hey. hiet is een andere hoofdstuk. ik ga pas veder bij 85 lezers. enjoy
-------------" Hey Zayn" groet ik hem.” Hey , ik vroeg me af hum...” begint hij.” hoe was je dag en heb je Harry nog gevonden” verandert hij van onderwerp.” Ik leg je alles uit maar ik krijg last van mijn rug. Kom dan gaan we naar mijn kamer. Dan kan ik eindelijk weer zitten” stel ik voor. De weg naar mijn kamer is stil. Zodraik in mijn kamer ben spring Zayn op mijn bed.” Vertel!” zegt hij blij." nou ik heb Harry gevonden. toen hebben ze nog even wraak gehad op Tamara van wege stalking bij Harry. en toen zijn we betrapt door dd directeur en hebben we twee weken lang corvee" leg ik hem. hij lacht me uit maar ik kijk hem strak aan. " is het weer goed tussen jou en Harry?" vraagt hij voorzichtig." ja en ik wil me excuses aanbieden aan jou. ik had me niet moeten gedragen en ja..... sorry daarvoor" " het is al goed" zegt hij. " oke wat wilde je me vragen?"vraag ik hem. " Nou zou je met...... zou je met me uit willen gaan..." vraagt hij. hij verdient een kans en Naill vertelde me dat hij mij leuk vond. " ja lijkt me leuk" hij kijkt gelijk op en knuffelt me . hij had zeker een nee verwacht. " oke kan je vanavond aangezien het zaterdag is?" " ja ik ben vandaag beschikbaar" "oke ik ben hier om 8 uur. totdan" hij verlaat mijn deur en ik kijk op de klok. we hebben eigenlijk heel erg lang bij de directeur gezeten. we wilde niet meewerken daarom. we waren steeds aan het lachen.
ik keek op de klok die aan de muur hing. shit het is half zes. ik ren naar de douch en neem een douch. ik was mijn haren en stap weer uit de douch. ik droog me af en begin aan mijn haren. die duren het langst. ik stijl mijn haar en maak hem half vast. daarna ren ik naar de kast en kijk wat ik aan moet doen.
ik pak een roze jurk tot aan mijn knieen. ik trek alleen maar kleding aan die bij mijn haren past. als je de kleur wilt weten kijk op de kaft van het boek. ik trek de jurk aan en doe de make up op. ik zie dat ik snel ben.er wordt aan mijn deur geklop.
"hey Harry, wat doe jij hier?"vraag ik hem. hij kijkt me aan terwijl zijn mond open staat. " Harry je vangt vliegen"zeg ik en hij sluit mond. ik wist niet dat je een date had met Zayn" " ja ik heb een date met Zayn. hij vroeg me en ik gaf hem een kans." leg ik hem uit. " en mij geef je geen kans" hij haalt zijn handen door zijn haar. " hoe bedoel je?"vraag ik hem. " laat maar. veel plezier" zegt hij boos en loopt weg. wat is zijn probleem.
ik wacht tot Zayn er is. er wordt eindelijk aan de deur geklopt. ik sta op en open de deur. daar staat hij dan met een zwarte blouse met een stropdas en zwarte broek. het past hem geweldig. " je vangt vliegen Isa" lacht hij. ik trek mijn balarina's aan en loop met hem mee.
"waar gaan we heen?"vraag ik hem. " dat is nog verassing" zwgt hij en tikt met zijn wijsvinger op mijn neus. ik volg hem tot de auto. hij houdt de deur open en ik stap in. we rijden en zingen mee met de radio. " je hebt een geweldige stem" complimeteer ik hem. " jij ook" ik vind dat ik noet zingen kan maar iedereen vind van wel. ik krijg een blinddoek om en vertrouw Zayn. hij leidt mij ergens heen waar ik niet eens weet naar waar. hij stopt en haalt de blinddoek af. ik sta met mijn mond open te staren. het is zo mooi. we zitten midden in een bos met een gedekte tafel en ik zie overal kaarsen. ik zie Naill er ook staan en kijk verbaasd. " zonder Naill was het nooit gelukt en hij speelt vanavond liedjes" legr hij uit. ik knuffel hem en neem plaats. hij schuift mijn stoel aan en gaat zitten. hij loopt me de hele avond maar aan te staren en vertelt me hoe mooi ik ben.
we rijden terug naar huis en hij staat voor mijn deur. " dankje wel voor deze leuke avond" zeg ik. ik geef hem een kus op zijn wang en zeg gedag. ik wil dat het niet net als vorige keer uit de hand gaat lopen. dat wil ik absoluut niet. ik doe de deur dicht en slof naar mijn badkamer. Jenny ligt te slapen het is middernacht iedereen slaapt. ik haal mijn make up af en doe mijn pyjama aan. ik hoor geklop aan de deur. wie zou nog zo laat voor.mijn deur staan. ik open de deur en kijk in prachtig groene ogen. " sorry dat ik zo laat aan klop maar ik moet je iets vertellen. ik... ik... ik hou van jou Isabella Foster." zegt Harry. ik sta versteld om zijn woorden. ik hield ook van hem maar ik hield ook van Zayn vooral na deze avond. ik kon niets zeggen. " zeg dan iets..... ik voel me nu echt een sukkel" "nee dat hoeft niet. vind je het erg als we er morgen over praten ik ben namelijk moe" hij knik en glimlacht. blijkbaar was hij blij over mijn voorstel. ik sluit de deur en sjok naar mijn bed. soms wil ik graag slapen en nooit meer wakker worden.
ik werd ongeveer om 12:00 wakker door geklop aan mijn deur. het is zondag en Jenny is aan het harlopen. ik weet dat ik tegen Harry had gezegd dat we er morgwn over zouden praten maar ik wist niet dat het zo vroeg zou zijn. ik liep naar mijn deur toe. ik wist dat ik er niet uitzag maar who cares. ik opende de deur en zag iemand die ik daar nooit had verwacht. " hey... lieverd"
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...