#46# toegeven

768 30 0
                                    

Pov Isabella

ik heb alles al klaar gezet. ik heb ook gelijk wat snacks gehaald. ik moet hem behandelen als een vriend en niet meer.

ik hou de deur maar open zodat ik straks niet hoef te lopen.

ik besluit om te gaan douchen. om na te denken.

"HALLO?" iemand komt mijn kamer binnen lopen. "IK BEN AAN HET DOUCHEN!" gil ik terug. diegene zegt niets meer. ik douch snel en besef dat ik geen kleren heb mee genomen. " shit" mompel ik. ik sla de handoek om me heen en de andere handdoek doe ik om mijn hoofd heen. ik open voorzichtig de deur en kijk wie daar staat. ik zie niemand tot nu toe. ik sluip naar mijn kast toe. ik open de kast en pak mijn lingerie set. ik laat de handdoek vallen en wil mijn slip aandoen maar ik hoor iemand achter me grinneken. ik doe snel de handdoek om me heen en hou het stevig vast. langzaam draai ik me om en kijk naar een grijnzend Harry.

" ik wist niet dat hier was" vraag ik blozend. " je wist dat ik zou komen maar ja.... je hoeft je niet te schamen. ik heb je al eerder gezien." zegt hij grijnzend. " ja als vriendjes en vriendinnetjes maar niet als vriend en vriendin" hij kijkt me teleurstelend aan. het doet hem pijn en dat zie ik. " sorry " zeg ik zacht. hij staat op en loop naar me toe.

" Isa, het is al goed. het doet pijn maar ik kom over je heen" fluistert hij in mijn oor. hij slaat zijn armen om mijn middel. hoe bedoel je het doet pijn. het doet mij pijn.

" hoe bedoel je, je komt er over heen?" vraag ik verbaasd. " ben je-" " ja Isa dat ben ik nog steeds op je" mijn hart bonkt helemaal. hij houdt nogsteeds van mij. maar hij heeft me achter ge- " niet te veel denken" onderbreekt hij mij. " Maar.... Maar"  hij duwt zijn lippen op die van mij. ik doe niks en duw hem weg.

" sorry ik.-" " nee, niet dat ik het niet wil maar het is gewoon... ja...  als ik van je ga houden doet het pijn. ik...ik... vind je leuk... maar je zal weer mijn hart breken" stotter ik.  " het was een fout Isa... ik weet niet wat me bezielde.... maar ik hou van je" zegt hij. ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen.

" Ik kan niet van je houden. je wilt niet weten hoeveel je me pijn hebt gedaan. ik was kapot Harry. het deed zeer en ik wil die pijn niet weer voelen" zeg ik . ik voel me net een wrak.

" Isa het spijt me oke. ik zal alles eraan doen om het goed te maken" smeekt hij. " we zijn door die relatie niet meer zo close als vroeger en dat wil ik gewoon wel" zeg ik. " het spijt me echt... maar als je het niet wilt dan snap ik dat. ik was een klootzak en heb je laten vallen toen je me meest nodig had." ik knik. ik besef dat ik nog in mijn handdoek zit en hij me vast houdt. " dankje, mag ik me omkleden?" vraag ik beleefd. maar hij laat niet los. " ik wil je goed laten voelen." fluistert hij.  ik kijk in zijn donkere ogen die vol met lust staan. het maakt me een beetje bang maar aan de andere kant kan ik mijn gevoel in mijn buik niet vermijden.

" Isa ik, wil je echt laten voel wat je bent en...." maar voor hij zijn zin kan afmaken druk ik mijn lippen op die van hem. hij likt aan mijn onderlip. ik open mijn mond en al snel zit zijn tong in mijn mond. ik heb alles aan hem gemist. ik hou van hem . het maakt het alleen maar erger. ik wil me ook een keer goed voelen maar ik weet dat dit slecht afloopt.

hij trekt langzaam mijn handdoek omlaag. ik voel de kou door heel mijn lichaam. hij houdt me stevig vast. hij laat mijn lippen los. ik kijk hem ook aan. ik voel dat hij aan het staren is. In een keer tilt hij me op naar mijn bed en legt hij me zacht neer. ik drukt zijn lippen weer op die van mij.

ik weet wat ik ga doen fout is maar ik kan het niet weerstaan. ik trek zijn shirt uit en knoop zijn broek open. ik zie een bobbel in zijn boxers.  "dat komt door jou babe" fluister hij. ik grinnek. zijn lippen gaan naar mijn nek toe. ik laat een zachte kreun als hij mijn sweatspot geraakt heeft. " your turn" ik begin de kus bij zijn oor. ik kus hem verder naar zijn nek tot dat ik zijn sweatspot gevonden heb. hij laat ook een kreun horen.

" Weet je Isa van alle meiden met wie ik geslapen heb ben jij een van de beste" zegt hij kreunend. ik glimlach. ik ben de enige. wihoe.

" wil je veder of wil je stoppen ?" vraagt hij. " ik wil door" zeg ik. hij gaat weer boven me liggen. hij trekt zijn boksers omlaag. " sla je benen om mijn middel deze nacht zul je niet meer vergeten" grijns hij. ik sla mijn benen om zijn middel. " I love you" zegt hij. " I love you to " zeg ik voor hij bij mij naar binnen gaat.

Pov Harry

Ik word wakker naast Isa . ze slaapt nog. gister avond was geweldig beter dan al die andere keren. ik hou van haar echt waar. mijn telefoon gaat af. snel neem ik hem op zodat ze niet wakker wordt.

H: hallo?

ik sta voorzichtig op en loop naar haar badkamer.

Z: Yo ... Hazz je moet komen van Simon hij wilde ons dringend spreken. we wachten tien minuten en niet langer.

H: oke is goed ik kom eraan.

ik trek mijn kleren aan en kijk nog een keer op naar Isa. ze slaapt zo vredig. ik ga haar niet wakker maken. dat zou niet leuk zijn. ik heb haar namelijk helemaal uitgeput. ik besluit maar om een brief achter te laten. ik loop de deur uit en loop naar de lobby waar de jongens wachten. ik groet ze en we lopen naar mijn auto.

---------

Wat zou er zo dringend zijn??

-----------

zouden julie misschien mijn ander boek willen lezen. hij heet: flight ft Zayn. hier is een stukje inleiding.

Jennifer Jones (17) lijdt een normaal leven. wat je normaal wil noemen. ze heeft niet veel vrienden. ze heeft eigenlijk  niemand. maar daar heeft ze geen problemen mee.

op een dag doet ze haar krantenwijk. ze heeft het niet door een auto stopt voor haar en er stappen twee mannen uit. ze nemen haar mee.

ze komt in een donker kamer terecht. ze willen haar verkopen. de neef van een van de mannen. moet op haar letten. Zayn vindt het erg voor Jennifer en besluit met haar te gaan vluchten.

zullen ze ooit ontsnappen aan al deze ellende?

zullen ze ooit verliefd worden?

dat lees je in Flight ft Zayn.

ik doe mijn best voor deze boek. dus zou ik het niet leuk vinden als dit gekopieerde werd. xxxDebxxx

zou je aub een kijkje willen nemen. dankje

-----------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu