" zo wat wil je doen op een zondag middag?" vraagt Harry. het is intussen al middag. " ik weet niet" zeg ik. ik kan het me niet voorstellen dat mijn broertje misschien dood gaat. " kom op Isa, je kan niet de hele dag binnen zitten" hij probeerd me over te halen maar ik kan aan niets anders denken. " sorry Hazz maar mijn hoofd staart er niet naar om iets te doen" hij kijkt me bedroefd aan. " ga maar wat leuks doen met de jongens ik red me wel hier alleen" hij kijkt me recht in de ogen aan. " ja maar dan ben je alleen en dat wil ik niet. ik laat je niet alleen" zegt hij bezorgd. " ik wil juist nu alleen zijn. sorry kom vanavond maar even langs als je wilt" zeg ik. " oke als er iets is bel me meteen oke!" ik knik. " krijg ik wel een kusje van je voor ik ga" ik rol met mijn ogen en geef hem een kus. zodra de deur dicht gaat hoor ik alleen de stilte. wauw wat heb ik die gemist. de laatste keer dat ik die stilte hoorde was toen ik nog kapot was over Harry. maar nu zijn we samen. nou samen zijn we niet want hij heeft me nog niet gevraagd. ik voel dat mijn telefoon trilt. ik kijk op de display en zie een onbekend nummer.
O: hey. ik weet dat je boos bent maar vergeet een ding of eigenlijk twee dingen. ik zal er altijd voor je zijn en ik hou van jou
wie zou dat nou weer zijn.
I: wie ben jij en wat wil je van me?
ik krijg gelijk een reactie terug.
O: ik ben het Toby. gaat het wel?
ik besluit maar niet erop te reageren.
nu gaat mijn telefoon af.
I: hallo met wie spreek ik.
T: hey met mij Toby. Isa gaat het?
I: wat wil je van me? heb je me al niet genoeg pijn bezorgd
T: laten we daar maar niet over beginnen. umhh... het spijt me van je broertje
I: jij kan er ook niet aandoen
T: vergeet niet dat ik je zal steunen en dat ik nog steeds van je hou. ik zal op je blijven wachten.
I: nou dan kan je nog lang gaan wachten want het duurt nog even voor het uit is met Harry.
T: zijn julie dan samen?
I: ja we zijn samen en ik ben gelukkig. heel erg . hij is er altijd voor me geweest.
T: maar ben je heel erg gelukkig.? voelt het beter dan dat ik jou dat gaf.
I: moet ik liegen of de waarheid vertellen?
T: waarheid
I: oke wat jij wilt. hij laat me anders voelen hij is anders dan jou. hij kust echt geweldig en hij echt goed in be......
T: bespaar me de details.... wacht heb je met hem geslapen?
I: jupp problemen ermee?
T: ik moest eerst een maand of twee wachten en jij neemt hem al gelijk de eerste dag!!
I: ik kende Harry al een paar maanden. hij was of is mijn beste vriend dus kende ik hem ook beter. toen ik met jou had wist ik nog niet zo veel.
T: o oke is goed. maar ik zal op je wachten. ik weet dat je gevoelens nooit weg zullen gaan voor mij. dat weet ik zeker.
I: haah jij bent zo grappig maar ik moet gaan want je verspilt mijn tijd.
met die woorden hang ik op. ja ik heb inderdaad gezegd dat Harry mijn vriendje is. want anders zou hij me nooit met rust laten. ik voel nog een beetje voor Tobias. want hij. hij was er wel voor mijn familie . ik zet hun op het eerste plaats dat is zeker. ik mis de manier hoe hij met me omging. maar ik moet gewoon afwachten met Harry. het is al twee dagen geleden dat we verteld hebben dat we van elkaar houden en nu nog hopen dat hij me gaat vragen.
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...