hey. ik heb zin om te posten. als julie 750 reads halen vandaag post ik nog een stuk.
-------------
hij tilt me op en ik sla mijn benen om zijn middel. " nu heb ik het niet koud nee" zeg ik glimlachend. we halen onze ogen niet van elkaar. hij draagt me zoenend tot het rand van het meer. mijn ondergoed en bh is helemaal nat net als zijn boxers. hij laat los en kijkt me diepzinnig aan. " is er iets?" vraag ik. " nee , alleen dat je een prachtige lichaam hebt." hij grijnst en druk zijn lippen weer op de mijne. de lichtjes schijn vol op. " zullen we gaan of wil je nog blijven?" onderbreekt hij. " mij maakt het niet" zeg ik. " oke dan gaan we want het wordt super koud" ik lach en hij pakt mijn hand vast. ik geef er een kneepje in en hij kijkt mijn kant op. " we zijn nog helemaal nat hoe kan ik nog mijn kleren aan doen?" vraag ik. " het was jou idee dus bedenk maar iets" we lachen keihard. " Lekker hoor Hazz, weet je laat maar ik weet al iets" hij kijkt me verbaasd aan en ik pak mijn spullen. ik loop richting het bos en zoek een geschikte plek ik trek mijn bh uit. ik voel twee warme handen om mijn middel." Harry, ik moet me omkleden." hij grijnnst en staat niet toe dat ik mijn shirt aan doe. hij gooit alles van mijn handen en zoent me. ik leg mijn handen op zijn borst en hij doet het zelf. Ik schrik even maar laat het toe. ik verbreek uiteindelijk de kus met moeite hij liet het niet toe. hij kijkt me verdrietig aan. ik por hem en hij schiet omhoog. ik lach hem uit en hij gooit me over zijn schouders heen. " Laat me los" ik vuist hem zacht op zijn rug maar niet te hard. " Hazz laat los daarlijk horen mensen dat ik aan het gillen ben en dan denken ze dat ik verkracht word" ik hoor hem grijnzen. " is niet erg dat wilde ik toch al doen" hij legt me weer neer en ik ren naar het boom waar mijn spullen liggen. ik raap mijn shirt op en doe hem snel aan voor Harry het afpakt. " Oohhh... Isa... waarr..... ben.... je" hij lijkt net op een pedo. ik word bang van hem. nou niet echt want ik weet dat hij dat nooit zo doen maar als nog. ik zie hem in de verte. hij zoekt nog. ik trek mijn ondergoed uit en trek mijn snel mijn korte broek aan. ik laat alles achter als of ik geen nieuwe kan kopen.
" ben je klaar?" vraagt hij. " ja ik ben klaar, maar jij niet. kleed je aan want het wordt echt koud nou" hij loopt naar me toe en stopt voor mijn gezicht. " wil je me helpen?" vraagt hij ineens. " hoe bedoel je" hij kijkt naar beneden. " nee Hazz niet op eerste date. kleed je aan want het wordt koud en je maakt me bang oke" hij draait zich zuchtend om en zoekt een boom. ik ga op het gras zitten voor het water. de maanlicht is zo mooi en ook helder. het doet me nadenken over alles. voel ik me gelukkig? dat is de vraag die ik mezelf altijd stel maar nooit kan beantwoorden.
Waar blijf hij nou. hij is een jongen hij hoeft er maar twee minuten over te doen en hij doet er een kwartier over. ik besluit hem maar te gaan zoeken ook al heb ik niet gezien waar hij heen ging. als ik in de verte een jongen met krullend haar zie zitten loop ik er naar toe. ik neem plaats hem . hij staat op en draait zich om. wat is er aan de hand? heb ik dit gedaan? waarom is hij zo? waarom huilt hij? dit zijn de vragen die ik niet kan beantwoorden tenzij ik het zelf vraag. ik leg mijn hand op zijn schouders hij draait zich om. Hij kijkt m aan met betraande ogen. " Hazz wat is er?" vraag ik. " er is niets " hij veegt ruw zijn tranen weg. " je maakt de kat niet wijs hoor. ik zie toch dat er wat aan de hand is. vergeet niet dat ik een broertje en zusje heb. ik kan altijd zien wat er aan de hand is" er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. hij knuffelt me stevig. ik wil hem niet loslaten. ik ga met mijn hand door zijn haar en wrijf op zijn rug. hij laat los en kijkt me aan. " ik hou van je Isabella, vergeet dat niet" ik kijk hem vragend aan. wat is er gebeurd met die Harry dat zo blij was. alles lijkt ingezakt te zijn. zo heb ik hem nog nooit gezien. " ga je me nog vertellen wat er aan de hand is?" " Nee Isa het is al goed zullen we maar gaan?" ik zeg niets want bij houdt iets verborgen. ik volg hem mee naar zijn auto. ik speel het spel mee dat ik niets wil weten. ik kom er zelf wel achter. " ik hou ook van jou Hazz" beantwoord ik. hij pakt mijn hand en geeft er een kus op.
We rijden in stilte naar huis. het is geen fijne stilte. je hoort alleen de auto en onze ademhaling. als we er zijn stappen we uit. ik open mijn deur en wacht tot Harry er ook uitkomt. als hij er uit komt haalt hij diep adem. er is iets mis met hem ik voel het. is het misschien wat ik zie? zie ik iets verkeerd?. ik loop naar hem toe en houd zijn hand vast. hij kijkt me even aan en kijkt weer voor zich uit. hij brengt me tot mijn deur.
" Harry, bedankt voor deze geweldige avond. ik vond het super leuk" hij geeft me een neppe glimlach en wil weg lopen maar ik hou hem tegen. ik trek hem mijn kamer binnen en sluit de deur. Jenny slaapt vanavond bij Zayn dus komt het mooi uit. " wat doe je?" ik trek hem op het bed en zit ik de kleermaak houding.
" Harry, er is iets aan de hand. iets wat je me niet wilt vertellen" hij zucht en kijkt voor zich uit. " heb ik iets fouts gedaan of iets fouts gezegd. zeg het me dan weet ik het ook en kan ik je misschien helpen" hij staat op. " je kan me niet helpen je kan mijn verleden niet terug draaien oke dat is nog nooit iemand geluk. dus stop met helpen" hij loopt kwaad weg en laat mijn verward achter. wat is er gebeurd in zijn verleden??
Pov Harry
boos loop ik Isa ' s kamer uit. ik loop de trap af naar mijn verdieping en kom Niall tegen. " hey hoe was je date?" ik ontwijk zijn vraag en haal de sleutels uit mijn zakken. " ik zou niet naar binnen gaan als ik jou was" maar te laat ik had hem al open had weer spijt. " sorry dat ik julie onderbreek" " Ga weg Harry" gilt Jenny. de kamer is vol met kleren verspreid. ik sluit gauw de deur.
" Hazz wat is er gebeurd ging de date niet goed, vond ze het niet leuk?" vraagt hij. ik loop zonder toestemming naar zijn kamer toe. ik zit op lig op zijn bed en kijk naar het plafond.
" harry praat nou met me ik wil weten wat er gebeurd is . ik ben je vriend" hij blijft maar toegeven." Niall antwoord eerlijk. ben ik net als mijn vader?" ik kijk hem en wacht op zijn antwoord ." tuurlijk niet , je hebt niets van je vader geerfde maak je geen zorgen. vertel me nou wat er gebeurd is. ben je hem tegen ge komen?" ik schud snel mijn hoofd." nou... Isabella zei dat ze bang voor me is" komt er moeilijk uit. " hoe bedoel je ze is bang voor je. wat heb je gedaan dat ze zo bang van je is geworden?" ik zacht maar vertel het hem.
als ik het hele verhaal heb uit gelegd kijkt hij me raar aan." wat is er , je kijkt em zo raar aan Niall." nou het was een grap, je kan niet niet zomaar verwachten dat ze dat zomaar zegt. zo is zij niet en dat weet je ook" ik knik." misschien moet je haar vertellen van je verleden. het helpt wel. vertel haar gewoon als goed vrieden en niet vriendje en vriendinnetje" " je hebt gelijk Nialler. ik moet het tegen haar vertellen ze is vast in de war door mij" ik sta op en geef hem een knuffel." o en Hazz " ik kijk op." bij een eerste date moet je niet gelijk iemand meenemen naar bed dat maakt een vrouw onzeker" ik lach hem uit." wat?" vraagt hij." hoe kan jij nog geen vriendin hebben je weet best veel" hij haalt zijn schouders op." ga nou maar" hij duwt me zijn kamer uit.
Pov Isabella
nadat harry vertrokken was heb ik maar een douche genomen. ik ben kapot en uitgeput, die van binnen ben ik ook gebroken. het is allemaal mijn schuld ik had nooit moeten meegaan en ik had gewoon vrienden moeten blijven. ik weet hoe het afloopt met relatie. vooral als beste vriend en vriendin. ik trek mijn pyjama aan en druk de licht knop uit. ik lig in bed en doe mijn ogen dicht.
er wordt ineens hard aan de deur gebonkt. wie dat nou weer zijn . het is zo laat. ik sta met moeite op en loop naar de deur. ik open de deur en zie Harry voor de deur staan. " hey kan ik even met je praten?" vraagt hij. ik wil nee zeggen maar dat kan ik niet. ik ben daar te nieuwsgierig voor. ik laat hem binnen en ga in mijn dekens liggen want het is super koud. ik doe mijn nachtlampje aan en Harry komt naast me liggen. " het spijt me dat ik zo deed, het was niet mijn bedoeling" " geeft niet maar..." hij onderbreekt me." voor je veder gaat met praten moet ik eerst iets zeggen." ze kijkt op." mag ik je dit vertellen als beste vrienden , je kan toch wel geheimen bewaren?" ik knik." ik zal je vertellen waarom ik zo deed" ik haal opgelucht adem hij gaat eindelijk vertellen wat er aan de hand is.
-----------
hey hoe vonden julie het?
wat denkje dat hij zal gaan zeggen. ik hoop dat julie het leuk vonden. vinden julie dat Isabella en Harry bij elkaar horen?. zo niet schrijf bij de comments bij wie ze hoort.
xxxDebxxx
---------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...