#34# wat is er gebeurt tussen die twee

804 33 4
                                    

hey ik wil julie bedanken ik heb nu 1K lezers hopelijk wordt het meer. ik heb een bucket list en daarop staat. " haal meer dan 10.000 reads voor je fanfictie" dus help me. dankje dat je dit hebt gelezen. maar ik zal julie niet langer ophouden. veel lees plezier

----------

 Pov Isabella.

als ik klaar ben met eten gaat Jerry weg. hij loopt naar Ron. dat is zijn zoon. ik blijf zitten en zoek Harry. mijn pruik jeukt verschrikkelijk. als ik hem heb gevonden word hij getrokken door een oude vrouwtje. ze wil met hem dansen. ik lach me helemaal kapot. ik krijg zelfs buikpijn. ik voel iemand naast me zitten. ik heb gewoon tranen in mijn ogen van het lachen. "gaat het wel?" ik kijk op zij en zie dat Josh naast me zit. " ja" zeg ik kort af en kijk naar Harry die vrouwtje danst echt ouderwets. als hij mij gevonden heeft bloost hij. " waaron heb je die pruik op" vraagt Josh ineens. ik haal mijn schouders op. ik zie dat Harry gemerkt heeft dat josh naast me zit. hij zegt iets tegen de vrouwtje en loopt naar me toe. hij steekt zijn hand uit.

" mag ik deze dans,dame?" zegt hij kakkerig. ik knik en neem zijn hand aan. hij trekt me mee naar de dansvloer. " kan je Salsa dansen?" vraagt hij. " ofcorse kan ik dat" we dansen vol op. " Hazz pas op mijn pruik "fluister ik. maar te laat. iedereen kijkt ons geschrokken aan. Anna laat de bekers vallen en kijkt ons geschrokken aan. " ik zei het toch ze mag me niet" met deze woorden ren ik de tuin uit. ik ren ergens heen waar ik niet eens weet van wat. ik stop uiteindelijk bij een meertje. ik trek mijn sandalen uit en zet mijn voeten in het water. dat deed ik vroeger altijd met mijn moeder. die gedachtes komen weer terug. ik ga op het gras liggen en kijk naar de wolken. wat een rust.

" het is hier rustig of niet?" ik schrik uit mijn gedacht en draai me om. " o hey Josh" hij komt naast me zitten. " mag ik wat vragen?" vraag ik hem. hij knik. " waarom beschouwt Harry je niet als neef ook al ben je dat wel?" hij haalt diep adem. " nou ik heb zijn vader geholpen om weer contact te zoeken met Harry. want hij was niet meer het zelfde" hij had dus wel goei bedoelingen. " maar wat is er gebeurd tussen julie band?" vraag ik.

" ik en Harry waren beste neven, we beschouwde mekaar als broers die we niet konden krijgen" zegt Josh. ik heb medelijden met hem." weet hij dat je het goed bedoeld?" vraag ik." ik weet het niet" ik zucht. " maar waarom waarschuw je me steeds voor hem. ik kan heus wel voor  me zelf opkomen"" dat weet ik Isa, je bent een sterke meis. Maar ik ben gewoon bang dat Harry je pijn gaat doen. ik hou van jou Isa ik heb jou meer te bieden"

" dat heb je niet, dat heb ik" ik hoor Harry's stem. het is niet een blij stem. " ja wel. jij kan elke meisje krijgen. ik weet dat je haar hart zal gaan breken. waarom heb je haar gekozen. er zijn genoeg andere meiden waarmee je kunt neuken maar toch kies je een van de breekbare" ik sta boos op en loop weg.

"Isa, geloof je hem?' vraagt harry op een normale toon. ik loop weg. zou het waar zijn wat Josh zegt?. ik ben nu echt in de war. waarom ik. waarom koos hij mij. er zijn genoeg andere meiden die veel mooier dan mij zijn. als ze uit het zicht zijn vind ik aan de overkant van de meer waar ik zat een bankje. mijn  telefoon gaat af.

I: hallo, met Isa

H: hey schat waar ben je , ik moet met je praten

I: als je het gaat uitmaken doe het dan nu!

H: hoe kom je daarbij?

I: laat maar ik ben aan de overkant van het meertje waar we net waren. zie je zo

hij hangt op. ik ben echt dom dat ik dat zei. ik.... ik ben echt dom. hoe kon ik wat moet hij wel niet denken. " Isa!" ik kijk achter om en zie Harry rennen. ik kijk weer voor me uit.

" gaat wel?" vraagt hij bezorgd. " tuurlijk gaat het niet. je moeder is vast geschrokken van deze actie en ja.." " en wat?" vraagt hij. " is het waar wat Josh zei? waarom ik? ben ik je volgende slachtoffer?" " natuurlijk niet Isa !" schreeuwt hij. " waarom ik?" " omdat jij... jij bent heel erg speciaal voor mij . je bent anders dan de andere. je bent bijzonder en daarom hou ik ook van jou. ik heb je vertrouwd met heel mijn hart. ik zou je nooit pijn doen. dat beloof ik". ik kijk hem aan." pleas wees niet boos op me" hij smeekt haast bijna. " ik ben niet boos op je Hazz. ik hou van je" ik schuif naar hem toe en plak mijn lippen op die van hem.

" zullen we terug gaan?" vraagt hij na een tijdje. " wat moet je moeder wel niet denken?" vraag ik." maak je geen zorgen" zegt hij. ik knik en we lopen hand in hand naar de bbq.

iedereen is bezig met zijn eigen ding. gelukkig maar. Anna komt aan lopen. " hey meis gaat het wel?" vraagt ze. ik kijk haar verbaasd aan. " bent u niet schrokken. kom maar op met de commentaar" ik knijp mijn ogen dicht. ik hoor nog niets ik doe mijn linker oog langzaam open. " gaat het wel meis" vraagt ze weer." wat heeft u niets tegen me te zeggen vanwege mijn haarkleur?" vraag ik. ze lacht. ze gaat zitten. ze pakt mijn handen beet en begint met praten. Harry loop back ward en laat ons alleen.

" je bent heel bijzonder voor harry hij heeft het vaak over je gehad. ik hou  van je zoals je bent. ik weet niet hoe het zit met ander families maar jij bent heel bijzonder" ik zucht opgelucht. " sorry van de pruik, ik hoop dat u niet boos bent" " tuurlijk niet, en noem me aub je anders voel ik me oud. ik zag wel dat het een pruik was meis. Harry had al een foto van je laten zien" ik glimlach en geef haar een knuffel.

Jerry komt aanlopen ." hey goei actie" ik rol met mijn ogen." dankje, ik moest me gewoon niet aanstellen mensen moeten van me houden zoals ik ben" " Dat doe ik ook. en daarom hou ik van je" ik draai me om en kijk naar de ogen van Harry. " i love you" " i love you more" " gaan we discuseren?" vraag ik. hij schud gauw zijn hoofd en begraaft zijn hoofd in mijn nek holte. hij geeft er een paar kusjes op mijn nek.

Na een paar uur waren we moe en waren we naar huis gegaan. we zitten in de auto. " ben je moe?" vraagt  hij." ja best wel, je familie vooral je neven hebben me moe gemaakt" hij glimlacht en plaatst zijn hand op mijn bovenbeen. " ja die zijn erg actief" ik lach om de manier van zeggen. het maakt me zo blij.

" welterusten!" zegt hij. hij slaat zijn armen om me heen. ik kijk hem recht in de ogen. " je hebt echt mooie ogen. het mooiste van alles is dat ze van kleur veranderen." hij glimlacht. " je kluitjes dan?" ik prik hem op zijn wang. " stop Isabella , ik krijg het warm" ik lach naar hem. " en jij dan? jij hebt mooie ogen en je haren zijn awesome" ik bloos ook. " mag ik wat vragen? " hij knikt. " wat is er gebeurd tussen jou en je neef Josh?" hij wendt zijn blik af. ik pak zijn kin beet om ervoor te zorgen dat hij me aankijkt. " ik heb het liever er niet over" " maar ik weet het al hoor. ik wil alleen jou kant horen" ik smeek een beetje." ISA NEE, OKE NEE IS NEE"  hij staat op en trek al zijn kleren. met een harde knal verlaat hij mijn kamer. verward blijf ik achter.

------------

hey het was een kort stuk vind ik. maar er komt steeds meer begrip in het verhaal vind je niet? ik hoop dat het leuk was of i. hier is een foto van de barbeque

-------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu