#99# Epiloog

437 30 4
                                    

Een jaar later

Pov Isabella

" meiden schiet op, we moeten zo gaan" roep ik naar boven. Ze komen alle vier naar beneden lopen in hun bruidsjurken voor bruidsmeisjes.

" Jessy, Jade Leigh-anne en Perrie" gil ik. Ze zien er mooi uit. " Isabella!" gillen ze. Zij zijn mijn bruids meisjes. Ik ga vandaag met Harry trouwen. Het is precies een jaar geleden dat Harry me gevraagd heeft. Ik heb de meiden leren kennen via Zayn. Hij heeft een relatie met Perrie. Super cute natuurlijk.

" gaan we, de jongens wachten op ons" ik knik. Ze tillen mijn witte jurk van achteren. Jade geeft me een bos bloemen.

Over een paar uur ben ik miss Styles.

Pov Harry

" Zayn! Je haar zit goed. Kom we gaan!" roept Louis. De jongens zijn mijn getuigen. " Harry schiet op!" roept Liam. Ik ben bezig met Logan. Hij draagt een smoking en ik doe zijn haar precies op mijn manier. Hij lijkt veel op mij en eet als Isa.

Hij brabbelt al wat.

Ik strik zijn veters en til hem op. " ben je er klaar voor. Zometeen ga je trouwen" springt Niall. " ja ik weet. Ik ben een beetje zenuwachtig" hij kijkt me verbaasd aan. " je houdt toch van haar? Waarom zou je zenuwachtig moeten zijn. Het gaat je lukken. Alles gaat goed komen" ik knik en bedank hem. We moeten iets eerder weg. Ik heb geregeld dat de paparazi ons vandaag met rust laat. Want Isa wilde ze niet.

Als we er zijn stappen we uit. Ik begroet de priester en ga op mijn plek staan de meiden zijn er ook al. Iedereen zit op zijn plek en wacht op de bruid. Zodra de piano luidt weet ik dat Isa eraan komt. Ze verschijnt en loopt naar voren met haar arm gehaakt in de van haar vader.

Ik bekijk haar grondig. Ze heeft een mooie witte jurk met een sluier voor haar gezicht. Met haar paars haar mooi gekruld loopt ze naar voren. Haar vader laat haar los en overhandigt haar aan mij. " je ziet er mooi uit" compilmenteer ik haar.

" en dan mag u nu de bruid kussen" Ik druk mijn lippen op die van haar. " ik kan je nu mvr. Styles noem" fluister ik in haar oor.

Pov Isabella

Ik trek een andere jurk aan. Want het feest gaat daarna pas echt beginnen. Mijn moeder pas vanavond op Logan. Dan kunnen Harry en ik gewoon genieten van deze avond.

Er wordt veel gekletst en ook gedanst en niet te vergeten, er wordt ook gegeten.

Er komt een rustige liedje. Ik en Harry schuifelen wat. " ik laat je nooit meer gaan" fluistert hij. " ik laat jou ook nooit gaan. Samen gaan we oud worden" hij knikt en druk zijn lippen op die van mij.

-15 jaar later-

" Mam ik ben thuis!" roept Logan als hij binnen komt. " hey schat" uit beleefd hij geeft hij me een kus op mijn wang. " hey pa" ze geven elkaar een hand. Ik zie een meisje op de gang staan. Ik loop naar haar toe. " hoi, ik ben Isabella en jij?" vraag ik netjes.

" Ik ben-" " Dat is Jamie mam, we gaan huiswerk maken" grijpt Logan snel in.

Ik wiebel met mijn wenkbrauw en kijk naar Harry. Hij denkt precies het zelfde. Als ze naar boven lopen spreid Harry zijn armen. " weet je nog onze tijden" ik knik en knuffel hem. " tuurlijk die vergeet ik niet, ze gaan geen huiswerken maken he?" vraag ik grijnzend aan hem. " nop" ik grinnek. " Zal ik-" " nee schat je hoeft niet te kijken. Hij is wijs en genoeg" zegt Harry snel. Ik knik. " zolang ik nu al geen oma hoef te worden" hij lacht.

-30 jaar later-

Pov Logan

" Romy kom hier!" roep ik streng. " ik wil naar opa en oma. En ooms en tantes" roept ze eigenwijs. " we gaan zo wel".

"Julie, gaan we? Ben je al klaar?" vraag ik aan mijn vrouw. Ze komt naar beneden rennen. " ja ik ben klaar. Heb je Romy's jas al aangetrokken? En die van George?" vraagt ze. Ik schud. " doe dat dan" ik vind haar zo aantrekkelijk als ze boos is. De twee peuters rennen rond.

We stappen met zijn vieren in de auto. Er wordt van alles gezongen. Mijn vader heeft het doorgegeven aan mijn kinderen. Het kan niet anders.

" Oma!" Romy rent naar mijn moeder. " Opa!" George doet hetzelfde. " fijn dat jullie er zijn." de jongens komen zo" de kerstboom staat er gezellig bij. Het is kerstmis. Er staan heelveel kado's onder de boom.

De bel gaat Niall, Louis, Zayn en Liam komen binnen. Ze rennen op de kleintjes af. Niall loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik heb het altijd goed kunnen vinden met hem. " hoe gaat het?" hij wijst naar de drukke kleine kleuters. " ja het gaat goed met jou" hij knikt.

Als we met z'n alle aantafel zitten, staat mijn moeder op. Ze tikt tegen haar glas aan en vraagt om aandacht.

" Dit is een prachtige sprookje. Ik ben gelukkig. Mijn droom is uitgekomen. Ik wilde een kind al heel graag. En ik leerde Harry kennen. We hebben heel veel mee gemaakt. Maar ondanks dat zijn we altijd samen gebleven" roept mijn moeder tijdens het eten. " en dan heeft mijn zoon ook nog kinder en ben ik oma geworden. Gelukkig heb ik ook nog een aardige schoomdochter" ze lacht naar Julie die ondertussen aan het blozen is. " dit is het, mijn droom is uitgekomen en ik hoop dat het zo veder gaat met de andere generaties." eindigt ze haar zin. Iedereen geeft haar een knuffel. En we beginnen allemaal en het kerstdinner.
----------------
Dit was het dan, de einde. Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit boek. De volgende hoofdstuk is mijn dankwoord aan jullie en ik heb nog ee  mededeling. Maar dat lees je in het volgende hoofdstuk.
------------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu