#50# die kus?

776 29 5
                                    

hey goodmoring..... ik had zin om te posten xxx

have a nice day

------------

Pov Isabella

Ik vraag me af waarom Harry naar boven is gegaan. Ik geef nog wel om hem. Misschien moet ik ook zijn kant van het verhaal horen. Ik mis hem wel. Het is zo moeilijk om niet met hem te praten. Maar het is beter zo. Ik denk dat ik even met hem ga praten.

Ik wil net gaan onstaan maar Zayn houdt me tegen. " waar ga je heen?" vraagt hij. " ik denk dat ik even met Harry ga praten" zeg ik. " blijf nog heel even. pleas" ik knik. Eigenlijk stel ik het weer uit. Hij slaat weer zijn arm om mij heen en drukt me tegen hem aan. Het voelt fijn alleen had ik liever Harry dan Zayn. Ik heb niets tegen hem maar ik hou van Harry.

Er komt weer zo een schrik moment. Ik laat de popcorn en glas cola over me heen vallen. " oeps sorry, ik ruim het wel op" zeg ik snel. " nee joh.. of Niall eet het of ik ruim het wel op. je hebt genoeg aan je hoofd" zegt Louis. Ik wil nog protesteren maar doe het niet.

" je hebt iets op je lip" zegt Zayn ineens. Ik wrijf met mijn handen door mijn lippen. " weg?" vraag ik. " nee" zegt hij. " haal het weg dan" roep ik lachend. Hij druk zijn lippen op die van mij. Ik zoen niet terug ik sta letterlijk in shock. Hij haalt zijn lippen van de mijne. Ik kijk hem bang aan. Ik sta op en ren naar mijn kamer. Ik  doe de deur opslot en ga in mijn bed liggen. Ik ben zo een ander persoon geworden. Ik.... ik ben zwak. Vroeger was ik hard maar nu... nu huil en ren ik voor alles en nog wat. Ik vind dat echt laag van mezelf..

" Isa sorry zo bedoelde ik het niet" ik hoor Zayn' s stem. Ik reageer niet. " doe die deur open dan kunnen we praten" zegt hij maar ik antwoord nog steeds niet.

Na een tijdje is hij weg. Ik wil net mijn ogen dicht doen  tot ik weer een stem hoor. " Isa , doe open ik wil met je praten" het is niet de stem van Zayn maar van Harry. Het is zo zwak en gebroken.

Ik sla de dekens van me af en haal de deur van de slot. Hij kijkt me even aan en loopt de kamer binnen. " kunnen we niet morgen praten. ik heb.." " ik weet wat er gebeurd is en het was fout oke. het spijt me maar het was het beste-" " maar het-" " nee Isa onderbreek me niet. Het was fout. ik had contact met je moeten opnemen. Maar je zusje vertelde dat je te veel pijn had en dat je me wou vergeten. Als ik je zou bellen zou je hoop krijgen. misschien wel valse hoop. Ik deed er alles aan zodat je weer veder kon met je leven" ik kijk hem betraand aan. " ik... dankje... maarr..." ik kom niet eens tot mijn woorden.

" Ah , slaapt je niet?" Zayn komt de kamer binnen lopen.." het spijt me Isa, ik had je niet moeten zoenen" " ZOENEN?" vraagt Harry vol ongeloof. Ik knik. Harry kijkt Zayn boos aan. " je weet dat-" hij kapt zijn zin af en kijkt me aan. Zonder mij nog een blik te gunnen verlaat hij de kamer. " Het spijt me ik weet niet wat er door me heen ging" " Het is al goed Zayn, het is laat en iedereen is moe. " hij knik en kijkt me dankbaar aan. Blijkbaar omdat ik hem heb vergeven.  Hij loopt de kamer uit. Ik kijk op de klok en zie dat het 01:43 is. Het wordt tijd dat ik weer eens ga slapen. Ik meld me morgen gewoon ziek. Ik heb geen zin in werk

" Awhh" ik word zwetend wakker. Ik had een nachtmerrie. Door die stomme film. Ik loop naar de badkamer en spoel even mijn gezicht. Maar even bedenk ik mijn droom weer. Ik verlaat snel de kamer. Ik kan niet alleen slapen. Ik moet met iemand slapen. Naar Zayn ga ik niet en naar Harry ook niet. Die willen me vast niet zien. het is Niall's schuld dus ga ik hem lastig vallen.

Ik sluip langzaam naar de kamer van Niall. In de donker geven hun bordjes zwake lichtje waardoor ik het kan zien. Ik open voorzichtig zijn deur. " Yo, Niall. psst" hij beweegt niet en snurk. Zo kan ik helemaal niet slapen. Ik ga wel naar beneden. Ik kijk gewoon wat te tv.

Maar er is niet anders dan porno op tv. Ik doe de tv gelijk uit en staar voor me uit.

" Kan je ook niet slapen" ik draai me verschrikt om. " Nee. ik had een nachtmerrie over die film en ja iedereen sliep en ik wilde julie niet wakker maken" lieg ik half.

"  O ik kan ook niet slapen." hij komt naast me zitten. Zijn krullen staan nog perfect. " Waarom kon jij niet slapen dan?" vraag ik. " al een jaar lang. liggen naast niemand. Daar kan ik niet tegen. in een hele jaar heb ik nog nooit zo goed geslapen als -" hij kapt zijn eigen zin af. Ik vind het wel erg voor hem. " als?" vraag ik. " Ik mis je oke. Ik heb je hart nodig. Ik slaap niet omdat ik je elke dag mis.  Denk je, ik word popster ik vergeet iedereen. Zo ben ik niet Isa en je kent me toch wel" zegt hij. Ik knik. Zo is hij inderdaad niet. Zo ken ik hem niet. " Oke ik zal het goedmaken vanavond en morgen praten we de rest uit want ik ben moe" zeg ik. " hoe wil.je het goed maken?" vraagt hij. " ik slaap ALLEEN vanavond met jou. zodat je weer een normale nacht hebt" ik leg nadruk op alleen. Hij kijkt me blij aan. Iets wat ik al lang niet gezien heb.  Hij gooit me over zijn schouders heen. Ik gil niet want anders maak ik iedereen wakker en dat wil ik niet want dan stellen ze weer vragen en blablabla.

Als we in zijn kamer komen legt hij me zachtjes neer op zijn bed.  "alleen  slapen Harry" maak ik nog duidelijk. hij knik en houdt de dekens voor me open. ik ga bij hem liggen. " i missed you" fluister hij in mijn oor. " i missed you to" hij slaat zijn armen om me heen net als vroeger. " welterusten" zeg ik. " truste babe" hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. hij noemde me babe. nee hij zal niets voor me voelen. dat weet ik zeker. hij heeft ook vriendinnen gehad. dus ja. ik val bang en verward in slaap.

-------------

wat vonden julie ervan. van Zayn en Harry en Isa. laat je menig achter

-------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu