hey dat ging snel met de reads ik sta al bij 164 terwijl ik wachte op 135 reads. maar goed ik ga veder bij 190 reads en 3 comments.
dus zorg ervoor. xxxDebxxx
--------------------
ik sta op en besef dat ik iets belangrijks moet doen. ik wil door slapen. ik heb Jenny nog niet gezien . ik maak me zorgen daarlijk heeft ze gedronken. ik hoop dat Zayn op haar gelet heeft die week dat ik weg was. ik sta op en doe mijn dingen. het is Maandag en vandaag hebben we corvee. ik vertel ze wel vrijdag dan vertel ik ze. dan weet ik ook zeker. ik pak mijn spullen voor vandaag en loop naar mijn klusje ik pak natuurkunde uit mijn klusje. ik hoop dat Jenny daar al is. ik loop de lokaal binnen en wacht tot de leraar binnen is. Het valt me op dat Jenny er niet is. ik maak me zorgen.
" meneer zou ik naar de wc mogen?" vraag ik beleefd. hij knikt en ik loop naar de wc. zodra ik de klep omlaag heb en gezeten heb. pak ik mijn mobiel. ik zoek Jenny's op mijn contactenlijst en bel haar. de telefoon gaat over.
J: Halooo
ik hoor een gekreun aan de andere kant van de lijn.
I: waar ben je. je hebt les.
J: wie is dit?
I: ik ben het Isabella. waar ben je ?.
J: in mijn bed.
I: je was er niet toen ik wakker werd
J: ben je terug. oohh ik wist niet
I: waar ben je.
J: ik slaap bij Zayn.
I: oke ik kom er aan.
Ik hang op en loop naar de les." meneer ik voel me niet zo goed zou ik me ziek mogen melden?" ik hoest nog even nep. hij knikt en laat me gaan. die docent is niet zo een prater hoe kan hij een leraar zijn. ik pak mijn spullen en meld me ziek.
Ik heb de sleutels van Harry gekregen en aan gezien hij kamer genoot met Zayn is kan ik makkelijk naar binnen. ik open de deur en tref Jenny liggend op bed. " Jenny , heb je gedronken" vraag ik streng. " neee" zegt ze lachen. ze liegt. " Jenny ik heb me ziek gemeld voor niets. kom pak je spullen en we gaan naar onze kamer. je hebt nog veel uit te leggen" verklaar ik. ze staat op en pakt al haar spullen. ik ben benieuwd waar Zayn geslapen heeft. ik ondersteun haar en we nemen de lift. ik moet moeite doen om haar overeind te krijgen. kom op werk mee. mompel ik. als we bij de kamer zijn leg haar neer op haar bed. ik trek haar schoenen uit en gooi ze in een hoek. ik trek haar kleren uit en doe haar pyjama aan. " blijf liggen ik kom zo terug" zeg ik. ze doet wat ze zegt en blijft liggen. ik loop naar de badkamer en pak een aspirine en geef die aan haar. Ik vertel haar over mijn week en dan is het haar beurt om te praten. " dus ga je me nog vertellen wat er gebeurd is?" ze zucht en begint uiteindelijk. " oke. kijk jij was weg en Zayn zat op een van de manier me steeds in de gaten te houden. ik vond dat niet fijn. ik mocht niet drinken. ik had dat een hele week niet gedaan en ik kon er niet tegen. ik heb gisteren stiekem gedronken toen hij eten was gaan halen voor ons. en toen werd ik wakker in zijn bed." legt ze uit. " je mocht toch niet drinken waarom deed je het toch?" roep ik. ze zucht. ik kijk op de klok en zie dat ik moet gaan. ik heb corfee. ik haast me en pak de spullen die ik nodig heb. ik plaats een kus op Jenny 's voorhoofd. ik ren de kamer uit en ga naar de afgesproken plek. Niemand weet dat ik er ben. ik was een dag eerder gekomen. ik loop naar de plek toe en Harry staat met zijn rug naar me toe en is aan vegen. ik pak een bezem en begin te vegen. hij lijkt het te merken en draait zich om . zodra onze ogen contact hebben knuffelt hij me. ik schrik eerst maar dan knuffel ik hem ook. ik trek me terug en kijk in zijn ogen. ze stralen. ik kijk naar zijn gezicht en ga zachtjes met mijn vingers langs. " wat heb je gedaan?" vraag ik aan hem. " ik .... ik heb gevochten" zegt hij zacht en veegt veder. ik hou hem tegen.
“ waarom en met wie heb je gevochten?” vraag ik nieuwsgierig. Zo ben ik eenmaal. Ik kijkt naar zijn schoenen en zucht uiteindelijk.” Oke wordt niet boos, beloof me dat” ik weet niet of ik het kan beloven maar als ik het wil weten dan moet ik het wel doen." ik heb met Josh gevochten hij zei dat je mij en Zayn zat was en vertelde allemaal dingen. ik werd boos en sloeg hem" zegt hij zacht. ik ben niet boos. ik loop naar hem toe en til zijn kin op." Harry , ik ben niet boos. maar ik ben wel benieuwd wat hij gezegd heeft dat je zo boos maakte" vroeg ik. hij pakt twee stoelen en geeft er een aan mij. " hij zei: dat ik jaloers was op hem omdat jij hem koos. en dat ik je versierde en je zou gebruiken dan zou ik laten gaan. dat zij hij. ik ben niet zo Isabella. jij bent het eerst meisje op wie ik val waar ik echt van hou. ik zou je nooit gebruiken" zegt hij.
" hey julie aan het werk julie hebben nog geen pauze " roept de concierge. we lachen even en gaan het werk." hoe was het bij je moeder?" vroeg hij terwijl hij de zooi opveegde. dat mensen zoveel troep maken." het was leuk. ik heb haar vergeven en we hebben veel bij gepraat. ik heb haar gemist en ja dat is alles" zeg ik kort samenvatend. hij glimlacht en gaat weer veder. hij perfect." hoe was de week bij julie?" vroeg ik aan hem. hij zucht." moeilijk, moet ik liegen of eerlijk zijn" vraagt hij. ik grinnek even en wil de waarheid." eerlijk' roep ik." oke ik ben eerlijk. ik heb je gemist. echt alles aan jou. ik mis mijn bijnamen wat me mezelf laat verbazen" " awh wat lief meneer arrogantje" roep ik." haha, dat heb ik echt gemist paars-harige meisje. we zijn klaar voor vandaag" zegt hij en we ruimen de bezems op.We hebben zoveel gepraat dat de tijd voorbij vliegt.
we nemen afscheid en ik loop naar mijn kamer. Jenny ligt in bed en ze ziet er niet mooi uit. ze is helemaal bleekjes. ik gooi mijn jas op mijn bed en loop naar haar toe. ik voel aan haar voorhoofd en ze is heet. Harry vertelde dat hij een koortsthermometer. ik laat de deur open en ren naar zijn deur toe ik klop en hij doet open. " Harry mag ik je koorts thermometer lenen. pleas" hijg ik. hij pakt het en geeft hem aan mij. hij kijkt me verbaasd aan. ik ren de trappen weer op en ga naar Jenny toe. hij heeft me gevolgd. ik schuif Jenny's dekens een beetje weg en stop die thermomter onder haar oksel. ondertussen pak ik een washandje en laat ik de waterkoker koken." sorry, ik leg het je zo uit" zeg ik tegen Harry die op mijn bed zit." oke" zegt hij en volgt alles wat ik aan het doen ben. de thermometer piep en ik kijk naar wat er op de display staat." jeezz, 39 graden. dit is foute boel" zeg ik. ik doe de washandje op haar hoofd en pak de kruk erbij. ze doet haar ogen open." Isa ik voel me niet lekker haal een emmer want alles komt naar buiten" zegt ze. ik ren de badkamer in en pak een emmer. ze spuugd alles eruit. ik haar haar haren weg. " meis je hebt koorts , wil je een kopje thee" ze knikt en ik schenk een kopje kamille thee in." wil je ook Hazz' hij knik en ik maak er drie. ik geef er een aan Jenny en ze houdt het vast." zou het door de alcohol komen?" vraagt ze zacht." ik weet het niet Jen. ik ben nog geen docter. nog niet" zeg ik. ze knikt en laat een zwakke glimlach zien.
ik ga naast Harry zitten." maak je maar geen zorgen over Josh, alles wat hij gezegd heeft is niet waar. ik heb hem maar een keer gesproken en dat was toen hij vroeg over waar ik was en meer weet hij niet" begin ik." maar hoe weet hij dan dat je in de war was?" vraagt hij." ik weet het echt niet alleen jij naill en Jenny wisten het" leg ik uit. hij knikt." zo voel je al beter?" zegt hij na een lange stilte. je hoort alleen Jenny zwaar adem halen. Jenny zwaar adem halen!!. ik sta op en loop naar haar toe. ze is aan eht hyperventileren." Jenny , ga recht zitten. harry maak deze washandje snel nat" roep ik en gooi de washandje. hij doet wat ik zeg en loopt naar me toe. ik doe het op haar voorhoofd en wrijf over haar rug. ze lijkt rustiger te zijn. ik ga weer op mijn bed zitten en bedenk nog hoe ik Harry's antwoord ga beantwoorden." ik voel me beter alles is helder in mijn hoofd. voorlopig" zeg ik." en heb je nagedacht over ons" daar ging het woord ons weer. ik wilde die woord niet horen maar ik wist dat die echt zat aan te komen. ik kijk naar Harry." Harry ik heb al een keuze gemaakt. ik wilde julie het vrijdag vertellen" " maar waarom niet nu , ik ben er toch" zegt hij met een grijns. ik geef hem een speelse duwtje en lach even. " geef me de tijd tot vrijdag en ik beloof dat je het antwoord zult krijgen" beloof ik hem. hij glimlacht en gaat er akkord mee.
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanficIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...