hoofdstuk #23#
hey ik ben zo blij met julie als
lezers ik heb nou 415 lezers en 121 stemmen dankje wel..... ik schrijf veder bij 430 lezers
enjoy
--------
Pov Isabella
Het is al een week dat ik Harry niet gezien heb. maar ik gedraag me normaal. zelfs drukker dan eerst." waar ga je heen" Jenny komt de kamer binnen. " wat denk je zelf. ik ga uit." " ga je weer drinken. het is niet goed voor je" alsof ik nu raad van haar nodig heb. " Isa. kom blijf nou thuis. we willen wat met zijn alle doen" smeekt ze. " Ja het zal wel. maar ik ga. Josh wacht op mij" " Wat sinds wanneer ga jij nou met hem?" " Sinds ik dat wil en hij heeft me gevraagd naar de club" ze kijkt me geirriteerd aan. " je kan het niet hebben he. dat ik met je ex rondtrek?" ze haalt haar handen in de lucht. " weet je wat laat maar." ze loopt de kamer uit en doet de deur keihard dicht. ik maak me nog even klaar en wacht op Josh.
Pov Jenny.
"we moeten iets doen" "wat wil je dat we doen. ze is kapot en we kunnen Harry alleen maar helpen door zijn geheugen terug te krijgen" die Niall kan soms wel slim zijn. " we moeten snel zijn. Josh gaat Harry zwart maken. dat weet ik zeker. hij wil hem terug pakken" zegt Zayn. we knikken. " wat wil je doen?" "we moeten zijn geheugen terug krijgen Isa komt elke weekend stom dronken. ik wil haar niet zo zien het breekt me gewoon" " oke we kunnen en video maken om zijn geheugen terug te krijgen. hij komt morgen uit het ziekenhuis. we moeten snel een video maken"
Pov Harry
vandaag is de dag dat ik weg mag. de jongens en Jenny komen me halen. ze lopen de kamer binnen. ze zien er niet uit. " hebben julie wel geslapen?" ze kijken me aan en schudden. " maar waarom?" vraag ik aan hun. " omdat we iets moesten regelen". ik kijk ze raar aan. " zoals wat?" ze zeiden niets en gingen mijn spullen in pakken. " jongens!" ze keken mijn kant op. " nou Louis zei dat ik naar mijn fotos moest kijken en dat deed ik. ik herinder me wel dat ik vaak met het meisje met paars haar was. ik weet ook haar naam. ze heet toch Isabella" Jenny knuffel me stevig en loopt naar jongens toe. ze doet het zelfde. " wat is er?" " Harry goei vriend van ons. wij gaan je geheugen terug halen" zeggen ze. " hoe willen julie dat doen?" " nou.... gewoon veel fotos kijken en tijd door brengen met Isabella" zegt Zayn. " maar ik heb haar gekwetst laats. ik denk niet dat me nog wilt zien" zeg ik. " je maakt een grapje toch. sinds je geheugenverlies gaat het slecht met haar. ze komt bijna elke dag dronke thuis" zegt Jenny verdrietig. " ze drinkt toch niet?" " zie je . je herindert je nog wel wat" Niall komt aan lopen geeft me een knuffel. " we moeten haar helpen" stem ik in. ik kan me herinderen dat we samen vaak sportte maar ze zeggen dat ik haar leuk vond of vind maar ik voel niets voor haar.
ze pakken mijn spullen en Louis brengt ons naar de campus. " sweet home" roep ik. ik vond het fijn om weer thuis te zijn. om de geur te ruiken om mijn spullen en rommel te zien. bij die gedacht verschijnt een glimlach op mijn gezicht. " wat is er zo grappig?" vraagt Zayn. " wat een zooitje. ik heb die gemist" hij trekt me in een knuffel. " so... jij en Jenny he... ik herinder me dat nog wel" Zayn bloost. Jenny ook. ze komen dicht bij elkaar. " wat lief maar ik ga mijn koffer uitpakken" ik pak mijn spullen en begon een beetje schoon te maken. het is raar voor een jongen die opruimt maar wat kan ik eraan doen. ik woonde met twee vrouwen in huis. zegt heel veel. " wat gaan we doen?" vraagt Niall. " ik weet niet, we gaan gewoon iets leuks doen" zeg ik blij. ik kan al wel lopen en alles is goed ik mankeer niets.
" kom we gaan picknicken" zegt Jenny blij. " dan halen we Isa er ook bij" we knikken en lopen naar haar kamer toe.
Pov Isabella
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...