Pov Isabella
" maar waarom?" vraag ik. " kleed je nou maar aan en netjes!" dringt Louis aan. ik knik en loop naar mijn kamer( logeer kamer ). ik trek mijn kast open. ik heb niets. ik ren de trap af. " Ni?" roep ik door het huis. " in de keuken" ik had het kunnen weten.
" wats uppp?" vraagt hij met een broodje in zijn mond. " van Louis moest ik me netjes aankleden. ik heb geen idee waarom ik me netjes moest aankleden. ik heb ook niets om aan te doen.hij wil niet vertellen waar we naartoe gaan" mopper ik. " ik heb wel wat " ik kijk hem verbaasd aan. " wat doe jij met jurken in je kamer?" vraag ik. " ik had een vriendin Barbara en ze bleef wel eens logeren. maar nu het uit is heeft ze alles hier gelaten" ik zie dat zijn gezicht betrekt. ik geef hem een knuffel. " sorry " fluister ik in zijn oor.
" maakt niet uit" fluistert hij. " weet je als je herinderingen aan hebt ga ik wel even snel shoppen" zeg ik er achter aan. hij schud. " nee joh. het is allang klaar." ik knik. hij pakt mijn pols beet en sleurt me mee naar zijn kamer. hij doet de deur dicht en ik plof op zijn bed. " zo wat heb je?" vraag ik en val achterover op zijn bed.
" ik heb een zwart jurk hij is wel lang" ik haat lange jurken. dat brengt me op een idee. " Ni? , stel dat er wat gebeurt met die jurk?" " hmm" " word je dan boos?" vraag ik. " nee je mag er alles mee doen" hij kijkt me grijnzend aan. " ieuwww. Niall Horan. viezerik" roep ik. hij geeft me een kus op mijn wang en verlaat de kamer. ik loop zijn kamer uit en loop naar de mijne. ik doe de deur opslot en pak een schaar. ik knip de mouwen eruit en maak de onderkant wat korter. ik naai nog even alles recht en trek het aan. ik hoor iemand kloppen. " Isa!" het klinkt als Niall ' s stem. " Ja!" gil ik. " hier staan je schoenen en schiet op" roept hij. ik knik maar besef dat hij dat niet kan zien. " oke!!!" roep ik. de voetstappen verdwijnen. ik zet wat make -up op en doe mijn haar half vast. ik haal de deur van de slot af en open de deur. er staan zwarte Louboutins. ik trek ze aan en loop langzaam de trap af. ik zie de jongens met open mond kijken. " julie vangen vliegen" giegel ik. " wauw" zeggen ze nog eens. " oke gaat er iemand nog vertellen waarom ik me netjes moest aan kleden?" vraag ik. " dat zie je zo" zegt Liam. ik kijk ze nep- boos aan. ik hou niet van verrassingen. Zayn loopt naar me toe met een doek in zijn handen. " dude wat ga je doen" vraag ik en neem een stap naar achteren. " rustig maar , ik ga je niet ontvoeren. vertrouw me nou maar" ik knik en geef hem toegang om de doek om mijn ogen te doen.
" zet deze maar op" " nou dankje Niall maar ik zie niets. zet het zelf op" ze lachen allemaal. wat me opvalt is dat Harry er niet bij is. ik heb hem niet meer gezien na die gesprek.
ik voel dat iemand me optilt. " wie tilt me op?" roep ik. geen antwoord. ik probeer die gene de haar te voelen ookal gaat dat moeilijk als je dat niet kan zien. als ik het voel veraad die gene zich zelf. " blijf van mij haar af" bromt Zayn. " je had ook gewoon kunnen zeggen wie je was." lach ik.
" oke Isa, je gaat in een Limosine. je mag de doek niet afdoen oke. ik en de jongens gaan naar een andere auto. hier ik zet de koptelefoon op, dan verveel je niet" voor ik wil antwoorden gaat de auto deur dicht. nou fijn ze hebben alleen maar 1D muziek op. sommige heb ik nog nooit gehoord.
na een uur denk ik. word ik opgetild. " waar gaan we heen?" ik hoor nog steeds niets door de muziek.
ineens stopt de muziek en word ik neer gezet. iemand haalt voorzicht de koptelefoon af. " hallo?" vraag ik. ik zie namelijk niets. daarna gaat de blind doek af.
ik zit midden in de podium. " nu" hoor ik de jongens roepen. duizende tiener meiden gillen mijn naam. ik kijk naar de jongens. Harry staat er ook bij en kijkt me lachend aan.
1...2..3...4...
she sneeks out middle of the night( yeah). tight dress with a top cut low. she is adicted to the felling never letting go. (oohh)
she walks in the room just lights out. but don't want any-one to now. but i am the only one who gets to take her home. ( take her home).
but every time i tell her that i want more. she closes the door.
she is not afraid of al the attention. she is not afraid of running wild. how could she be so afraid of falling in love.
she is not afraid of scary movies. ( yes she is).
she likes the way we kiss in the dark.
but she is so afraid of f-f- falling in love.
ik moet lachen.maar besef dat het om mij gaat. ik kijk Harry aan. ze gaan veder met zingen. ik zit er onmakkelijk bij. Harry loopt steeds om me heen en geeft me af en toe wat knip oogjes. zijn kuiltjes komen te voor schijn.
" lieve mensen. welkom bij onze concert. dit is Isa. ze was een van mijn beste vriendinnen" begint Harry als het lied afgelopen is. was... dat heeft hij goed gezegd. " ja was.... een jaar geleden waren we beste vrienden. sport maatjes. we vonden elkaar echt leuk. we kregen ook iets. dat was de beste tijd van mijn leven. er is iets heel ergs gebeurd" gaat hij door. zolang hij niet vertelt wat er gebeurd is vind ik het goed. " toen ze me het meest nodig had .... liet ik haar vallen" ik zie ook tranen in zijn ogen. " ik weet niet wat me bezielde. ik maakte het uit. nu is ze terug in mijn leven" omg wat gaat hij doen. " Isa, ik vraag je maar een ding" ik kijk hem ook betraand aan. " geef me nog een kans. ik wil alles opnieuw beginnen" iedereen in de zaal maakt een awwhh geluid. ik kijk naar de jongens. stuk voor stuk. Louis en Liam kijken me blij aan. Niall kijkt me hoopvoll aan en Zayn kijkt me verdrietig aan. wat moet ik zeggen. mijn gedachtes willen het wel alleen mijn hart zegt nee. het wil niet weer breken en pijn voelen.
---------------
wat zal ze zeggen?
zal ze ja zeggen.
dat lees je veder bij
secret in love!!!
---------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...