#86# wie is dit?

517 29 4
                                    

~twee dagen later~

Pov Harry

" sorry dat we weg moeten. je snapt wel dat we weg moeten. ik wou graag dat je mee ging maar kan niet sorry" " Is niet erg mam. vermaak je maar met Gemma, dat hebben jullie wel verdiend. ik ga gewoon weer naar de huis van de jongens. Niall zit toch daar alleen." ze knikt en ik geef haar een kus. " dag mam. doe de groeten aan Gemma en haar vriend. ik moet nog met hem praten" mijn moeder lacht en groet me nog een keer.

Ik vind het jammer dat ze al weg moet. ze gaan eindelijk op vakantie met zijn tweeën. hun hebben het laatste tijd heel er moeilijk.

ik rijd naar huis. de lichten zijn uit dat betekent dat Niall al slaapt. het is inmiddels al 02:42. Ja mijn moeder wou me niet los laten.

het huis ziet er erg schoon uit. Niall is alles behalve netjes. misschien heeft hij een schoonmaakster ingehuurd wat hij ook wel vaker doet.

Morgen ga ik opzoek naar Isa. ik ga haar vertellen dat het me spijt.

ik ben best wel moe dus laat ik mijn koffer maar in de woonkamer. ik pak wat te drinken en bedenk hoe ik Isa terug krijg. ik kan haar een bosje bloemen geven. dat is een klassieke maar het zal niet werken.

ik leg mijn beker in de vaatwasser.

ik loop richting Niall's kamer. hij slaapt. heel erg diep want hij snurkt. ik loop naar mijn kamer.

ik zie daar iemand liggen. wat doet diegene op mijn bed. ik loop naar de kamer van Niall. ik schud hem wakker.

" hmm.." murmelt hij.

" Niall wie ligt er in mijn bed" hij schrikt wakker.

Pov Niall

"Niall wie ligt er in mijn bed?" vraagt Harry... wacht Harry?. Is hij nu al terug. " Waarom ben je er nu al?" vraag ik. " mijn familie ging op vakantie en ik dacht ik kom naar Niall" ik mag hem niet vertellen dat Isa hier slaapt.

" Maar wie slaapt in mijn bed?" vraagt hij. " o gewoon mijn goeie vriend. slaap anders in Zayn's bed of die van Louis" hij knikt en gaat toch naar een van hun kamer. ik sta op en loop naar de kamer waar Isa ligt. Ik schud haar wakker. " Isa wakker worden" ze reageert niet. Opeens begint Logan te huilen. kan het nog erger. ze wordt wakker. " Niall waarom deed je dat. hij sliep al een half uur. ik ben echt moe." ze staat op maar ik hou haar tegen. " zorg ervoor dat Logan stopt met huilen" ze kijkt me verbaasd aan. " Niall!" ze kijkt me verschrikt aan.

Pov Isabella

ik hoor Harry Niall roepen. Hoe kan hij nu al thuis zijn. ze komen pas over vier dagen. " Wat doet hij hier?" fluister ik boos. ik wieg Logan heen en weer. " ik weet het ook niet. zorg ervoor dat hij stopt mer huilen." " oke maak een flesje, Pleas Niall hij mag niet weten dat ik hier ben" hij knikt en verlaat de kamer.

ik hoor ze beneden praten. Logan is wel stil maar beweegt constant. ik hoor iemand de trap oprennen. ik doe de dekens over mij en Logan heen.

" Isa?" hoor ik fluisterend. " ik ben het Niall" ik haal de dekens van ons af. Logan begint gelijk te huilen. " geef die fles" snel overhandigt hij me de fles.

na een tijdje valt Logan in slaap. Niall heeft zachtjes voor em gezongen. " Niall blijf vanavond hier. ik ben bang dat hij erachter komt" hij knikt en gaat naast me liggen. morgen ochtend ben ik zo snel mogenlijk weg.

om zes uur wordt ik wakker. ik pak alles in. ik laat een briefje achter voor Niall.

Niall bedankt dat ik mocht blijven.

ik ben je echt dankbaar als je het briefje gelezen hebt mag je langs komen. kan je ook de rest van mijn  spullen meenemen.

xxx best friend xxx

zo stil mogenlijk til ik Logan op. hij slaapt gelukkig nog want anders zou hij geluid maken en dan zou Harry wakker worden. zo langzaam mogenlijk ga ik de trap af. Ik loop richting de keuken en maak nog een flesje voor ik weg ga. wat wel handig is. het is nu 06:33 iedereen slaapt nog. ik hoop dat er taxi's beschikbaar rond dit tijdstip.

met een hand doe ik wat ik moet doen. Logan slaapt gelukkig als een roosje. ik vind het wel fijn dat hij met Niall kan opschieten. misschien heeft hij toch zijn vader nodig.

ik loop de woonkamer in en zie Harry op de bank zitten. hij kijkt me strak aan. " waarom sliep je op mijn bed?" vroeg hij bot. " ik..uhm.... ik" " Is dat je neefje?" vraagt hij. oke wat moet ik nu zeggen. dat het mijn neefje is en dat hij al die tijd vader is. Niall komt gelukkig de trap af rennen.

" Harry? waarom ben je zo vroeg op?" vraagt hij. Als hij mij ziet verstijft Niall. " Beantwoord mijn vraag!" commandeert hij hard. " doe zachter!" sis ik hem. .

" Waarom zou ik?" " omdat Logan slaapt" " Logan? wie?" ik kan er echt niet meer tegen. " Niall kan je me naar huis brengen?" Niall knikt maar Harry staat snel op en houdt hem tegen. " doe ik wel" ik schud snel. " laat maar ik bel een taxi" Harry pakt mijn mobiel af. " ik breng je" fluistert hij. hij geeft me mijn telefoon terug en lijdt me naar de auto. ik moet er voor zorgen dat Logan zijn gezicht niet omdraait. hij lijkt te veel op Harry. het zal dan opvallen en dan ben ik er geweest.

--------------

gelukkig heeft Harry Logan nog niet gezien en denkt hij nog steeds dat het haar neef is. ookal heeft ze hem niet beantwoord.

xxxCommentxxxvotexxx

-----------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu