Pov Isabella
Ik voel een warme hand door mijn wang glijden. Het geeft me de tinteling. Zachtjes kreun ik.
" Lieverd wakker worden" ik open één oog. " ik ben zo moe. Mag ik niet nog tien minuten slapen?" smeek ik. " nee Logan wacht op je. Wat heb je gisteren dan gedaan waardoor je zo moe bent?"
Nu open ik mijn beide ogen en ga ik recht op zitten. " ik ging gisteren naar het park met Logan en toen kwam ik Luke daar tegen. We hebben de hele dag samen door gebracht." eindig ik mijn lange zin. " Wat deden jullie dan?" vraagt hij. " hij bracht me naar een prachtige plek waar je de stad Texas kom zien en hij trakteerde op een ijsje" hij staat op en loopt weg. Wat heb ik nu weer gedaan.
Ik kleed me aan en doe de dingen die ik moet doen. Ik loop naar Logan toe en leg hem in bad. Logan vindt het altijd leuk om in bad te zitten. Hij lacht en spettert veel. Meest al ben ik de gene die gedoucht heeft want hij maakt me alleen maar nat.
Ik loop naar beneden. " hey guys, goeiemorgen!" " Goodmorning!" roept Louis. Ik kijk waar Harry is. Hij zit aan bar tafel in de keuken. Hij prikt maar wat in zijn cornflacks.
Ik praat zo wel met hem. Eerst moet ik de kleintje te eten geven. Ik pak een beetje aardbeien yoghurt en zet hem in kommetje.
" Harry wat is er aan de hand?" vraag ik na een tijdje. " Isa mag ik Lo!!!" roept Niall. " Ja kom hem maar halen!" roep ik terug. Nu kan ik gerust praten met Harry. Niall loopt de keuken binnen en neemt Logan mee.
" Harry praat met mij. Wat zit jou dwars?" vraag ik hem. Hij kijkt me niet eens aan. Ik neem plaats naast hem. " Harry praat met mij!" beveel ik. Langzaam tilt hij zijn hoofd op. " ik wil niet dat je met andere jongens omgaat. Dat is het. Je zei dat hij je naar een prachtige plek nam. Dat had ik wel kunnen doen" " jij kan er toch ook niets aandoen. Jij moet werken en ik wil hier ook vrienden hebben, als je wil dat ik niet met hem omga dan doe ik dat ook niet" zijn ogen twinkelen gelijk. " Je bent gewoon jaloers of niet" vraag ik.
" Dat ben ik niet!" " geef nou maar toe" treiter ik hem. "oke wel een beetje" ik ga op zijn schoot zitten en geef hem een kus. " ik hou van jou en niemand anders dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik op een andere val" zeg ik lachend. " ja inderdaad" en alweer drukt hij zijn lippen op die van mij.
De deurbel gaat ineens. " Zal ik kijken of gaat één van jongens al?" vraag ik. " Liam gaat wel antwoordt hij. Ik knik.
" ISA HET IS VOOR JOU?" ik kijk Harry verbaasd aan. Ik ga van zijn schoot af en loop de keuken uit. " goeimorgen Isabella" groet Luke. " o goeiemorgen" shit heb ik het weer. Ik draai me om en kijk naar Harry. Hij kijk hem boos aan. Shit shit shit.
Pov Harry
Ik kijk Luke boos aan. Wat heeft hij hier te zoeken. " wat doe je hier?" vraagt Isabella. " ik dacht dat we misschien vandaag samen konden doen?" Luke lijkt het heel benauwd te hebben. Niemand mag mijn meisje afpakken. Dat mag gewoon niet. Ik heb gevochten voor haar.
" dat komt vandaag niet goed uit want....." " Ze gaat al met mij mee" meng ik. Isa kijkt me dankbaar aan. " o.. Jammer" " Wie je iets drinken?" vraagt Isa.
Wat!!, ik dacht dat ze hem weg wilde hebben en nu nodigt ze hem uit voor een drankje.
" ja koffie zo lekker zijn" Hij komt binnen en Isa loopt de keuken in. Hij gaat op de bank zitten naast Niall met Logan op zijn schoot. Hij speelt met Logan. Wat me jaloers maakt. " Luke kan ik je even spreken" vraag ik kalm. Ik ben woedend van binnen.
Als hij me gevolgd is op de gang pak ik hem bij zijn kraag. " jij blijft van Isabella af heb je me begrepen? Anders-" " Harry laat hem los" roept Isa terwijl ze me los trekt van hem.
" Weet je wat laat die koffie maar. Ik ben weg hier" hij neemt afscheid van de andere jongens en verlaat onze huis. Nu is Isa zeker weten boos op mij.
" Waarom deed je dat?" vraagt ze boos. " waarom nodig je hem uit om wat te drinken" sis ik. " omdat dat beleefd is. Ik ben netjes opgevoed Harry en dat weet je." kaatst ze terug. " hij moet gewoon uit jou buurt blijven!" roep ik. " JIJ BEPAALT NIET WAT IK DOE!" schreeuwt ze en ze loopt weg. Ik hoor de deur met een knal dicht vallen.
" Goed gedaan Hazz!" ik kijk Louis boos aan. " Hou je bek!" snauw ik terug. Ik ben echt een idioot.
-----------Ik weet kort.... Hoe vonden jullie het???. Ze hebben nu al ruzie. Oooooo.... Wie shippen jullie.
#Hisa of #Lubelle??
---------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...