#10# negeren

1.2K 40 1
                                    

ik werd wakker naast Niall. ik was even alles vergeten maar nu weet ik waarom ik hier lig. er prikken tranen en ja hoor ze vallen. ik dacht nadat mijn verleden ding gebeurd was dat ik geen pijn meer zou voelen. maar ik had het mis. " hey meis gaat het wel" vraagt Naill. ik knik zachtjes en sta op. er is nog taart dus pak ik die . lekker ontbijt. " laat je ook nog voor mij?" vraagt hij. ik moet echt altijd lachen om die jongen. fun. " ik ga kijken of Jenny al in de kamer is en dan ja . dan zien we wel" ik loop naar Naill toe en knuffel hem. ik bedank hem voor zijn steun.

ik loop naar mijn verdieping toe en tot verbazing ligt Harry daar nog. zou hij daar geslapen hebben?. ik klop op de deur en hoopte dat hij het niet zou horen. de deur ging gelukkig open. " hey meis" zegt Jenny iets te hard. Harry werd gelijk wakker en ging recht op zitten. " Isa..." maar voor hij iets zeggen kan gooi ik de deur dicht.

"wat is er gebeurd?" vraagt ze. ik leg haar alles en ze huilt gewoon. waarom zou zij huilen het is mij overkomen en niet haar. " hoe gaat het met jou en Drake" vraag ik om van onderwerp te veranderen. " nou hij zegt dat we friends with benefits zijn maar ik wil meer zijn voor hem." " heb je het hem vertelde dan Jenny?" vraag ik haar. ze schud van niet. " het komt goed" stel ik haar gerust. ik knuffel haar en ga onder de douch. jammer dat we geen bad hebben. maar ik had dat ook niet verwacht van een studentenhuis.

wat moet ik nu doen. wat moet ik met Harry. het was een fout om hem te zoenen en Zayn vindt me leuk en ik weet zeker dat hij mijn hart nooit zou breken. zo zie ik hem ook niet voor. Harry heeft met honderde meisjes gehad. noem me een reden waarom hij wel bij mij zou blijven. die reden is er niet. misschien moet ik Zayn wel een kans geven. hij verdient een kans. maar ik wil niet te snel doen. ik wil rustig aan doen. ik hoef voorlopig geen jongen. ik stap de douch uit en trek een jogging en een shirt aan. ik ben van plan om de heledag binnen te  blijven. ik maak nog wat huis werk en ga naar een winkel. ik haal kapsalon en loop naar mijn kamer. ik hoop niemand tegen te komen. maar ik heb pech. ik kom degene tegen die ik niet wilde dat ik tegen kwam. "Isa kunnen we praten" hoor ik harry roepen. ik sluit snel de lift deuren en gelukkig ben ik optijd. ik stap de lift uit en hij staat voor dd lift helemaal bezweet. ik kijk hem aan . ik kan hem niet aan kijken  zonder een traan te laten vallen. hij pakt mijn hand aan. " pleas " smeekt hij. ik trek mijn hand weg en ren naar mijn kamer ik open hem snel en doe de deur dicht. ik zak onder uit en begin zacht te huilen. " waarom ik!!" gil ik het eruit. "Isabella pleas , ik moet met je praten" roept hij . " ga weg oke ,ga gewoon weg" gil ik. ik hoor niemand meer en loop naar mijn bed. ik had gehoopt dat het niet zo gelopen was. ik heb gelijk geen trek meer en mijn kapsalon is gelijk koud. ik wilde naar Naill toe maar dan moest ik langs de gang gaan Waar Harry en Zayn  verbleven. ik eet mijn kapsalon gewoon koud op. ik leg alles klaar voor morgen . ik wist dat morgen zwaar zou worden. ik ga vandaag gewoon vroeg slapen. Jenny is er niet. ik hoop haar morgen het eerste uur te zien tijdens Natuurkunde.

#volgende ochtend#

ik deed mijn dingen en liep mijn kamer uit. het was druk zoals gewoonlijk. ik ging nog even langs starbuck en liep het gebouw binnen met koffie in mijn handen.  ik liep naar mijn kluisje en pakte Natuurkunde er viel een brief uit mijn kluisje.

Kom na schooltijd naar parkeerplaats. ik moet met je prate

Ik weet zeker dat het Harry is. ik hen geen zin om met hem te praten. ik stop die brief in mijn tas en loop naar Natuurkunde toe. als ik de lokaal binnen kom staat Jenny al op mij te wachten. de les ging snel voorbij. al hoopte ik van niet. want mijn volgende lesuur was Bio en ik zat naast Harry. ik word gek. helemaal gek.  ik liep die biolokaal binnen en zag hem al zitten. " hier je stomme briefje" ik gooide de briefje die ik in mijn kluisje gevonden had. " hoe bedoel je . ik heb je geen brief gestuurd" zegt hij. maar is het niet van hem is van wie dan wel. ik zal toch na schooltijd moeten." dus je praat weer met mij" vraagt hij. ik negeer zijn vraag.

" goeiemorgen klas we gaan vandaag practicum les doen. we gaan een vis onleden. omdat het budget van de school klein is hebben we niet veel vis en moeten julie samen werken" zegt meneer Montclaire. heb ik het weer. " bij deze les is veel concentratie nodig en julie moeten goed samen werken. ik heb de groepjes al gemaakt. ik heb een keuze gemaakt waarvan ik de laatste lessen gezien heb dat diegene een band hebben"zegt hij noemt de namen op. " Jessica,Ina- Isabella en Harry" waarom moeten wij samenwerken.

" oke ik stel voor dat we alleen bij deze les praten" zeg ik en kijk hem niet aan. want als ik hem aan kijk word ik weer emotioneel en moet ik huilen en daar heb ik geen zin in. " wat jij wilt " zegt hij.

we hebben de hele les bijna niets gezegd. " snij hier..... en dit is.... en pas op...." dat waren de enige woorden. soms moest ik wel lachen maar die verdween snel.

de dag is snel voorbij gegaan. ik ging naar de pakeer plek zoals op het briefje stond. ik wachtte even en er werd op mijn schouder getikt.  ik draai me om en Tobias staan.

"Wat moet je"vraag ik hem. ik wil net weglopen maar word tegen gehouden. " ik kom het spijt me zeggen. het was een idee van de jongens om een stripper te bestellen voor mijn verjaardag en...." "bullshit. ik zag die meisje ook op onze date in het restaurant toen je me daar liet omdat je in gesprek was met 'je klasgenoot'" de laatste druk ik hard uit. " um..." " denk je dat ik dom ben" vraag ik hem. hjj reageert niet en kijk naar zijn schoenen. " na twee jaar. na twee jaar en je doet me dit aan. waarvoor heb ik dit verdiend was ik niet goed genoeg. zeg de waarheid. we staan hier toch dus...." spuw ik eruit. " nee die twee jaren waren geweldig. ik was gelukkig maar ik..... ik zag je niet vaak en ......" " en wat... je had zeker behoeftes dus je dacht ik bedrieg mijn vriendin waarmee ik twee jaar iets had. " had het dan gezegd dan kwam ik langs" " echt" vraagt hij. " nee natuurlijk niet dom ass" schreeuw ik en loop weg. " oh... en dat je het weet he we komen nooit maar ook nooit meer bij elkaar" roep ik nog voor ik weg ga.  ik loop snel naar mijn kamer toe. ik kom de jongens tegen maar ik gun ze geen blik. ik loop veder naar mijn kamer toe.

pov Harry

"wat heb ik fout gedaan. niets toch zij zoende mij en nu negeert ze me." aangezien Naill met haar praat moet ik ook wel met hem praten hij weet dingen die ik niet weet. " Harry geef het wat tijd. die avond was ze hopeloos en ze zoende . ze was in de war " zegt hij. "zei ze dat ze me leuk vond" Naill kijk naar de grond. " Naill!!"gil ik. hij kijkt naar mij en geeft geen antwoord. " ze is in de war ze heeft tijd nodig. loop haar niet te pushen oke. na een week draait ze wel bij" zegt hij. " vind ze me leuk?" vraag ik hem. hij knikt. " maar niets zeggen of laten merken oke. anders ben ik dood en ik meot Zayn ook helpen" " hoe bedoel je je moet ook Zayn helpen" vraag ik hem. " hum... hij is stapel ophaar. en jij kan altijd meisjes krijgen . je weet sat het hem moeilijk lukt om van iemand te houden. nu heeft hij iemand en wie valt op diegene meneer  Styles." zegt hij. hij komt op voor haar. "kijk Naill. je moet me geloven. ik hou echt van haar. deze maanden de dagen de uren dat ik haar ken was ik smoor verliefd op haar" leg ik hem uit. " ik wil onze vriendschap niet verpesten dua hou ik me er ook buiten . je moet met Zayn praten" zegt hij. ik knik en loop naar mijn eigen kamer. ik.moet haar vertellen hoeveel ik van haar houd. ik kan niet zonder haar. het klinkt gek maar het is waar. ik lig op mijn bed en kijk naar de plafond. ik gun haar gewoon wat tijd. door het denken word ik moe. ik lijk net een meisje die de heletijd nadenkt. ik val in een diepe slaap.

-------------

i hope you like. ik ga veder bij 60 reads en 25 stemmen. xxxDebxxx

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu