#82# geen contact

542 29 4
                                    

Pov Isabella

-maand later-

" Mam, ik voel me niet lekker. ik ben zo misselijk" ze rent de keuken uit met een thermometer. " ik ga even je tempratuur meten. je ziet er ook bleekjes uit."

ze komt naast me zitten en doet de thermometer onder mijn oksel.

na een minuut of drie piept het apparaat. " het is gewoon de normale tempratuur schat, het is 37,3C· " ik knik maar weet eigenlijk niet wat ik moet doen.

"ga maar even in bed liggen. Je hebt slaap te kort. Je loopt elke avond te piekeren over Harry" ik heb geen zin in discussie en loop naar mijn oude slaapkamer.

ze heeft wel gelijk. ik heb niets meer van Harry gehoord. Zal hij me weer verlaten? ik hoop van niet. dit was de eerste maand tot nu toe. want ik weet waar ik met Harry sta.

op dat moment gaat de telefoon over.

N: Isabellaaaaa..... hoe gaat het!

I: wie is dit?

N: Niall gekkie. maar hoe gaat het.

I: ja het gaat soort van goed.

N: wat is er?

I: Harry heeft een maand niets van hem laten horen en ik maak me zorgen. NiNi stel dat... dat het weer wordt als vroeger.

N: Nee Isa zo moet je niet denken. ik...nou kijk de management..

I: Niall fuck the management. geef de telefoon aan Harry wij praten zo.

N: Oke.maar ga niet flippen oke!

H: hallo?

I: Verdomme Harry, je had beloofd dat we contact zouden houden.

H: Isa het spijt me maar het is de management. hij wilt dat ik de eerste twee maanden geen contact-

I: waarom luister je nog naar hun. moet ik weer met Simon gaan praten?

H: nee hoeft niet. ik spreek je volgend maand.

hij heeft opgehangen. wat een klootzak. hij laat me gewoon stikken. ik spreek Niall gewoon later. " wat denkt hij wel niet?, flikker" mompel ik in mezelf.

" gaat het wel liefje?" " ja mam het gaat prima ik ga even slapen oke." ze knikt en verlaat de kamer.

Pov Harry

" met wie was je aan de telefoon?" vraagt Paul boos. " ik was aan de telefoon met mijn moeder of mag dat ookal niet?" ik kijk hem boos aan. " tuurlijk.sorry" hij laat me met rust.

" Louis!" gil ik. hij komt aanrennen. " wat is er?" vraagt hij. " ik mis Isa, ze is boos op mij omdat ik haar niet bereikt heb. ik haat de management soms echt" ik zie dat er tranen vallen. "maak je geen zorgen wij houden stiekem contact met haar voor jou" ik geef hem een knuffel. " bedankt makker. je bent mijn aller beste vriend" " alles voor mijn blije Hazz" hij knijp in mijn wangen.

Pov Isabella

Ik word wakker en ren naar de wc toe. Ik moest super nodig.

" Mam ik ga even lopen" " maar het is negen uur s' nachts" ik trek mijn jas aan en loop weg.

ik kan het niet meer volhouden. ik heb behoefte aan de armen van Harry die hij altijd om me heen slaat als er iets mis is. maar heelaas is dat niet zo. ik kan geen afstand relatie hebben. dat lukt me gewoon niet. misschien moet ik het gewoon uitmaken. ik kan er niet tegen. ik ga op een bankje zitten en bel Niall.

N: heey Isabella Foster

I: zo jij bent blij

N: ja dat ben ik maar gaat het wel je hing vanmiddag op.

I: dat was ik niet dat was Harry. hij kapt me af en over hem gesproken. luister Niall. jij bent mijn beste vriend. ik hoop dat het niet veranderd.

N: wat probeer je te zeggen?

I: ik ga het uitmaken met Harry. Ik kan geen afstand relatie aan. ik ga kapot van binnen.

N: nee Isa pleas, hij gaat er kapot van. doe alles maar maak het nou niet uit.

I: sorry NiNi. ik kan het niet meer aan. ik voel me zo niet lekker om dit er ook nog bij te hebben. kan je het hem doorgeven. oh.. en vertel hem nadat hij dit gehoord heeft dat hij geen contact meer moet zoeken. ik hou nog wel contact met jullie. dat beloof ik. ik maak een Nisa beloft. ik bel je elke zaterdag avond.

N: oke is goed. elke zaterdag. ik hou je eraan. je gaat me ook alles vertellen.

I: tuurlijk maar ik moet ophangen. ik spreek je zaterdag.

N: doei Isaatje van me.

ik hang op en veeg mijn tranen weg. dit is het beste wat ik kon doen. ik moet nu echt gaan eten voor dat ik omval.

Pov Niall

Who the hell ga ik Harry dit uitleggen. ik moet gewoon eerlijk zijn denk ik. ik loop naar zijn deel van de bus wat zijn bed is. hij ligt met zijn ogen open naar de plafond te staren.

" Hazz hmm... ik moet je wat vertellen" hij kijkt me gelijk aan.

" ik sprak Isa net en-" " hoe gaat het met haar. is ze nog boos?" vraagt hij gelijk. " nou ja..... ze zei dat ze het uit maakt met jou en dat je geen contact meer moet zoeken met haar" hij kijkt me versteend aan. " Niall ga weg" fluistert hij. ik wil naar hem toe lopen maar hij houdt me tegen. " NIALL GA WEG!" zo snel als ik kan loop ik de kamer uit.

------------

zielig he voor hem en haar. ze heeft een punt. zouden jullie een afstand relatie aankunnen van tien maanden?.

-------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu