#26# ik hou van jou

1K 37 1
                                    

hey ik ben vandaag vrolijk vanwege de reads en de votes. bedankt ik ben zo blij dat julie het boek lezen. en daarom heb ik extra lang geschreven. voor de mensen die de trailer niet gezien hebben plaats ik nog een keer. veel lees plezier--------------------------------------

"LAAT LOS" mijn instinct laat los. Harry staat gelijk op. " wie is die meisje?" vraagt het meisje dat de vriendin van Harry is. " dat is mijn beste vriendin" zegt hij grijnzend. hoe kan hij nou zo kalm blijven terwijl zij chaotisch doet. " je mag niet bij haar in de buurt komen" " pardon" Hij trekt een vieze gezicht. het meisje rent naar me toe en trekt aan mijn haar. ik weet wel ik er onder uit kom. ik pak haar arm die aan mijn haar trekt en draai zo ver ik kan. ze laat los en kreunt van de pijn "punt nummer een: niet slim van jou dat je dat deed. punt nummer twee: jij bepaald niet met wie hij omgaat. geef hem vrijheid.punt nummer drie: ik denkt dat je beter naar het ziekenhuis kan gaan want ik ga je arm breken" ze kijkt me angstig aan en kijkt Harry aan. ik geef nog even een draai en laat haar los. ze wrijft over haar arm. " Het is uit " zegt ze naar harry. " dag anastisia" roept hij. en zwaait even naar haar. " gaat het wel" hij rent naar me toe en omhelst  me. " met mij gaat alles prima maar de vraag is gaat het jou?" "hoezo, ik voel me goed" ik kijk hem verbaasd aan. het is uit met zijn vriendin en hij is vrolijk. " maar het is uit met je vriendin?!" hij haalt doodgewoon  zijn schouders op. " waarom ben je niet verdrietig of booss....." hij doet zijn vinger voor mijn lippen als teken dat ik stil moet. " je praat te veel , ik was toch van plan om haar te dumpen" ik blijf hem verbaasd aan kijken. " waarom?" ik stel veel vragen meer he. daar zijn  vrienden voor. " omdat ik verliefd ben om iemand anders, maar ik weet niet of ze mij leuk vindt"  "Awhh" ik geef hem een por. " vertel dat je haar leuk vindt. of maak iets speciaals voor haar" mijn advies werkt weleens. ik ga op de grond zitten en hij neemt plaats naast mij. " kan je misschien helpen met meisjes dingen. wat ze leuk vinden?" "tuurlijk wil ik dat maat" hij glimlacht. ik voel mijn buik kriebelen. zou ik weer verliefd op hem zijn??. " Isa?" ik word weer wakker.. "ja. wat vroeg je?" " heb je tips?" ik knik. " je moet iets doen wat bijna nog niemand gedaan heeft. het moet zegmaar speciaal zijn en ze moet de dag van haar leven hebben. umh.... verras haar en geef haar veel complimentje daar houden wij vrouwen wel van" hij glimlacht en knuffelt. ik schrik even en knuffel hem terug. " dankje. je bent de beste" fluister hij. hij plaatst een kus op mijn wang. mijn wangen kleuren rood.

ik sta op en loop langs het water heen. ik word daar rustig van. ik voel iemand mijn pols beet pakken. ik kijk in de prachtige ogen van Harry. we staan zo een tijdje. hij trekt me in een knuffel. ik vraag me af wat er door zijn hoofd gaat.

Pov Harry

" waarom?" vraagt Isa verbaasd. ik wil antwoord geven maar moet het nog bedenken voor ik iets fouts zeg. " omdat ik verliefd ben op iemand anders." ze kijkt me verbaasd aan. " awhh" zegt ze. ze heeft het niet door. " vertel haar dat je haar leuk vindt" ik wou dat alles zo makkelijk ging. " maak er wat speciaals van" zegt ze. " kan je me misschien daarmee helpen?" vraag ik. het is even stil. ik ken haar lang genoeg om te weten dat ze aan het denken is. " Isa?"  ze reageert gelijk. " je moet iets doen wat niemand nog heeft gedaan. het moet speciaal zijn voor diegene. geef haar ook veel complimentjes daar houden wij vrouwen wel van" ik knik en knuffel haar. ik bedank haar. ze staar op en loopt aan het water. het voelt zo leeg naast me.  ik sta op en pak haar pols beet. als ze mijn ogen gevonden heeft blijven we zo lang kijken. ze heeft mooi bruine ogen. she is a beauty. maar het was te mooi om waard te zijn. ze zal vast niet van me houden. ze weet niet dat ik haar leuk vind. ze denkt dat ik gewoon raad vraag als maatjes. ik vind dat ik het moet zeggen.

" Isa?" ze blijft me aan kijken. " Ja Harry" ik zie twinkeling in haar ogen. " ik..... " " ik hou van je" ik kijk verbaasd. het is niet mijn stem maar ook niet van haar. ik draai me om en zie Tobias staan. we kijken elkaar aan.

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu