Jenny is de hele week al ziek. ik ben niet naar school gegaan zodat ik voor haar kan zorgen. ze moet alles uitzieken. Harry is ook de hele week bij me gebleven. hij al mijn huiswerk gemaakt omdat hij dat wilde maar ik weigerde steeds. ik weet dat hij lief probeert te doen maar dat betekent ook niet dat ik niks kan doen. ik loop met Naill naar de Apotheek voor Jenny. Zayno houdt haar in de gaten.
" goeimiddag, waarmee kan ik julie helpen?" vraagt de mevrouw achter de balie beleefd. " mij vriendin is al een hele week ziek en ze heeft koorts" leg ik haar uit. ze steekt haar vinger op en verdwijnt na een paar minuten komt ze terug met een doosje. " hier laat haar dit in nemen en na twee dagen voelt ze zich weer de oude. roken en drinken zijn niet toegestaan" zegt ze. ik betaal en we gaan dan naar Starbucks.
"zo hie was het bij je moeder ik heb je al een tijdje niet gesproken" zegt Naill in eens. " ja het was goed. ik weet waarom ze weg is en ik miss haar..." snik ik zacht. Naill staat op en komt naast me zitten. " het komt goed. ze zal niet lang wegblijven" stelt hij mij gerust. ik voel me nu een wrak. ik was altijd sterk en kijk nu naar me ik huil om wat dan ook. " hoe ging het hier toen ik weg was?" " zo ik moet je een keer meenemen naar zo een eet tentje. Harry heeft me daar megenomen en ze hebben daar de lekkerste spare ribs je kwijlt gewoon er van" ik lach en kijk hem aan. " is goed we gaan een keer samen... als vrienden. want anders gaan mensen of misschien jij ook veder denken" zeg ik. ik wil me zelf niet nog in de war brengen en ik maak hem alvast duidelijk.
" natuurlijk als vrienden gekkie en heb je goed kunnen nadenken?" vraagt hij . " ja heb ik gedaan. ik weet al wie maar ik ga niet zeggen want anders vertel je het door" " nee hoor dat doe ik echt niet" " waarom is het Harry wel gelukt . hij heeft je kunnen omkopen met SPARE RIBS" zeg ik hard. we lachen even en dan geeft hij toe. " wanneer ga je ze het vertellen?" vraagt hij. " ik heb mezelf vandaag beloofd maar Jenny is ziek en dan kan ik niet naar ze toe gaan. niemand kan op haar passen want ze gaan naar het feestje" zeg ik teleursteld. eigenlijk ben ik niet teleurgesteld zo kan ik het vaker uitstellen alleen breekt het vanbinnen.
" ik kan wel op haar passen ik heb toch niets te doen" zegt hij uit het niets. " maar ga je niet naar feest waar iedereen het over heeft?" " neh ik heb vandaag geen zin er zijn zat andere feesten waar ik naar toe kan" zegt hij. ik knuffel hem en bedank hem. we lopen naar onze kamers. ik loop de kamer binnen en Zayn zit op een kruk met Jenny's hand in zijn hand. als hij mij ziet haalt hij het gelijk weg. " hey hoe gaat het met haar?" vraag ik. " umh... goed..." stottert hij. hij is de hele week voor Jenny aan het zorgen volgens mij heb ik iets gemist. denk je niet. " ik heb hier medicijnen mee" zeg ik om de stilte te verbreken. " Naill komt vanavond op Jenny passen. ik moet met jullie praten en ja...." zeg ik. hij knikt en staat op. hij loopt de deur uit. ik verzorg Jenny even en wacht tot Naill komt. nogmaals ik vomd het niet erg als hij niet kwam want ik .. ik kon ze niet teleurstellen. ik wilde geen van hun de hart breken okaal wist ik wie ik zou kiezen. ik heb al wel een hele speech voorbereid in mijn hoofd. van mijn moeder moest ik mijn hart volgen. ik werd uit mijn gedachtes gehaald als iemand op de deur klopt. ik denk dat het Naill is. ik open de deur en daar staat Naill met een paar dozen. " je gaat niet verhuizen!" " weet ik maar ik moet toch altijd voorraad voedsel bij me hebben anders overleef ik het niet" zegt hij en legt de dozen in een hoekje. Naill weer met zijn voedsel grappen.
" ben je er klaar voor?" vraagt hij uit het niet niets. " moet ik eerlijk zijn?" hij knikt. " nee eigenlijk niet. ik wil ze niet kwetsen" " ja maar je kwets ze juist als je niets zegt. dan krijgen ze meer hoop. hoe eerder hoe beter" zegt hij. hij heeft gelijk. " ik ga ik zie je later" ik ren de deur uit. ik ga met de lift om wat tijd te doden. ik stap de lift in en tref daar Tamara. " waar ga jij heen?" " de vraag is waar ga jij heen?" kaats ik terug. " ik ga naar Harry" "wat moet jij daar?" vraag ik. " we zijn weer samen" zegt ze. ik doe mijn best om mijn tranen in te houden. " o leuk voor je" zeg ik droog. ze stapt uit en ik stap ook uit. we staan voor de van hun. ze klopt aan en Harry doet de deur open. Tamara trek hem en zoent hem. ik schrik en loop weg. ik stop aan het einde van de gang en draai om. ik loop terug. " weetje Harry ik dacht dat je anders was. ik dacht dat je zei dat je van me hield" roep ik. " haha zielig, meis hij is van mij" zegt Tamara. " en jij trut je mag hem hebben. ik ga voor Zayn" zeg ik. ik had Harry in gedachte ik hield van hem. Harry kijkt me recht in de ogen aan met verdriet. waarom zegt hij niets. waarom zegt hij niet dat hij van me houdt. wat een kl**tzak. ik wist dat je niemand kon veranderen vooral geen player. " ik ga!" zeg ik en draai me om. " wacht!"roept Harry. ik hoopte dat hij toe zou geven. ik draai me om en Tamara zoent hem. hij duwt haar weg. ik ren weg en klop aan bij mijn deur. Naill doet de deur open met twee donuts in zijn hand. ik storm mijn kamer binnen en plof neer op mijn bed. al die tranen die ik ingehouden heb komen vrij. ik snik zacht zodat niemand me hoort. het is onmogelijk. " wat is er gebeurt?" vraagt hij. " vraag maar aan je vriend Harry die f*cking kl**tzak. hij staat op en slaat de deur keihard dicht. Jenny slaapt nog. is maar goed ook want anders zou ze weer dingen vragen. er word aan de deur geklopt. ik sta op en veeg mijn tranen weg. ik open de deur. " Hey" zegt hij en krabt achter zijn hoofd.
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...