken en Niall ook niet. we zagen bizarre dingen" iedereen kijkt mekaar aan met grootte ogen aan. wat hebben we gedaan. " Isa jij zoende met Zayn. Zayn jij zoende met Isa. Liam jij was aan het spelen met vliegtuigen en je vertelde dat toen je elf was dat je in je bad had geplast. Isa we weten niet wat jij allemaal op had maar je wilde veder dan zoenen met Zayn" zegt Louis. iedereen lachte Liam uit. maar ik keek naar Zayn. " ging ik veder?" vraag ik voorzichtig. " nee ik en Niall hield je tegen. maar je wou het" ik voel mijn wangen rood worden. ben net uit een relatie en zoen nu al Zayn. zo hopeloos. " Sorry Zayn het was niet mijn bedoeling" verontschuldig ik me. " nee is niet erg je wist het niet. we waren dronken dus ja we konden het ook niet weten" hij is ook aan het blozen.

" maar jongens hoe zit het met julie en Harry. julie moeten geen ruzie maken omdat hij het uit heeft gemaakt. hij is julie vriend en julie kennen hem langer dan mij. dus wees alsjeblieft niet boos op hem" ik kijk ze doordringend aan. " oke we maken het wel goed met hem. alleen omdat jij het wilt " zegt Niall. ik knik blij.

de jongens gaan nu naar Harry. ik besluit binnen te blijven en na te denken kver de kus van mij en Zayn. zou ik hem leuk vinde?  neh... ik denk het niet.

Pov Harry

ik werd wakker met hoofdpijn. er lag niemand naast me . ik vond het vreemd. ik  werd altijd wakker naast Isa en nu is ze er niet. ik mis haar een beetje. ik sta op en kleed me aan. ik loop naar de lift. ik ga maar eens naar de park om na te denken. het werkt altijd. de lift deuren gaan open. er komt een meisje binnen met paars haar. Isa.

ze haalt opgelucht adem. ze draait zich langzaam op en ziet me staan.  ik weet niet wat ik moet zeggen. " hey" zeg ik dan maar. maar ze reageert niet. ik stap de lift uit en loop naar de park. hier was ik dus bang voor. als je een relatie hebt met je beste vriendin en het gaat uit dat de band niet meer het zelfde wordt. ik zag het aankomen aan de ene kant. maar ik hou van haar. nog steeds alleen wil ik vrijheid. ik zie een meisje rennen naar de overkant. het Isa. ik kom haar overal tegen. ze is gelukkig niet verdrietig net als de andere keren dat ik haar heb aangetroffen toen ze verdrietig was.

ik loop terug naar mijn kamer. ik besluit om nog even te slapen.

na een uurtje geslapen te hebben gaat de deur open. het zijn de jongens. ze gaan allemaal zitten en kijken me serieus aan.

" hallo?" zeg ik verbaasd. " we hebben na gedacht Hazz. je had gelijk we laten geen meisje tussen ons komen" zegt Liam. ik knik. " we willen onze excuses aanbieden" zeggen ze. ze staan op en geven me een knuffel ik ben nog steeds verbaasd. hoe kunnen ze me zo snel vergeven?.

" waarom vergeven julie me zo snel" durf ik toch te vragen. " wil je de waarheid?" vraagt Niall. ik knik. " van Isa moesten we het goedmaken met jou. ze vond het sneu en zei dat jou keuze was. en wij als vrienden moet achter je beslissingen staan. ook al zijn we het er niet mee eens" zegt Niall. ik trek ze nog een keer in een knuffel. ik ga Isa bedanken.

------------

even een mededeling. over twee hoofdstukken komt er veel tijdsprong. ik zet er ook bij hoelang.

hou er rekening mee.

dankje

-------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu