er is inmiddels al een maand voorbij . ik heb sinds onze date niets meer gehoord van Tobias wat vreemd is. ik en Harry. wij zijn echt close geworden. dat gaf me een fijn gevoel. ik was nu echt super verliefd op hem. ik liet het alleen niet merken. elke keer dat ik hem zag kreeg ik vlinders in mijn buik. we zijn ook sport maatjes geworden.
we hebben vanmiddag meer afgesproken. we gaan zeilen. een van zijn familie leden heeft een bedrijf die met zeilen te maken heeft. ik kan niet wachten. ik heb al altijd willen zeilen. mijn vader vond het gevaarlijk. dus mocht het niet.
Harry staat voor de deur . ik open de deur en hij staat voor de deur met een grijns.
" jij bent vrolijk vandaag" roep ik naar hem. hij kijkt even weg maar kijk hij mij weer aan. hij geeft een teken dat ik hem moet volgen. ik volg hem en lopen naar zijn auto. " heb je der zin in?" vraagt hij om de stilte te verbreken. " ja ik heb er echt zin. ik mocht nooit van mijn vader en nu ga ik eindelijk een keer zeilen met mijn maatje" zeg ik om hem aan het lachen te krijgen. " haha, aardig van je. ik heb er ook zin in maatje" zegt hij. iets in mij zegt dat het niet goed gaat met hem. ik breng heel veel tijd met hem door en hij is zo leuk. wakker worden Isabella. hij vindt je toch niet leuk.
Pov Harry
de laatste tijd ga ik vaak met Isabella om. ze is geweldig. elke keer krijg steeds meer gevoelens voor haar. mensen kijken altijd raar naar ons omdat haar haar aandacht trekt. ik vind het niet erg. ze is zoals ze is. toen we in de auto zatten zei ze dat we maatjes waren. ik wil meer zijn voor haar. ik weet dat ik een klote verleden heb maar daar kan ik niets aan doen. ik heb me gewoon aangepast . al die meiden waarmee ik iets hadden waren niets voor mij. ze vielen alleen maar op mij vanwege mijn uiterlijk. niemand zou mij snappen hoe ik me zou voelen van binnen. maar Isa daar in tegen snapt me . ze weet alleen nog niet uit mijn verleden maar dat komt nog wel. eerlijk gezegd heb ik een beetje geluk dat ze niet met Tobias praat. ik weet zeker dat hij vreemd gaat. als een jongen heel lang niets laat weten aan een meisje betekent dat hij vreemd gaat. ik kan het weten want ik ben een jongen ten eerste en ten tweede ik heb het ook een keer gedaan. maar dat is verleden tijd. ik moet er gewoon voor zorgen dat Zayn haar niet eerder krijgt. daarom vraag ik ook steeds aan Isa om ergens met heen te gaan.
Mijn Oom heeft een zeil bedrijf en Isa had het een keer der over dus neem ik haar mee.
"We zijn er" roep ik. ze zit gespannen om haar stoel. " je bent zenuwachtig of niet?" ze knikt hevig. " kom maak je geen zorgen" stel ik haar gerust. ik loop naar mijn oom die in de verte aan het wachten is op ons. " hey unkel Jerry. how are you" hij kan geen Nederlands. hij spreekt alleen maar Engels." i am fine who is that beautyfull girl behind you?" vraagt hij.
" thats my friend" zeg ik Isabella komt aangelopen . " hallo i am Jerry who are you" "i am Isabella Foster nice to meet you. do i now you form some wear?" vraagt ze. " Foster. like in Roberto Foster?" "yes thats my dad" zegt ze. dus ze kennen elkaar. fijn.
Pov Isabella
" yes thats my dad" zeg ik. ik herken de man van ergens.
" bella, don't you reconize me?" vraagt hij. " i do but..." hij onderbreekt me door een dansje te doen. " Jer!!" roep ik. nu weet ik het hij was een hele goede vriend van mijn vader maar hij verhuisde om een eigen bedrijf te starten. ik knuffel hem. " i missed you so much" zeg ik . "Me to" zegt hij. " do i missed something" roept Harry. " Harry Jerry was een goede vriend van mijn vader en hij verhuisde om een nieuwe bedrijf te starten en hier is die dan" zeg ik. hij kijkt me niet begrijpend aan. " come go get your suits and Harry will help you with the rest" zegt hij en knipoogd. " o and nice your hair. your mothers favourite coulor" zegt hij nog voor hij weg loopt.
" kom je mee" vraagt Harry. ik knik en volg hem. nadat we de pakken gepakt hebben pakken we een zeil en en plank. ( voor de duidelijk heid ik heb geen idee hoe dat ding werkt. ik hoop dat julie het wel kunnen begrijpen.)
" ik kan niet zeilen" roep ik. " is niet erg ik help je wel" zegt hij en schudt met zijn krullen. mijn lichaam krijgt het alleen maar warm als hij dat doet.
we stappen op de zeil en het plankje. hij laat me zien hoe het werkt. tijdens het uitleggen raakt hij me aan om het uit te leggen. alles in mijn lichaam verdoofd. ik wil hem zo graag zoenen. maar doe het niet. ik ben bang dat onze vriendschap zal breken. " ik snap het wel" zeg ik voor mijn eigen bestwil. hij stapt af en gaat op die van hem. aan begin snapte ik er helemaal niets van. maar ik ben een snelle leerling. we hebben nog een paar uurtjes gezeild. ik heb daarna een snelle douch genomen en heb me weer aangekleed. Harry stond buiten al te wachten. " jij bent snel " zegt hij sarcastisch. " haha, ik moest het zand nog uit mijn haar krijgen aangezien we een modder gevecht hadden" zeg ik met lach. we lopen naar de auto toe. " bedankt voor de leuke dag" zeg ik en geen hem een kleine kus op zijn wangen. hij kleurt helemaal. " geen dank" krijgt hij er moeilijk uit.
we rijden nog even langs MC en gaan dan naar huis want het is al laat. we hebben er best lang over gedaan. we hebben ook nog gepraat.
Ik loop mijn kamer binnen en Zayn zit op mijn bed. " hey hoe kom jij binnen?" vraag ik hem.
" O je had de deur open gelaten" zegt hij gewoontjes. " wat kom je doen?" vraag ik hem. " ik had zin om langs te komen" zegt hij.
langs komen hè volgens mij niet.
" o oke maar ik wilde gaan slapen ik heb een zware dag gehad" " o oke dan ga ik maar weer eens" zegt hij. hij geeft me een knuffel en verlaat de deur. ik loop met hem mee en draai me weer om. " Wat doe jij hier Niall?" van waar komt hij ineens?. " o gewoon " zegt hij gewoontjes. is dit een grap ofzo. ik loop naar mijn badkamer en daar tref ik Liam en Louis. "Wtf wat doen jullie hier. " vraag ik hun. " ik ... wij..... het valt ons op dat je vaak met Harry bent" zeggen ze . " ja en?" " vind je hem leuk?" vragen ze ter gelijk. " nee tuurlijk niet en het wel zo was had ik het jullie ook niet verteld" oeps ik heb gedeelte verklapt maar ik praat me er wel onderuit. " dus je zegt dat je hem wel leuk vind" zegt Naill.
" ik zeg toch net van niet en trouwens ik heb Tobias. ik ga morgen langs ik ga hem verrassen voor zijn verjaardag. ik heb zijn sleutels dus ga ik hem verrassen" zeg ik. " o oke maar het gaat dus niet worden tussen jou en Harry" " we zijn gewoon vrienden." "oke als jij het zegt vallen we je niet meer lastig" zegt Niall. oke ga mijn kamer uit. ze lopen mijn kamer uit alsof ze mijn gedachte kunnen lezen.
Pov Niall
we waren opgelucht voor Zayn. hij vind haar echt leuk en hij kan moeilijk praten over zijn gevoelens. Harry krijgt altijd de meiden en breek hun hart gelijk. dat wil Zayn niet laten gebeuren. Harry staat in de weg. " hey Zaynie we hebben gevraagd" zei ik zodat hij mij hoorde. " wat hebben jullie gevraagd" vraagt Harry. shit. ze zijn kamergenoten. " of ze nog die sneakers van Zayn in de magazijn hadden" zeg ik snel.
" hebben ze die?" speelt Zayn mee. " Ja die hebben ze kom je mee" vraag ik aan hem. hij knikt en we lopen langs de gangen heen.
" wat zei ze?" vraagt hij nieuwsgierig. " ze zei dat ze niets voor hem voelde. ze heeft nog een relatie met Tobias en gaat hem morgen verassen. maar maak je geen zorgen op Harry zal ze niet vallen geloof me nou maar" stel ik hem gerust. hij knikt en we gaan naar onze kamers.
verbeterd op: 06-08-2014
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...