#9# het is uit

1.1K 41 6
                                    

Hey . hier is nog een hoofdstuk. ik hoop dat julie het leuk vinden. laat reacties achter van wat julie van het verhaal vinden.

Maak je geen zorgen over de hoofdstukken. de hoofdstukken zijn geschreven. ik heb al veel hoofdstukken... dus.... veel lees plezier

----------------------

ik heb besloten om Tobias in de avond te verassen. ik hou van hem ookal heeft hij het zo druk. ik kan niet zonder hem. ik ga naar de bakker en laat een taart bestellen. met zijn naam en een foto van ons. cute toch. ik moet Harry uit mijn hoofd halen. ik word gek. als ik wakker word zie ik hem als ik slapen ga zie ik hem zelfs in mijn dromen zie ik hem. ik ben nog nooit zo verliefd geweest zelfs niet Tobias. ookal heb ik moeite gedaan voor Tobias en na twee en een half heb ik hem nog steeds.

Ik kreeg een bericht van Harry als ik het niet verwacht had.

heb je zin om samen bio te maken ik snap er geen bal van

xxH

sorry Hazz ik kan niet. ik heb een verassing voor Tobias. ik kan morgen wel

xIsa

ik ging naar de bakker en de taart was al klaar. ik kan het niet laten om de doos open te maken en te kijk wat erin zat. het was zo mooi. ik betaal de bakker en bedank hem. nu moet ik nog een kado uitzoeken en dan ga ik naar huis. op de campus hebben ze wel leuke winkeltjes. ik heb een rare idee als kado maar ik ga der toch voor.  als thuis kom met taart in mijn hand en een lingerie set wordt er aan de deur geklopt.

ik zet alles op mijn bureau en op de deur. " hey Zayn kan ik je ergens meehelpen" vraag ik zo vriendelijk mogenlijk. " ik vroeg me af hem je zin om naar starbucks te gaan en om koffie te drinken. ik wilde niet alleen gaan" " Sorry. ik kan niet ik heb een beetje haast ik ga Toby verassen" leg ik hem uit. hij gaat teleurgesteld weer weg. " sorry.."roep ik er achteraan.

ik moet me nu gaan maken want anders kom ik er nooit. ik stap de douch binnen en douche een kwartier lang. ik doe mijn nieuwe setje aan en  doe mijn jurk aan. als ik alles gedaan heb doe ik nog wat make up op en ga ik de deur uit. ik heb reserve sleutels bij me.

ik rij een half uur als ik bij zijn verdieping ben loop ik door de gangen. jongens kijken me allemaal raar aan alsof ik iets van hun aan heb. ik stop bij de deur van Toby ik hoor rare geluiden. de deur is opslot. ik haal de sleutels te voorschijn en open de deur. ik laat alles van mijn handen vallen en kon mijn ogen noet geloven.

Tobias ligt met een andere meisje in bed. mijn Tobias. " Isabella, het is niet wat het lijkt" zegt hij kalm. " op wat lijkt het dan. mijn vriendje heeft me bedrogen .hij....hij... laat maar weet je wat het is uit. ik haat je en wil nooit meer met je praten" schreeuw ik. " maar...." voor hij iets kan zeggen heb ik de deur al gesloten. " Wat!! heb ik iets van julie aan?"roep ik naar de jongens die aan het kijken waren. ik gooi zijn sleutel op de grond en neem alles mee.

ik ga in de auto zitten en staar voor me uit. ik heb iemand nu op dit moment nodig. Jenny is weg en de rest kan me weinig schelen. ik zie dat Toby aan het rennen is. ik start snel de auto en rijd weg. hij kan me gelukkig niet inhalen. wanneer ik bij de campus ben stop ik voor de vierde verdieping. ik weet dat ik niet moet gaan maar ik heb een maatje nodig. ik klop aan op de van Harry's kamer. Hij doet hem open.

"Hey hey. wat is er gebeurt." nadat hij dat gesteld had viel ik op de grond . ik was kapot. ik was gebroken. ik kon niets meer. alles is mijn hele lijf was verlamd. " kom binnen" zegt hij met een warme stem.  ik loop naar binnen en zit op zijn bed. ik dauw mijn hoofd tussen zijn kussen en begin zachtjes te snikken.  het ruikt naar Harry. het ruikt vertrouwd. Harry wrijft over mijn rug. ik sta snel op en hij geeft me een mok thee net als de vorige keer. " gaat het wel?" vraagt hij. ik schud van niet. " wat is er gebeurd" " ik....ik... wilde Tobias v....era..sse...n  en..... ttooeeenn .... ik  de. ddee..uurrr. op...en... deed .... lag hij in bed met een andere meisje" zeg ik zacht en begin weer te huilen. "ssshhh, het kt wel goed. hey ik ben er voor je ."zegt hij en trekt me in een knuffel. " hier trek je jas maar uit" zegt hij. " nee kan niet . ik  heb alleen maar een jurk en mijn ligerie aan" zeg ik. ik schaam me niet voor hem. " o wil je een shirt van me" vraagt hij. ik knik en hij gooit een shirt en een joggings broek naar me toe. ik kleed me om ik zie hoe hij aan het staren is. ik houd van hem. heel erg veel en ik moet het gewoon doen. ik ren naar hem toe en plak mijn lippen op die van hem. hij schrikt eerst maar daarna doet hij mee. ik realiseer me dat wat ik doe fout is en stop ook. ik kan niet zomaar iemand zoenen na een breuk met iemand dat is fout. ik trek me terug en doe mijn dingen weer aan. als ik mijn jurk en jas aan heb kijk nog een keer achterom. " sorry " fluister  ik voor ik weg ga. ik pak mijn spullen en laat hem achter. ik voel me super schuldig om hem zo achter te laten maar wat moet ik anders als ik ook zelf in de war ben. ik ren naar mijn kamer toe maar besef dat ik mijn sleutels vergeten ben. ik ga tegen mijn deur aan zitten en al mijn tranen komen naar buiten. het begint te regenen. kan het nog erger. Ja dus want Harry staat voor me en gaat naast me zitten. " je hoeft geen sorry te zeggen" zegt hij. ik durf hem niet eens aan te kijken ik heb fouten gemaakt. ik blijf er liever vanaf maar ik zal ze ooit recht moeten zetten.

Harry trekt me in een knuffel maar ik wil niet ik ben al in de war. ik duw hem zachtjes weg en sta op. " waar ga je heen" roept hij. maar ik reageer niet. het was een domme fout om naar hem te gaan. ik stop weer op de vierde verdieping en klop aan bij Naill's kamer. hij doet gelijk open en kijkt gebroken. " kom binnen, owhh ik ruik taart." zgt hij . ik moet lachen om het laatste . ik beseft nog dat ik de taart in mijn handen had. hij neem de taart over en zet hem om zijn bureau.." wat is er gebeurd?" vraagt hij. " ik... ging Tobias verassen en toen ik de deur open deed lag hij in bed met een andere meisje. ik heb tegen hem geschreeuwd en ik heb het uit gemaakt. ik moest iemand hebben om mee te praten en toen ging ik naar Harry. wat mijn domste fout ooit was. ik vertelde hem het verhaal en hij vroeg of ik mijm jas uit wilde doen en ik deed dat maar ik ben al heel lang verliefd op en hem en toen zoende ik hem en ik was verward. ik wilde naar huis maar toen was ik mijn sleutels vergeten toen begon het te regen en Harry zei dat ik geen sorry moest zeggen en nu ben ik in de war......." huil ik. hij kijkt me meelevend aan en knuffelt me. " het komt goed" zegt hij. " dat komt het niet. hij wil niet meer met me praten en ik durf hem niet eens meer aan te kijken" zeg ik huilend. ik kan maar niet stoppen. " aan alles komt een einde geloof me. kijk  ik mag dit niet zeggen maar Zayn vind je heel erg leuk en het zou hem pijn doen als hij jou zou zien" zegt Naill. ik wist niet wat ik met die informatie moest. " heb je trek ik taart " vraagt hij opeens. ik knik. die jongen laat me altijd lachen als het om eten gaat. hij snijd de taart en geeft een stuk van mijn gezicht. ik eet treurig mijn gezicht op. ik ga er een nachtje over slapen en dan zie ik wel.

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu