Pov Harry
De jongens kijken me verbaasd aan. " wat is er gebeurd?" vragen ze. Ik voel een brok in mijn keel. " Hazz?" Niall komt naar me toe lopen. " ze....ze... was zwanger" nu komen de tranen naar buiten. het is gewoon dood. ik... ik heb gewoon geen woorden. ik wil met Isa oud worden en kinderen krijgen. gewoon zoals iedereen dat wenst.
" hoe bedoel je was?" " het is verstikt en het had te weinig voeding stoffen" leg ik uit " wist je dat ze zwanger was?" vraagt Lou. " nee, we hadden een test gedaan en het was negatief. ze hebben de baby er al uit gehaald" ze geven me een knuffel. " Isa zal zich vast rot voelen of niet?" vragen ze. ik knik. Niall kijkt me aan.
" ik ben zo terug" zegt hij en loopt de keuken in.
Pov Niall
wat vreselijk. Ik heb medelijden met haar. ik weet dat ze dat niet wilt.Daar ken ik haar te lang voor. Ik loop de keuken in en maak wat eten. ik besluit een tosti en een mok chocomel te maken.
de jongens hang allemaal rond Harry. voor hem is het ook vast zwaar. Ik weet zeker dat hij goed voor het kindje zou zorgen. Alleen maak ik me eerder zorgen om Isa.
ik loop de trap op naar haar kamer. ik klop maar krijg geen antwoord. Langzaam open ik de deur. ze slaapt. haar gezicht is rood van het huilen en haar tranen zijn uitgedroogd.
ik leg de dienblad op haar nachtkastje en neem plaats op het uiteinde van haar bed.
" Niall?" hoor ik schor. " Ja?" ik ga bij haar liggen. ze barst het huilen uit. ik neem haar in een knuffel. " het komt goed" ze schud. " mijn droom.." ik kijk haar verbaasd aan. " je droom?" vraag ik." ja mijn droom. ik heb altijd al een kind gewild." ik snap het al. Haar verleden natuurlijk.
" hier heb je wat te eten" ik geef haar de dienblad. " bedankt, zou je Harry willen halen?" vraagt ze. ik knik en verlaat de kamer.
" Hazz?" hij kijkt op. " Isa roept je" hij rent meteen naar boven.
" hoe gaat het met haar?" vraagt Liam. " nou ja niet echt goed. ze heeft altijd al een kind gewild en nu is het dood" ze knik. " het herstelt wel" zeg Zayn. " ja ik hoop het. ik kan haar niet zo zien" ze knikken. " we moeten haar steunen en ik heb al een idee" zeg ik. met een grijns wrijf ik over mijn handen.
Pov Harry
Ik ren zo snel als ik kan naar Isa. ze ligt met de rug naar me toe. ik lig naast haar. ze draait zich om en kijkt me aan.
" hoe voel je schatje?" vraag ik.
" Hazz ik wil een kind met jou"
ik voel een soort van blijdschap.
" ik ook met jou. je bent me alles. ik wil met jou oud worden en kinderen krijgen" ze glimlacht.
" Ik wil nu een kind" ik geef haar een glimlach. " hoe graag ik het ook wil kan het niet. de komende vier werken geen seks"
ze kijkt me jammerend aan.
met haar vingertoppen glijdt ze over mijn blouse knopen. ik pak haar hand. " Isa het kan echt niet. de dokter zei dat het niet mag" ze zucht. " maar je wilt het wel toch?" vraagt ze. ik knik.
" niets liever."
" heb je al gegeten?" vraag ik.
" ja een beetje Niall had wat eetbaars meegenomen alleen heb ik weer honger" ik glimlach en help haar overeind.
" kom we gaan eten" ze kijkt me bang. " weten de jongens het?" ik knik. " wat denken ze. daarlijk vinden ze het dom ofzo" ik schud. " ze vinden het erg en niet dom. Kom Niall heeft gekookt." ik help haar staan en gooi haar over mijn schouder heen. " Hazz zet me neer" fluister ze. " nop" fluister ik terug.
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...