#45# de dag voor hun

748 31 2
                                    

zoals gezegd er komt tijd sprong. bedankt voor julie stemmen en comments.

veel lees plezier

----------

Pov Isabella

# maand later #

Kerst avond was geweldig. Harry heeft het kunnen regelen. ik heb mijn broertje nog nooit zo blij gezien hij.... sprankelt. Ik en Harry bleven vrienden. maar niet zo close als eerst. maar dat verwachte ik al. ik en Niall daar en tegen zijn super close. Josh en ik zijn ook nog paar keer samen gaan drinken. hij is niet zo slecht als ik dacht. ik kan het wel goed met hem vinden. Jenny is naar een andere school.  ik was er een tijd lang kapot over. ze wilde dichterbij haar ouder zijn. ze hadden een goeie band elkaar. met haar en Zayn is het uit. ze wilde geen afstand relatie. dat begrijp ik ook.

" Isa kom je mee?" vraagt Niall. we zijn bij het gebouw waar je wat wordt. om het zo te zeggen we zijn bij x-factor. " succes" ik geef iedereen een knuffel. " Harry ik weet dat je het kan. ik heb je eerder horen zingen.het gaat je lukken dat weet ik gewoon" ik geef Harry een knuffel. " dankje Isa, je bent de beste" hij geeft me een kus op mijn wang en ze lopen de zaal binnen. er wordt geklapt en gejuichd. mijn wangen zullen vast nog rood zijn.

( dat julie het weten.ik heb geen idee hoe x-factor gaat. dus sorry als het niet gaat zoals julie gewild hadden)

" we zijn door " de jongens komen op mij afstormen en we vallen op de grond. Harry help me opstaan. hij geeft me een stevige knuffel." het is ons gelukt" fluistert hij nog eens in mijn oor.  weet ik toch" en ik trek hem steviger in een knuffel. ik wil hem niet loslaten. ik heb hem gemist.

" Harry ik wil Isa ook nog knuffel" Niall trekt hem naar achteren. grr. " Niall !!" roep ik blij. ik geef hem ook een knuffel. " moest dat nou ik zat te genieten?" fluister ik in zijn oor. " ja sorry" zegt hij. ik laat hem los en loop naar Zayn toe.ik geef hem ook een knuffel. " je zong echt goed" zegt ik. " dankje" zegt hij en geeft me ook een kus op.mijn wang. al de tweede. ik knuffel de andere twee ook. omg wat gebeurt er met mij. Harry kijkt me verbaasd maar ook verdrietig. waarom zou hij. " zullen we terug gaan?" vraagt Louis. ik knik. we lopen naar Harry's auto en stappen in. ik ga naast Niall zitten. ik kan niet naar Harry kijken. het doet te veel pijn.

" ik wil vanavond niet weer alleen slapen. wil iemand van julie mee?" vraag ik smeekend. ik haat het om alleen te zijn. ik mis mijn kamergenootje. " ik wil wel" zegr Harry snel. shit niet hij. " oke is goed ik zie je later wel" zeg ik droog en ga naar mijn kamer.

Pov Harry

Zayn gaf haar ook een kus. dat wil ik niet. ik wil haar. maar ik kan haar niet terug nemen. ik heb haar gekwetst en we zijn net vrienden als we weer samen zijn en het gaat uit dan weet ik niet of we nog vrienden worden. we lopen naar mijn auto. ik hoop dat ze naast me gaat zitten. maar dat doet ze niet. ze gaat naast Niall en Louis zitten. Zayn zit voor. gelukkig want anders zou ik flippen. het voelt nog steeds als mijn meisje en ik moet en zal haar blijven beschermen. ookal zijn we niet samen. ik kijk steeds naar de achteruit spiegel en zie haar fluisteren met Niall. die zijn erg close. het lijkt wel alsof hij mijn plaats heeft ingenomen. ik weet. ik weet. ik heb het verkloot en Josh is nu bezig. hij wil haar. ze hebben al een paar keer afgesproken dus ja ik hou hun noet tegen . zoals ik zei ik hebt het fucking verkloot.

we komen aan bij de campus. ik loop naar de lift met de jongens en Isa. Jammer dat Jenn weg is gegaan . maar ik snap het wel. ze is erg hecht met haar familie.

" ik wil niet weer alleen slapen , wil iemand van julie mee?" vraagt ze. ze is weer eens aan het denken. ik herken het gewoon. ik moet met haar praten. " ik wil wel" zeg ik snel voor Zayn me voor is. Zayn kijkt me boos aan. " oke dan zie ik je vanavond" zegt ze en wij stappen uit op onze verdieping.

" Dude wat doe je" vraagt Zayn boos als we in onze kamer zijn. " hoe bedoel je?" vraag ik aan  hem. ik weet het wel maar wil het horen. " Nou je gaat slapen met Isa" zegt hij boos. " ik ga niet met haar slapen. ik ga op de bed van Jenny slapen en wat is jou probleem" vraag ik luid. " nou mijn probleem is dat je haar weer gaat pijn doen. als je haar dit keer verdriet doet Styles dan zijn we geen vrienden" zegt hij vastbesloten. maar ergens hoor ik twijfels. " vind je haar leuk?" vraag ik na een paar minuten stilte. " umh.. ja een beetje... jij?" hij krabt achter zijn hoofd. " ik ook. ik kan niet zonder haar. ik ben echt dom geweest dat weet ik. maar ik kan niet zonder haar. ik hou te veel van haar" zeg ik. " maar Hazz jij hebt het verpest en nu wil ik het proberen" zegt hij kalm. " dat snap ik maar ik hou ook van haar en die Josh ook dus moeten we hem eerst weg hebben" zeg ik vast beraden. " Sorry Hazz ik ga niets verpesten. ik hou ook van haar en je zult het moeten accepteren dat ze met Josh is. dan geef je om haar" met die woorden verlaat hij de kamer.

----------

zou Zaym gelijk hebben?

sorry als dit een beetje kort is maar ik moest effe posten

deborax15x

zouden julie ook mijn ander boek willen lezen.? flight ft Zayn

dankje

--------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu