Hey. ik ben gisteren aan gekomen in Portugal. gelukkig is er wifi. maar ja dat jullie het weten ik kon niet plaatsen want ik was te moe. ik had een lange reis achter de rug.
hoe vinden jullie van de VERNIEUWDE WATTPAD?
-------------
Pov Harry
toen ik ze zag zoenen brak het echt mijn hart. ik hou van haar en ze wilde me helpen dat snap ik maar eerst moet ze zichzelf helpen. als ze tijdje gestopt is met roepen kijk ik naar de deur.ik open de deur en zie ik haar voor de deur zitten. wachtend tot ik wat zeg. het doet me denken aan vroeger toen ik op haar wachte en ze me voor het eerst had gezoend. wat was dat een mooie nacht. alleen toen ze me zoende want daarna verbrak ze tijdelijk contact.
ik schud haar heen en weer en hoop dat ze wakker wordt. ze is blijkbaar in slaap gevallen dat kan je aan haar zien. ze kijk verward maar haar blik veranderd als ze me ziet. " Harry?" vraagt ze. ik ben nog een beetje kwaad. eigenlijk weet ik niet waarvoor. " shhhh... ze maar niets" ik til haar op en leg haar op haar bed. zonder haar een blik te gunnen verlaat ik de kamer. ze roept me nog maar ik reageer niet. ik loop mijn eigen kamer binnen en denk na over wat ik gedaan heb. is dat het juiste wat ik gedaan heb. ik lig in mijn bed en staar naar het plafond. ik hoor iemand door de gang lopen. het zal vast Niall zijn. hij drinkt te veel water voor hij slapen gaat. we hebben hem nog gewaarschuwd dat niet te doen. maar hij doet het toch. Zayn zegt dat het niet erg is. hij staat op om naar de wc te gaan niet wij. daar heeft hij een punt.
het is vier uur 's avond. ik heb eigenlijk best wel trek. ik loop de kamer uit en struikel over iemand heen. ik trek mezelf weer recht en kijk wie het is. Isa?. ik had haar toch naar bed gedragen?. ik kan haar niet zo laten. ik til haar op en breng haar naar mijn kamer.
ik leg haar in mijn bed en sla de dekens over haar heen. ik bedenk me nog of ik wel bij haar ga liggen of niet. ik ga toch bij haar liggen. meteen als ik naast haar ga liggen voel ik de kriebels in mijn buik. ik sla mijn armen om haar heen en sluit vredig mijn ogen.
Pov Isabella
ik voel iemand bewegen. ik open voorzichtig mijn ogen en kijk om me heen. het is niet de gang waar ik lag. ik draai me om en kijk naar Harry. hoe kom ik hier. ik zit in zijn kamer. zou hij nog boos zijn?. hij opent zijn ogen. " goeiemorgen" ik kijk hem ongemakkelijk aan. " morgen Isa" zegt hij droog. hij is dus boos. " hoe kom ik hier?" vraag ik. " ik kon niet slapen en ik wou eten maar toen viel ik over iemand heen. jij dus. ik tilde je op en bracht je hier heen" ik blijf hem aanstaren.
" het spijt me Harry. van gisteren. ik had niet moeten weg lopen en ik had al helemaal niet moeten zoenen met Niall. ik raakt in paniek" hij gaat overeind zitten. " waarom dan?" vraagt hij. " Harry.... snap je het niet?" hij kijkt me verbaasd aan. " Harry Edward Styles ik hou freaking veel van je. maar ik kan het niet" ik heb ondertussen al wat tranen. ik sta op en verlaat de kamer. ik sluit mijn kamer deur op slot en loop naar de badkamer. daar sluit ik me ook op en neem dan een warme bad.
" ISA" " ISA GAAT HET WEL " DOE OPEN" ik hoor aan de andere kant van de deur de jongens roepen. "LAAT ME MET RUST IK KOM ZO WEL" gil ik terug.
als ik aangekleed ben loop ik naar beneden. de jongens staan gelijk op. " gaat het" ik knik en loop naar de keuken. ik maak wat tosti's voor me zelf en schenk chocomel in een milkshake glas.
ik loop met mijn eten naar buiten. ik neem plaats en eet mijn eten in stilte op. ik hoor iemand ook naar buiten komen.
" hey.." ik zie Harry naast me zitten. " sorry.." zegt hij. " waarvoor. ik hoor sorry te zeggen ookal heb ik dat gezegd" leg ik uit. " nee... ik wist niet dat je van me hield. ik hou ook van jou echt waar mijn hart is nooit gestop van je te houden. alleen snap ik niet waarom je het niet kan" ik zucht. zal ik het hem vertellen?.
" ik... ik wil gewoon niet de pijn voelen die ik gevoeld heb toen je me achter liet. toen je tegen mij zei dat je geen vrijheid had" snik ik. " en by the way , jullie gaan toch weer weg. julie gaan door met jullie tour en daarna zien we mekaar niet meer want zo gaat" met die woorden verlaat ik hem. voor hij wat kan zeggen doe ik de tuindeur dicht en loop naar de woonkamer waar de jongens allemaal zitten.ik ga tussen Niall en Zayn zitten. "gaat het?"vraagt Zayn. ik knik
Pov Harry
ik had spijt. spijt dat ik haar verlaten heb. ik wist niet wat er door mijn hoofd heen ging. ik moet het goed maken. ik wil haar niet weer kwijtraken. ik wil bij haar blijven misschien kan ik wel iets regelen met de management. ik wil dat ze mee gaat of nog beter ik heb een idee. ik pak mijn mobiel en sms Louis.
hij zit niet dichtbij Isa.
H: Lou, kom even naar de keuken oke. Isa mag niet meekomen
verstuur ik. ik hoor na een paar tellen de deur open gaan.
" yo Hazz, wat is er en waarom mag Isa niet komen" vraagt Louis gelijk. ik wijs naar de stoel en hij gaat zitten. " oke dit is het plan......"
------------
hier nog een hoofdstuk....
wat denken julie , wat is Harry van plan.
comment en vote
xxxDebxxx
------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictieIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...