Pov Harry
zodra ik Isa naar boven heb gebracht loop ik weer naar beneden.
" Echt!!" ik hoor een meisjes stem vanuit de keuken. " wat echt?" meng ik in het gesprek.
" ik mag mee met jullie" zegt Jenny vrolijk. " o echt?" ze knikt en geeft me een knuffel.
" Zayn!" roep ik door het huis heen. " ik ben in mijn kamer" antwoordt hij. " ik wist niet dat Jenny meeging" begin ik. " nou nadat jij weg ging had ik het gevraagd. hij zei dat het niet erger kon als Isa. dus mocht ze mee, maar waarom vind je het erg?" vraagt hij. aan de ene kant wel. ik had liever alleen gewild dat Isa mee ging maar Jenny mijn beste vriendin! die ik al jaren niet heb gezien. Het is ook wel goed denk ik.
" nee ik heb geen probleem. dan is ze ten minste nog met Isa" ik loop zijn kamer uit en gluur in onze kamer. ik denk dat ik maar eens ding moet uitzoeken voor we een gewonden vallen.
Pov Isabella
vermoeiend maak ik mijn ogen open. alles is overhoop gehaald. de kasten zijn leeg net als de bed. Wacht wat hebben ze me hier achter gelaten. ik kijk in de andere kamers. die zijn ook leeg. ik voel tranen in me opkomen.
ik loop naar beneden. huh. ze zitten er allemaal. " wat is er babe?" vraagt Harry als hij naar me toe komt. " Alles was leeg in elke kamer dus dacht ik dat jullie me weer hadden verlaten" vertel ik. " nee joh..... gekkie tuurlijk niet. we blijven samen voor altijd" ik pers een glimlach.
" heb je haar nog niet vertelt dan?" vraagt Liam. " wat moet je me vertellen" vraag ik aan Harry. " nou ik wilde je het vertellen maar je was zo moe"
" wat moet je me vertellen?" vraag ik nog een keer. " je gaat mee met ons op tour" gilt hij.
" schat niet zo hard gillen" hij geeft me een kusje. " wanneer gaan jullie of eigenlijk wij weg?" vraag ik. " morgen vroeg staat de bus hier" zegt Louis. " oke" ik loop naar de keuken die overladen is met koffers.
" Jongens.!!!! hadden jullie je koffers niet op de gang kunnen zetten?" vraag ik aan hun.
ik krijg geen antwoord terug. mij ogen vallen op een tasje aan tafel.
ik herken die tasje al te goed. het zijn de tasjes van de appotheek.
" Harry!" roep ik. hij komt de keuken binnen. " Harry wat zijn dit?" vraag ik aan hem. " dat is je voorraad die ik voor je gehaald heb" zegt hij simpel. " wat had ik nou gezegd?" vraag ik boos. ik had nog zo gewaarschuwd.
" weet ik honey maar als we op tour zijn wil ik niet dat je weer in het ziekenhuis belandt"
" snap ik Hazz maar ik kan je niet terug betalen dat weet je toch. Die pillen zijn fucking duur en vooral je veel meeneemt" nu moet ik nog meer werken waar ik geen zin in heb. " ik heb zoveel meegenomen dat ik zelfs gratis extra kreeg" lacht hij.
" bedankt lieverd" ik geef hem een kus en knuffel hem. " kan je me helpen met sjouwen van de koffers. die moeten naar de gang toe. zodat ik kan koken aangezien het de laatste keer is dat we voorlopig thuis eten" hij knikt en samen tillen we de koffers op.
" zo eetsmakelijk. ik hoop dat het smaakt. " iedereen neemt een hap. ik kijk naar hun gezichts uitdrukking.
" omg Isa dit is Heillig" roept Niall. " hoe heb je dit leren maken?" vraagt Louis. fijn dat ze het lekker vinden.
" mijn oma is portugees en ik ging af en toe naar haar toe om voor haar te zorgen. ze heeft een recepte boek en toen ze overleed kreeg ik die" glimlach ik. " dus eigenlijk ben je half portugees?" vraagt Liam. " ja maar ik ben liever een van jullie" lach ik.
als alles gedaan is doe ik de afwas en pak ik ook mijn tas in. ja ik heb alles nog bij Josh. ik ben ook niet van plan om ze te gaan halen. ik leg mijn tas bij de andere.
" van wie is kleine tas!" lacht Niall. " van mij" antwoord ik trots. " Isa we zijn wel maanden weg. dat je het weet" ik knik.
" weet ik. ik heb alleen niet meer kleren dan dit. alles ligt nog bij Josh." " oooohhh. oke, dan moeten we maar gauw gaan shoppen" zegt hij. ik schud.
"later. ik moet nu sparen voor medicijnen" " Maar Harry heeft toch voorraad gehaalt?" vraagt Niall. " ja weet ik maar die is zo weer op. als je drie per dag moet in nemen" lach ik.
Niall gooit me over zijn schouders heen. " waar gaan we naar toe?" vraag ik. we stoppen bij zijn kamer. hij legt me neer op zijn bed.
" Blijf zitten oke!" ik knik braaf. Wat is hij nou weer van plan.
hij komt terug met een kleding stuk die me bekend voorkomt.
" wacht!, is dat niet mijn shirt?" vraag ik. " ja die heb ik per ongeluk in mijn koffer gestopt toen we de universiteit verlieten." legt hij. "maar waarom heb je het bewaard?" vraag ik. " om aan jou te denken. ik was ook kapot. je was mijn beste vriendin" ik zie tranen in zijn ogen. ik sta op en geef hem een knuffel. " dat ben je nog steeds" fluister ik.
" Zelf Harry weet hier niet van. want als hij er achter kwam dat ik iets van jou had dan zou hij het van me afpakken en dat wou ik niet" lacht Niall. ik heb gekalmeert.
" nu zijn we samen dat is wat telt" hij knikt en geeft me een kus op mijn wang. ze worden rood. " Ni!" roep ik.
" waarom zijn je wangen rood Isa?" ik schrik als ik Harry's stem hoor. " Nou......Niall heeft me een kus gegeven op mijn wang" plaag ik Niall. " je hebt wat!" roept Harry. " hallo doe niet moeilijk. ik ben toch al van jou. wat wil je nog meer?" vraag ik lachend. " ik hou niet van delen" zegt Harry op een grappige toon. " ik ook niet. dus komt het goed uit" lach ik. " oke kom we gaan naar beneden. er draait een film" ik en Niall knikken en Harry tilt me naar zijn kamer.
" wat , ik dacht dat we film gingen kijken" hij schud. " Niall wel maar wij niet. je bent me nog wat schuldig" zegt hij.
" oke is goed"
ik druk mijn lippen op die van hem. hij drukt me tegen de muur aan. ik voel dat mijn onderbuik kriebelt. ik weet zeker dat ik hem heel erg leuk vind. zijn mond dwaalt af naar mijn nek. zodra hij mijn gevoelige plek heeft gevonden zuigt hij eraan.
ik doe het zelfde.
ik lijd ons naar het bed toe. ik ga zitten en trek hem boven op me." Isa je maakt me gek" kreunt hij. " weet ik toch" ik zoen hem weer. zijn handen voel ik onder mijn shirt. zonder de zoen te verbreken trekt hij het uit. ik trek zijn shirt ook uit en mijn handen vinden zich een weg op zijn borst. " had ik al.verteld dat je mooie tatto's hebt?"
hij kreunt van wel.
ik leg mijn handen op zijn riem en trek die verleidend uit. hij trekt zijn eigen broek snel uit.
" je vriend staat al overeind" plaag ik hem. " jup door jou hoor. dus fix it" grijnst hij. " met alle plezier" ik trek mijn broek en BH uit. Harry trekt zelf mijn slipje uit. hij vind dat leuker.
" Val niet weer in slaap oke"
" waarom niet het was wel grappig" lach ik. " in de bus kunnen we dit niet meer doen. alles is hoorbaar" legt hij uit.
" So we have one more night?" vraag ik. " ja dat hebben we. maar waar waren we" ik zoen hem en sla mijn benen zijn middel. " hier gaan we dan. de laatste keer weer in zo veel tijd" zegt hij. ik knik en hij stoot naar binnen.
----------------
ik zat te overwegen om de seks scene te beschrijven maar wist het niet zeker. wat vinden julie dat ik moet doen laat een comment achter
--------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...