#13# Nadenken

1.2K 38 3
                                    

Hey dat ging snel. ik ga weer veder bij 110 reads. dus zorg voor die reads. hoe sneller hoe eerder je een hoofdstuk hebt. als je  gelezen hebt laat een vote achter xxDebxx
----------

" w....wat doe jij hier" stotter ik. " ik wilde je zien en je vader vertelde dat je hier was. mag ik binnen komen ik moet met je praten."zegt ze. " waarom gaan we niet richting de park voor rust. mijn kamer genoot slaapt nog" ze knikt en ik trek snel iets simpels aan. ik doe mijn haar in een paardenstaart.(slordig. er hangen een paar plukjes uit). we lopen in stilte naar de park toe. ik ga op een bankje zitten en kijk naar de eenden . die haar kleine vogeltjes leid. die hebben hun moeder.

" je bent gegroeid" zegt mijn moeder. " ja je hebt wel veel gemist" zeg ik bot. ze schrikt maar het boeit me niets. " waarom ben je hier?"vraag ik haar. " ik wilde je ten eerste zien en ik wilde je uitleggen waarom ik er nooit was" "je was er niet mam. ik heb voor je kinderen moeten zorgen. ik was al heel jong volwassen en nu kom jij mij vertellen dat je me wilt zien" schreeuw ik. ze kijk me al niet meer aan. " hoe durf.. hoe durf je hier nog te vertonen. na alles wat je gedaan hebt en je bent nog steeds hier" ik ben zo boos. dat mijn woede aanvallen weer terug komen. die heb ik al heel lang niet." het spijt me , het spijt me. ik hield van je vader maar we hadden te veel ruzie en toen heeft hij mij uithuis gegooit. ik ging veder met mijn leven en ik zag julie maar heel soms. toen ben ik gevlucht naar andere land en nu heb ik daar mijn gezin" legt ze." dus je bent gevlucht en bent je eigen gezin begonnen. hoe kon je . we hadden het zo zwaar, soms hadden we niet eens genoeg geld om te eten en begint dood leuk een gezin" roep ik boos. ik heb al mijn eten aan mijn broetje gegeven zodat ze niet zouden verhongeren. die tijd was zwaar maar toen ging het weer beter. " vergeef me, alsjeblief . ik ben hier. ik ben er nu voor je" zegt ze. ze meent het maar ik weet niet eens wie mijn moeder is, ze is er nooit voor me geweest. ze nam niet eens contact met ons op." echt het spijt me , hoe kan ik het goed maken" vraagt ze. ik denk na."oke jij zorgt ervoor dat ik een week verlof krijg en dan verblijf ik een weekje bij je. ik heb tijd nodig " leg ik haar uit. ze glimlacht en knuffelt me. dan kan ik nog een weekje regelen dat ik en Harry niet schoon hoeven te maken. 1 week corfee is genoeg vind ik. we hebben niet eens alle eieren geooit dus kan hij ons ook niet straffen.

in de tussen tijd dat mijn moeder weg is geweest ben ik maar naar Harry gegaan. ik ga hem vertellen dat hij een week minder corfee heeft.

" hey, je ziet er niet uit" zegt hij." nou bedank, ik voel me goed en jij gaat je beter voelen . dat weet ik zeker" hij kijkt me aan met een grijns. hij buigt voorover en probeert me te zoenen maar ik wijk af. hij schrik net zoals ik. nu ben ik echt in de war." o sorry, ik dacht.." " nee ik weet wat je dacht maar je dacht verkeerd" zeg ik." mag ik binnen komen?" vraag ik. hij gaat aan de kant als teken dat ik er langs mag." oke, kijk je hebt een week minder corfee" zeg ik. hij kijkt me verbaasd aan." lang verhaal.mijn moeder was ineens hier en ze heeft voor ons geregeld" leg ik hem uit." ik dacht dat je geen moeder had" " heb ik wel alleen heb ik je het verhaal niet uit gelegd. ik vertel je het nog wel. ik moet gaan ik moet mijn koffers inpakken" zeg ik." je wat, waarom?" vraagt hij." ik ga een weekje naar mijn moeder en ik ben zo in de war dat ik alles op een rijtje moet zetten" vertel ik hem terwijl ik opsta . hij trekt me weer terug." waarom ben je in de war?"  vraagt hij hij ziet er gebroken uit." nou om dit dus, wat je me gisteren vertelde en met Zayn en ja ach ja laat maar ik ga" ik sta op en loop naar de deur." Zayn?" ik antwoord niet en loop weg. ik pak mijn spullen in en er wordt geklopt. ik open de deur en mijn moeder staat voor de deur." is  het gelukt?" " ja je hebt een week verlof en jij en je vriend zijn een week vrij qua corfee. je moet me nog vertellen waarom je bij de directeur was" " vertel ik je allemaal wanner we thuis zijn" zeg ik. ik schrijf nog even een brief voor Jenny en loop de deur uit.

Pov Harry

hoe bedoelt ze Zayn. ze heeft me verward achter gelaten. ik moet weten wat er gebeurd is tussen hun. Zayn is er niet. misschien weet Naill meer. ik loop de deur naast mijn kamer en klop aan. daar staat Naill voor de deur." hey , is alles goed?" vraagt hij." nee, ik hoop dat je me kan helpen?" " waarmee?" hij laat me binnen en ik zit op zijn kleine bankje." nou Isabella gaat een weekje weg. ze is in de war vanwege mij en Zayn" leg ik hem uit." waarom is ze in de war door jou. wat heb je gedaan!!" hij stond op en verhief zijn stem." ik heb verteld dat ik van haar hield" zeg ik zacht. " waarom deed je dat, ze heeft haar eigen problemen en dan doe je haar dit aan" zegt hij boos en gaat weer zitten. hij is weer rustig ." ik hou echt van haar , ze is anders dan al de andere meiden. ze heeft pit, lef en schaamt zich nergens voor" zeg ik." maar ik kwam hier voor een uitleg van Zayn" zeg ik. hij kijkt naar de grond. ik weet genoeg. hij weet alles en wilt het niet vertellen." als je vertelt trakteert ik je op op spare ribs en een portie patat" stel ik voor . ik weet dat hij geen nee kan zeggen. ik ken hem te lang." oke, ik voel me nu echt verschrikkelijke en ga ook spijt krijgen. maar omdat ik honger heb en vooral in spare ribs zeg ik geen nee" hij staat op en pakt zij jas. we lopen naar een tentje toe. ik bestel voor hem het voedsel en kijk naar hem." ga je niet eten?" vraagt hij ik schud mijn hoofd." oke vertel" beveel ik hem ." oke gisteren hadden ze een date. ze vonden het leuk en zij was verast . aan het einde heeft ze hem een kus gegeven op zijn wang" zegt hij." o oke" is de enige wat ik hem kan zeggen. ik ben gebroken van binnen. ze is weg en ik kan haar niet terug halen. Naill kijk me grondig na." je houdt echt van he of niet?" vraagt hij." ja ik hou ziels veel van haar en nu. nu is ze gewoon weg. het doet echt pijn om haar te zien vertrekken. we hebben het gisteren goed gemaakt en nu is ze weer weg van mij. en Zayn....... hij staat in de weg" " gun Zayn ook hij heeft bijna nooit een meisje en jij kan ze allemaal krijgen" zegt hij." maar ik kan er geen krijgen zoals Isabella" zeg ik . hij kijkt me meelevend aan." ik hou me hier buiten en probeer me niet meer om te kopen met eten . dat is fout mijn vriend" zegt hij waarschuwend. maar al snel lacht hij. ik reken af en we lopen naar de student huis. ik moet een manier verzinnen zodat ik haar voor me zelf kan winnen.

Pov Isabella

ik heb mijn moeder alles uitgelegd. ik heb haar zo gemist. ze is nog steeds verbaasd over mijn haar kleur. ik heb haar verteld dat ik het voor haar heb gedaan. ze glimlacht even en concentreet zich weer op het koken." ik heb je kook kunsten gemist" zeg ik." sorry daarvoor" " stop met sorry zeggen. ik heb je toch al vergeven" zeg ik. ze knik en gaat weer veder. ze heeft me verteld wat ze allemaal heeft meegemaakt." heb je Julia en steven gepraat?" ( zusje en broetjes)." ja ze waren blij om mij te zien maar ze zijn ook klein. ze hebben me vergeven"zegt ze. ik ben blij voor haar." ik hou nog steeds van je vader " vertelt ze ineens." maar?' vraag ik nieuwsgierig." maar er is te veel gebeur in het verleden en ik heb ook een kind die niet van hem is.hij voelt zich niet zo gemakkelijk erbij" ik knik en dek de tafel. het voelt zo raar om ineens je moeder te hebben. ik geloof het nog steeds niet. als we klaar zijn met eten sta ik op en loop ik naar mijn kamer. we logeren in een motel. ik pak mijn mobiel en zie dat ik 4 berichten heb en 2 oproep gemist. ik heb een bericht van van Naill, jenny, Harry en  Zayn en die oproep was van mijn vader. ik open die van jenny eerst

J: ik ben echt blij voor je dat je moeder eindlijk weer ziet. en ik snap wel dat je moet nadenken. je bent vast in de war. ik zal je echt missen de komende week... maar geniet de tijd met je moeder. xxJen

I: awh dankje. ik zal je ook missen als er iets is kan je me bellen en ik doe eht zelfde.  vermaak je xxIsa

ik open die van Naill ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

N: hey ik hoorde het van Harry dat je met je moeder bent meegegaan. geniet van de tijd met je moeder en veel plezier.Ps ik heb verteld tegen Harry over julie date met Zayn en zo hij heeft gezegd als ik zou vertellen dat hij mijn zou trakteren op spare ribs en patat. en ik kon geen nee zegge .sorry. ik hoop dat je niet boos bent xxNailler

I: het is niet erg hij zou er toch achter komen en ik zou ook het zelfde hebben gedaan voor eten. je weet dat ik ook van eten houd. en bedankt ik zal zeker genieten. zijn ze boos op mij? xxIsa

ik twijfel nu welke ik open moet maken ik ga toch maar naar die van Zayn. hij is een geweldige jongen en ik weet zeker dat hij mij nooit pijn zou doen maar zo denk ik ook over Harry maar dan op een andere manier, en nu ik weet dat de twee jongens op wie verliefd ben dat zij mij ook leuk vinden dus moet ik wel kiezen.

Z: hey het was niet mijn bedoeling om je in de war te brengen. sorry echt sorry. ik hoop dat je me vergeeft. jenny vertelde me dat je weg was en ik maakt me zorgen. xZ

I: je hoeft geen sorry te zeggen. ik ben niet boos ofzo en je hoeft je geen zorgen te maken. zou je iets voor me willen doen. zou je op jenny willen passen de laatste tijd drinkt ze nogal veel vanwege Drake. kan ik je vertrouwen? xxIsa

ik ben beniewd wat Harry te zeggen heeft. ik mis hem wel. nee Isa denk aan iets anders. er wordt op mijn deur geklopt" Isa gaat het wel?" vraagt mijn moeder." ja ma het gaat ik kijk even naar mijn berichten beantwoord ze. ik stel ze gerust . ze wensen me allemaal veel plezier." vertel ik haar." oke lief van hun. heb je zo zin om een film te kijken' ik knik en ze sluit de deur. ik kijk weer op de display en kijk naar de bericht.

H: hey ik wou weten hoe het met je ging en ik heb je nog niet kunnen bedanken voor dat corfee gedoe. dankje wel daarvoor en geniet de tijd die je hebt met je moeder. ik hou van je XXX H

I: je moet mij niet bedanken je moet mijn moeder en ik zal zeker genieten .Isa.

ik heb besloten om geen xxxjes te sturen want dan krijgt hij valse hoop. en dat wil ik niet ik weet het gewoon niet meer ik hou van ze allebei. ik zet mijn mobiel weg en loop naar de woonkamer waar mijn moeder wacht." oke lets watch a movie" zeg ik blij. ik heb een masker op. ik heb geen zin in mijn gedachtes gelukkig merkt mijn moeder niets.

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu