#4# nergens voor schamen

1.2K 47 0
                                    

ik keek op mijm rooster de volgende ochtend en zag dat we eindelijk gym hadden. ik heb gewacht op deze dag. zal het waar zijn dat ze goeie gym les geven. het zal wel. ik ben al blij dat we tenminste gym les hadden. we begonnen vroeg in de ochtend op de atletiek baan. ik en Jenny besloten samen te gaan we hadden onze sport kleding aan. ik ben benieuwd wie er bij ons zit.

als we er zijn lopen we richting de kleed kamers. "wat doet zij nou weer hier ?" vroeg ik aan Jenny. " O bedoel je Tamara, die vetklep heeft deze vak gekozen zodat ze samen met Harry klas komt. ze is niet eens sportief. wedde ze gaat het al gelijk bij de eerste paar minuten neer gaat! "

we lachen keihard en krijgen blikken op ons af. Tamara kijkt me aan met een dodelijke blik. ze loop op ons af. " hey dombo. dankzij jou heeft Harry onze date afgezegd" zegt ze boos alsof ik er wat aan kon doen. " hij zei tegen mij dat hij het zou goed maken met jou door je te verwennen" zeg ik tegen haar. ze trekt haar wenkbrauwen op. ja goed gehoord bitch dus nu aan de kant. tuurlijk ging dat niet zeggen dat deed mijn slechte gedachtes. Ik heb medelijden met haar..... ze is zo,... ja ik heb er maar één woorde voor. slet.

we waren al omgekleed dus hoefde we niet naar de kleedkamers. we liepen gelijk door naar de docent. het was een vrouw.

" kom allemaal even bij elkaar" roept ze. iedereen komt aan rennen. what the hell. alleen maar jongen en 1...4..6.. zes . er zijn maar zes meisjes meen je die. "dit school jaar hebben julie voor gym gekozen. gelukkig anders was ik mijn baan kwijt" grapte ze. " dit jaar gaat zwaar worden voor sommige" ze keek naar Tamara en naar twee andere meiden.

(die twee meiden zijn de handlangers van Tamara. Layla en Jill. ze zijn net klonen van elkaar. Layla heeft lang krullend haar en bruine ogen. Jill heeft kort blond stijl haar en heeft groene ogen en hebben zo hun eigen karakter)

" vandaag gaan we kijken hoe julie conditie is" roept ze en ze wijst naar de hardloop baan. de jongens waren er .Niall , Liam, Zayn, Louis en mister Arrogantje. het verbaasd me van Niall, hij eet veel en hij gaat toch sporten die kind is een wonder. de rest van de mensen ken ik niet. nou nog niet. ik en Jenny beginnen met rennen we moeten zo snel doorgaan tot je het niet meer kan.

ik ging door ik heb de hele zomer hiervoor getrained dus geef ik het niet snel op. na zeven rondjes waren ik en Harry nog over. ik was nog niet van plan om te stoppen ik moest winnen. de jongens en Jenny waren aan het juichen en aan het joelen. de rest was aan het juichen voor Harry. hij ziet er moe uit maar ik. ik geef niet op. ik ging door en dacht aan dingen . gewoon casual things. ik zag iemand van de baan afrennen . het was Harry. haha hij had het opgegeven sukkel. ik besefte niet dat ik 15 rondjes gerend had. mijn record was 10 muhahaha. ik kwam langzamerhand ook aan de kant.

" ben niet moe?" vraagt Jenny aan mij. ze kon het niet geloven. " eigenlijk niet. dit was de oefenigen die ik elke dag deed." ze keken mij allemaal ongelovig aan. wowh kwamen er uit sommige hoeken. de mevrouw ging veder met haar les. ik was al wel een beetje moe geworden maar ik liet het niet merken. ik ging door en door. ik wist dat dat niet goed was. ik heb altijd een lage bloed druk gehad en nu maar hopen dat ik niet midden op mijn eerste les flauw val. ik wilde niet laten zien dat ik zwak was. nee ik wilde laten zien dat ik strek was. ik keek er naar uit om weg te gaan. ik ging me opfrissen deed mijn kleren aan.

"omg Isabella Foster jij mijn vriendin. jij bent de beste . je hebt de snelste jongen verslagen van school. besef je dat wel?"

" nop eigenlijk niet. ik wilde hem pesten" zeg ik blij we glimlachen en ik ging naar les. ik had nu Engels. ik zat met Zayn in het zelfde klas en Harry. wat interseerde hem Engels. ik vroeg me gewoon af. Zayn en ik zitten naast elkaar. hij heeft het de hele tijd over hoe ik Harry versloeg. de hele klas blijkbaar ook. ik schaamde me nergens meer voor. iedereen van school kende me vanwege het rennen . ik kende hun niet maar zij mij wel. op mijn vierde dag kende iedereen mij. werd ik populair . nehh. mijn gedachtes werden onderbroken door een briefje die op mijn tafel gegooid werden.

Na schooltijd bij de fietsen stalling.

ik wist niet van wie het was. ik besluit om maar toch te gaan ik ben benieuwd.

Na schooltijd liep ik naar de fietsen stalling zoals afgesproken. daar stond Harry.

" Wat moet je. die brief was van jou hè of niet?" " jup, ik daag je uit met sprinten van hier tot de park" daagt hij mij nou uit. ik ben eerlijk ik ben nooit goed geweest met sprinten. wanneer iemand start zei raakte ik in paniek maar ging wel rennen.

"durf je niet" " ik....ik durf wel ik wil je wel nog een keer vernederen meneer arrogantje". hij kwam dichter bij. we waren nog maar drie centimeters van elkaar. ik voelde zijn warme adem in mijn gezicht. " noem me niet zo " zei hij klam. ik nam een stap achter uit en ging in de houding staan. hij keek me raar aan. " kom je of niet?" vraag ik aan hem. hij heeft het door en gaat in de houding staan ik tel af en we rennen. ik ren zo hard als ik kan. hij staat maar twee cm veder dan mij. ik probeer harder te rennen maar het lukt niet. ik geef niet op ik veder.

mijn hoofd bonkt en mijn lichaam begint op te geven ik was er bijna maar ik moest door. ik heb nu suiker nodig dan gaat mijn bloed weer stromen. ik stop bij een bankje en val neer. alles wordt zwart.

Pov Harry

ik had gewonnen toen ik achter me keek zag ik niemand. " Isa !! waar ben je . ben je bang om je zelf te laten zien aangezien jij verloren hebt" roep ik. ik loop een beetje in terug in de richting van hoe we rende. daar lag ze ze lag op de grond zonder te bewegen. ik rende er meteen naar toe. ze ademde heel zwaar. shit wat had ik nou gemaakt voor die werkstuk met haar. ik tilde haar op en bracht haar naar mijn kamer. iedereen keek ons raar aan maar het boeide niet. een nog maar de lift te nemen en dan naar mijn deur te gaan. ik wist dat Zayn er zat en ik kon niet de sleutels pakken. ik schop keihard tegen de deur tot die open gaat.

Zodra de deur open is storm ik er naar binnen. ik leg haar om mijn bed. " wat is er gebeurd Hazz. wat heb je nou weer gedaan?"roept hij. " ikke? waarom moet altijd iets gedaan hebben" roep ik. " wat is er gebeurd dan?" vraagt hij nu op een rustige toon. " kijk ik heb haar uitgedaagd om te rennen en we gingen rennen. ik kwam over de finishe maar zij niet zij was ondertussen gevallen" vertel ik . ik ga niet liegen en ja ik heb haar uitgedaagd. ik kon er niet tegen dat zij mij verslagen heeft. het gaat over de hele school heen. ik kan daar niet tegen. ik word uitgelachen net als vroeger. " waarom moet je haar uitdagen?"vraagt hij mij. hij is degene die het weet. " je weet het wel. het is net als vroeger. " " laat je verleden achter je . kijk wat je haar hebt aangedaan. ben je nu blij.".  "sinds wanneer geef jij om haar?" vraag ik hem. " waarom niet. ik ben niet koud en kil zoals jou" zegt hij. het raakt me wel. ik heb ook een hart. " weet je wat breng haar maar naar boven naar haar eigen kamer en ik kom later wel langs" zeg ik. ik wil even alleen zijn. " met alle plezier" zegt hij. hij tilt haar op en brengt haar naar haar kamer. ik volg elke beweging die hij doet tot de deur. Hij vind haar vast leuk. nehh. zo is Zayn niet . toch?.

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu