#83# allemaal boos en verbaasd.

530 26 7
                                    

Pov Harry

Niall verlaat de kamer snel. ik beweeg geen spier maar in mijn hoofd is alles rommelig.

ze heeft je verlaten.

eigenschuld.

ze haat je.

Ik schreeuw zo hard als ik maar kan. stomme gedachtes. misschien heeft ze gelijk. ik had niet moeten luisteren. ik had nooit beroemd moet worden. ik had haar aan het begin ook nooit moeten verlaten.

ik pak mijn mobiel en tik haar nummer in.

I: hallo wie is dit?

zachtjes begin ik te snikken als ik haar stem hoor.

I: ja hallo?

H: Isa... waarom ? waarom. ik hou zo veel van je en-

I: Was Niall niet duidelijk. ik wil geen contact met je. ik kan geen afstand relatie aan.

H: het spijt me ik pak gelijk de vliegtuig en kom naar je toe.

I: Nee Harry, ik wil tijd voor mezelf. snap dat dan. doei

ze hangt op. wat moet ik doen. ik ben niets zonder haar.

" Harry?, met wie was je aan het bellen?" Paul komt binnen en kijkt me afwachtend af.

"IK WAS AAN HET BELLEN MET ISA. IK HOOP DAT JULLIE BLIJ ZIJN. HET IS UIT." gil ik. Hij kijkt me aan en pakt mijn telefoon af.

" Simon wil je spreken, nu " waarom moet hij boos zijn. ik weet zeker als Isa hier was dat ze gelijk te keer zo gaan.

" Je wilde me spreken" ik veeg mijn laatste tranen nog en ga op een stoel zitten.

" Ik had je nog zo verboden om niet met haar te bellen. ze brengt je alleen maar in problemen" ik kijk boos aan. maar ik mag niet gaan gillen of schreeuwen tegen hem want anders ben ik mijn baan kwijt. misschien als ik mijn baan kwijt ben kan alles weer normaal worden tussen mij en Isa. ik zou alles doen om weer samen met haar te zijn.

" IK BEL MET WIE IK WIL. IK MOET DINGEN RECHT ZETTEN. ZE HEEFT HET VERDOMME UITGEMAAKT OMDAT JIJ MIJ EEN MAAND OF TWEE VERBOOD OM MET HAAR TE PRATEN. HEB JE NU JE ZIN?" gil ik. hij kijkt me boos aan maar ik.kap hem eerder af voor hij wat wil zeggen. " WEET JE WAT IK BEN WEG HIER. IK HEB GEEN ZIN IN GEZEIK. ALS JE ME WILT ONTSLAAN VIND IK HET PRIMA"

" Jou ontslaan ben je gek of zo. het kan me niet schelen wat je wel en niet wilt. jij luistert naar mij. je hebt zelf een contract getekend dus kom deze dingen niet zeggen." ik sta op zonder wat te zeggen. " O en Harry je hebt over een week een date met Taylor swift" boos kijk ik hem boos aan." know way that i gonna date her!" zeg ik vastbesloten. " je doet het wel en nu mijn kantoor uit!" roept hij.. wat een klootzak. ik loop denkend de bus in. iedereen kijkt me meelevend aan.

" Harry?" ik hoor Louis naar boven komen.

" Van Simon moet ik date met Taylor swift. ik wil niet. Wat moet Isa wel niet denken als ze me op tv ziet. ze denkt vast dat ik over haar heen ben. pleas bel haar!" hij geeft me een knuffel. " komt goed Hazz! Als we terug zijn dan kan je alles goed maken. alles zal weer worden net als vroeger." ik hoop het maar. de plannen die ik en Isa hadden. ik wil niet dat ze induigen vallen.

Pov Isabella

-maand later-

" mam hier is het resultaat" ik durf zelf niet te kijken. ik ben bang voor de resultaat.

" Isabella je bent zwanger!" ik laat me vallen op mijn bed. " maar, maar dat was twee maanden geleden. hoe kan ik het niet gemerkt hebben en joe moet het veder met Harry. ik... ik kan het niet alleen!" ik snik ondertussen al.

afgelopen maand is er veel gebeurd. ik ben jarig geweest . ik heb een kado van de jongens gekregen. Harry heeft me een envolop gegeven met vijfhonderd euro en ook een kaartje waar hij zei dat hij spijt had. ik heb die geld bewaard. als ik hem ooit zie dat ik het gewoon terug geef. ik heb ook elke zaterdag gebeld met Niall en af en toe met Louis. hij vertelde me dat Harry van me hield en wat ik op tv zag fake was.

ik sta al een maand voor de tv. Harry komt steeds in beeld met Taylor Swift. ik haat haar zo. maar ik wens haar het beste met Harry.

Ik besluit Niall te bellen. ik heb een Nisa belofte gemaakt dus moet ik die na komen.

N: Hallo Isa? het is pas woensdag en ik ben aan het oefenen.

I: sorry ik bel je later wel.

N: huil je nou? Isa wat is er?

I: ben je alleen?

N: nee maar ik ga wel even anders heen.

ik wacht even tot hij weer aan de lijn komt. ik moet het jem.vertellen. hij zal wel een Nisa belofte maken.

N: Isa ben je er?

I: oke wat ik nu ga vertellen..... je moet eerst een Nisa belofte maken.

N: Is het zo erg?

I: maak nou maar die belofte!

N: Ik Niall Horan maak bij deze een Nisa belofte en beloof niemand iets te vertellen.

I: oke..... ik ben Zwanger van Harry. maar je mag het hem niet vertellen.

N: je bent...wat...

------------

Omg wat vinden jullie ervan.

het boek is bijna afgelopen. ik heb spijtig nieuws. er komt geen vervolg en het is bijna het einde van het verhaal.

sorry. ii heb geen idee wat ik moet doen bij de tweede deel.

sorry als jullie idee hebben kan het misschien doorgaan.

------------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu