#17# Ik wil hem winnen

1K 39 2
                                    

"Hey hoe gaat het?" vraag ik aan Zayn. hij kijkt. " ja met mij gaat het goed. ik heb julie gesprek gehoord. sorry daarvoor. het was niet mijn bedoeling" zegt hij. Hoe ging me zelf hier nog uitredden. ik moet toe geven dat ik hem niet leuk vind. ik zei eerst van wel maar dat zei ik omdat ik boos was op Harry. " umh... geeft niet maar Zayn..." " je hoeft niets te zeggen Isa. ik weet het al. ik kan het zien aan je ogen" onderbreekt hij mij. was het zo duidelijk dan. " het spijt me" ik voel me nu echt rot. " het is niet erg je verdient iemand die van je houdt en in de week dat je weg was heb ik een beetje gevoelens gekregen voor Jenny. ik hoop dat je niet boos bent" zegt hij terwijl hij naar zijn schoenen kijkt. zijn schoenen zijn intersanter blijkbaar. " tuurlijk ben ik niet boos en jij en Jenny passen goed bij elkaar." "dus je bent niet boos. maar eerlijk voor wie had je gekozen?" vraagt hij. " ik had voor Harry gekozen. sorry" hij geeft me een knuffel. " geeft niet. hij houdt zoveel van je dat hij nog nooit zo verliefd is geweest" fluisterd hij. stiekem kreeg ik weer hoop.

Pov Naill

ik ben zo boos op Harry. ik storm Isa 's kamer uit en loop naar die van Harry. ik klop hard tegen de deur aan. " dude kan je niet zachter kloppen?" vraagt hij. ik kijk hem boos aan. ik laat mezelf naar binnen maar heb daarna weer spijt. " is dat het. Isa houdt van je gaat met Tamara naar bed. ik dacht dat je veranderd was" roep ik boos. " hey ik ben er ook" zegt Tamara. " jij mond dicht en pak je spullen en verdwijn" roep ik naar haar. " dat bapaal jij niet. volgens mij moet jij weg gaan" verdedigt Harry haar. " Isa houdt van je. snap dat dan!!" "nee ze heeft voor Zayn gekozen" zegt hij gebroken. " nee hoor dat heeft ze niet" zegt Zayn die de kamer komt binnen lopen." Tamara ga de kamer uit nu!!" beveelt Zayn. ze pakt haar spullen en verlaat de kamer.

"waarom.waarom ga je met haar. je weet dat alles nep bij haar is" zeg ik boos en ga op Zayn's bed zitten. " kijk...... ik .... ik wist dat ze voor Zayn ging kiezen en ik ga de hoop op" Harry kijkt naar zijn schoen als hij klaar was met zijn zin. " waarom dacht je dat?" vroeg Zayn. " nou omdat jij braaf bent en je zou haar nooit pijn doen in tegenstelling tot mij. ik heb dingen gedaan in het verleden. ik kan niets een liefde van me zelf accepteren laat staan die van Isabella. se verdient beter. ik kan me zelf nooit vergeven als ze ooit gebroken is door mij" zegt hij. ik kijk hem meelevend aan. " je hebt het verkl**t gast. ga het goed maken" roep ik maar hij schud zijn hoofd. " kan niet...." "en waarom niet"vraagt Zayn. " omdat ik Tamara een tweede kans gegeven heb en ze zeindat ze het nooit meer zou doen en me alles zou geven"zegt hij. " Hazz. ze zou je alles geven behalve liefde. ze zou je nooit de liefde kunnen geven die Isa je geeft." ik probeer mijn stem niet te verheffen. " het spijt me. mensen verdienen tweede kanzen om te veranderen en te laten zien wat ze waard zijn" zegt Harry. ik kan niet meer doen als hij gelukkig met haar wordt dan wordt hij dat maar. ik kijk hem aan geef hem een knuffel." als jij daarin geloofd dan steun ik je"zeg ik. we hebben even een groeps knuffel hoewel de groep niet compleet is. " oke maar ik ga want ik moet Tamara halen. ik zie julie morgen wel" zegt Harry en verlaat zijn kamer. ik zucht. " je bent het er niet mee eens he Nailler" vraagt Zayn. " nop. ik kan die trut niet uitstaan. misschien kunnen we ervoor zorgen dat ze iets ergs doet" roep ik. " je gaat hun saboteren en Harry gaat boos worden " zegt hij. " ja als hij boos word kan me niets schelen. hij ziet niet in dat er een andere meisje met een hart om hem geeft. " zeg ik hij knikt in stemmend. " wat wil je doen" " ik heb twee opties. of we zorgen ervoor dat Tamara nog een fout maakt door iemand te zoenen of we zorgen ervoor dat een van ons met Isa neemt en we hem jaloers maken" zeg ik. " Nailler je bent gek. maar als ik zou kiezen dan zou ik voor de eerste gaan" zegt hij. " ik dacht dat ja Isa leuk vond" "vind ik ook alleen als vriendin ik vind Jenny Edenson leuk" zegt hij beschaamd. " moet je nou blozen" vraag ik. hij zegt niets en trekt me mee. " kom we gaan naar Isa we leggen haar alles uit" ik knik instemmend.

Pov Isabella

Naill en Zayn staan voor mijn deur." hey kom binnen" verzoek ik. " hoe gaat het met Jenny " vraagt Zayn. ik wiebel met mijn wenkbrauwen en hij loopt gelijk door naar Jenny. " waarom zijn julie hier ? niet dat ik het niet wil maar ik vraag me af.." ik heb geen idee wat ik gezegd heb maar Naill kijkt me raar aan. " we hebben nieuws" zegt hij . " oke vertel op, is het goede nieuws of slecht? " vraag ik. " allebei" ik kijk Zayn aan en hij knikt. " begin maar met slecht nieuws" zeg ik. " was ik van plan" grinnekt Naill grapjas. " kijk het is waar Harry heeft met Tamara" bij die woorden gaat alles van binnen kapot. ik hou me in. " ja ik weet het verschrikkelijk. hij dacht dat je met Zayn wou okdat hij braaf was" hoe kan Harry dat denken. " hij zei dat ze een tweede kans verdiende en gaf haar een kans. ze hebben nu iets" zijn stem gaat van hard naar zacht. " oke vertel snel het goede nieuws voor ik begin te huilen" zeg ik snel want die brok in mij keel is groot. " kijk we hoeven er alleen voor te zorgen dat Tamara dezelfde fout maakt" zegt Naill. " kijk Nailler echt lief van je dat je het regelt maar als Harry gelukkig is met haar moet je dat met rust laten. je moet het niet kapot maken vanwege mij. dat os fout" zeg ik. " maar..." "Nee Nailler sorry heel erg lief van je" zeg ik. hij knikt maar iets zegt me dat hij het er niet bij gaat laten. " oke als jij dat wilt" hij geeft me een knuffel.

" Isabella" zegt Jenny zacht. ze is eindelijk wakker. ik ren er naar toe." ja lieverd" zeg ik. " kan je misschien wat lekkers voor me halen. ik heb trek. haal maar wat geld uit mijn portemonee en koop maar wat voor je zelf" zegt ze. ik knik en geef haar een kus. " tot zo guys" roep ik en sluit de deur. op naar de winkel.

Pov Jenny

" je bent ziek en je wilt snoep" zegt Naill. " nist zo hard. ik heb alles gehoord. die domme vetklep houdt niet eens van hem. ik moest even Isa wegsturen" zeg ik. " wat waarom voel je al beter?" vraagt Zayn bezorgd. waarom zou hij nou bezorgd zijn. ik voel me schuldig ik had naar hem moeten luisteren. " waarom moest Isa weg?" vraagt Naill. " omdat ik een plan heb. mijn beste vriendin lijdt pijn door die vatklep"roep ik. " ze wil niet . heb je dat niet gehoord . en als het kon wat was je van plan?" vroeg Naill. " ik ben goed met zulke dingen. wacht maar op maandag" zeg ik sneeky. " ga je het nog vertellen wat het plan is?" vraagt Zayn. ze komen dichterbij en ik begon te praten.

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu