Pov Isabella
Harry kijkt me afwachtend aan. ik maak een vreugdes dansje.
" Isa, wat is de resultaat?" ik gooi de staafje naar hem toe.
ik staat ook op en geeft me een knuffel.
" dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken" hij ziet er opgelucht uit. maar wat als ik wel zwanger was?.
" Hazz?" hij kijkt op. " ja?" " wat nou als ik zwanger was?" vraag ik. " dan zouden we de baby houden en zou ik je steunen bij alles" ik geef hem een knuffel.
" aangezien je niet zwanger bent dacht ik-" " nee nee nee nee dacht het niet Styles" hij grijnst alleen maar.
" zullen we terug gaan. we negeren Tobias gewoon" ik knik en volg hem. ik besef dat nog mijn pyjama aan heb. " is de bus ver?" vraag ik. " nee niet echt" " nou dan gaan we rennen" hij kijkt me verbaasd aan. ik wijs naar mijn pyjama. jij knikt lachend.
we checken snel uit en zien papz voor de deur. " Hazz. hoe gaan we hier uit komen?" vraag ik. " gewoon rennen" ik knik en ren achter hem aan. net als vroeger. ik weet nog de keer dat ik flauw viel tijdens het rennen.
~flashback~
" Wat moet je. die brief was van jou hè of niet?" " jup, ik daag je uit met sprinten van hier tot de park" daagt hij mij nou uit. ik ben eerlijk ik ben nooit goed geweest met sprinten. wanneer iemand start zei raakte ik in paniek maar ging wel rennen.
"durf je niet" " ik....ik durf wel ik wil je wel nog een keer vernederen meneer arrogantje". hij kwam dichter bij. we waren nog maar drie centimeters van elkaar. ik voelde zijn warme adem in mijn gezicht. " noem me niet zo " zei hij klam. ik nam een stap achter uit en ging in de houding staan. hij keek me raar aan. " kom je of niet?" vraag ik aan hem. hij heeft het door en gaat in de houding staan ik tel af en we rennen. ik ren zo hard als ik kan. hij staat maar twee cm veder dan mij. ik probeer harder te rennen maar het lukt niet. ik geef niet op ik veder.
mijn hoofd bonkt en mijn lichaam begint op te geven ik was er bijna maar ik moest door. ik heb nu suiker nodig dan gaat mijn bloed weer stromen. ik stop bij een bankje en val neer. alles wordt zwart.
~ einde flashback~
als we bij de bus aankomen kijken de jongens me allemaal raar aan. " goodmornig" roep ik blij. maar mijn gezicht betrek als ik Tobias zie.
" jongens we moeten gaan. we moeten nog oefenen" zegt Liam.
als we bij het gebouw aankomen doen de jongens hun make-up. ik lach hun uit. " wahahha jongens die make-up op doen" lach ik.
" is niet grappig" roept Niall. hij tilt me op en draagt me ergens heen. " waar is mijn redder" roep ik overdreven.
iemand tilt me over van Niall. ik kijk naar Niall. ik hang over de schouder van Tobias. " laat me los. leg me neer" gil ik. hij zet me neer en ik voel een harde klap tegen mijn slaap aan. alles word zwart.
Pov Harry
" heeft iemand Isa gezien?" vraag ik. ze is nergens te vinden.
" sorry niet gezien waar zou Tobias zijn" klaar dat was het. de naarste gedachtes spoken door me heen.
hij is verdwenen en net als zij. ik wist het. ik wist het. hij gaat haar wat aandoen.
" zijn jullie nu blij?, hij is weg met haar. hoe hebben jullie hem.kunnen vertrouwen" snauw ik hun af.
" waar heb je het over Hazz?" vraagt Louis. " Isa is weg. ze is verdwenen. vinden jullie het ook niet raar dat hij ineens opdaagt en een dag later met Isa verdwijnt?" vraag ik vol ongeloof. ze kijken me niet begrijpend aan. " weet je wat laat maar. ik zoek haar zelf wel!" roep ik in hun gezicht.
ik pak mijn spullen. " maar we moeten nog gaan optreden" roept Liam. " kan me niet schelen ik moet Isa vinden" ik trek mijn jas en verlaat de gebouw. ik word gevolgd door Niall. " mate ik ga met je mee" ik kijk hem dankbaar aan.
" ik geloof je" zegt hij. " maar jij liet hem binnen" " ja het spijt me daarvoor. ik dacht dat hij veranderd was maar toen ik Isa optilde nam hij het ineens over" ik kijk hem verbaasd aan.
" welke richting gingen ze?" vraag ik. " geen idee maar we vinden haar wel" ik voel mezelf boos worden.
" waar moeten we beginnen?" zucht ik. " zullen we eerst naar de politie gaan?" ik schud. " ze gaan toch niets doen!" " je weet maar nooit. kom we gaan naar politie bureau" hij trekt me mee naar het bureau.
--------------
wie had dit verwacht?.
comment als je het verwacht had.
als.je het wel verwacht had comment dan ook hahahah
xxxdebxxx
-----------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
Fiksi PenggemarIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...