Pov Isabella
"NIETS HARRY. JE HEBT ME NIETS AANGEDAAN. IK HEB TOCH VERTELD DAT HET EEN ONGELUK WAS. IK DACHT DAT JIJ HET WAS" gil ik terug.
"IK GELOOF JE NIET. JE DEED DE LAATSTE TIJD AL RAAR" gilt hij. " IK WAS ZIEK SUKKEL. HET WAS EEN FOUTE KEUZE. JOU EEN TWEEDE KANS GEVEN" gil ik maar ik heb gelijk spijt.
" misschien wel" zegt hij zacht. "ik snap het" zegt hij. ik loop naar boven.
" Isa wat ga je doen?" vraagt Niall. " wat denk je zelf?" vraag ik boos. " nee, nee, nee blijf pleas" smeekt hij. " niet tot dat hij normaal doet. ik heb toch sorry gezegd. wat wilt hij nog meer?, dat ik zijn billen ga afvegen. dat ik op mijn knie ga. ik hou ziels veel van hem. maar als hij zo gaat doen dan hoeft het van mij ook niet. hij is niet dronken en maar hij vertelt wel de waarheid" Zayn komt ook naar boven gevolgd door Louis.
" wat is hier aan de - Isa wat doen je ?" vraagt Zayn slaperig.
" wat denkje dat ik doe?" vraag ik sarcastisch. " nee Isa blijf. pleas!!" smeekt Louis ook.
" why would I?" " omdat je een van onze familie bent en familie laat je niet stikken" zegt Niall. oke daar heeft hij een punt. familie laat je niet stikken. " wat moet ik dan doen. ik snap die Styles niet. ik heb als sorry gezegd oke. meer kan hij niet van me vragen. ik ben ziek en hij verwacht nu dat ik dingen doe om het goed te maken" mijn stem klinkt zo hopeloos.
" blijf oke, we praten dit uit.maak je geen zorgen maar ga alsjeblieft niet weg" smeekt Zayn. " oke ik blijf" ik laat alles vallen waarmee ik bezig was.
"kom je ontbijten?" vraagt Niall. ik knik en volg ze naar beneden. ik zie Liam en Jenny bij Harry zitten. ik gun hem geen blik.
Met z'n alle zitten we aantafel het is super stil. ik hou mij hoofd alleen gericht op mijn bord met gebakke spek en ei.
ik voel dat iemand me onder tafel een schop geeft. ik kijk naar wie het gedaan heeft. Harry gebaart dat ik hem moet volgen.
ik twijfel maar ga toch met hem mee.ik wil het goed maken.
"leuke haarkleur. weer de oude" ik knik. het verbaast me dat hij zo kalm is. " dankje" zeg ik zacht.
" het spijt me Isa. ik had niet zo tegen je moeten doen. ik meende niets van wat ik zei. ik heb voor je moeten vechten voor dat de andere dat deden" ik kijk hem verbaasd aan. " andere?" vraag ik. " ja Zayn enzo" " o oke. maar als je het niet erg vind ga ik mijn spullen inpakken" zeg ik express.
" je gaat wat?" vraagt hij. " je hoorde me. je zei dat ik weg moest gaan" " ja maar ik meende het niet" hij raakt licht in paniek. " grapje. ben je nog boos?" vraag ik. " nee , je dacht dat ik het was en ja ik vergeef je als je me vergeeft voor wat ik allemaal gezegd. ik herinder me niets" ik knik en geef hem een kus. " i love you babe. you never gett of me" " i never do. love you to " en ik geef hem weer een kus.
" Awhhh" ik en Harry kijken op. Jenny en de jongens kijken ons blij aan.
" Is everything alright?" vraagt Louis. we knikken tevreden. " hup we moeten naar de stadion toe" zegt Niall blij.
we staan voor een groot gebouw. " dus hier gebeurt het?" vraag ik
" jup" grinniken ze.
" oke jongens over vijf minuten de podium op" roept een man.
" je kan hier blijven want ik neem aan dat je niet bij die menigte wil blijven" vraagt Harry. ik schud. " nee ik red me wel. maak lol. maak lol zolang het nog kan" lach ik. " tuurlijk." hij geeft me nog een kus. " good luck" wens ik hem nog toe. Niall komt naar me toe rennen. " NiNi, sterkte met die gekke op de podium" hij lacht en geeft me een kus op mijn wang.
Na een aantal uur komen de jongens bezweet binnen. ik heb in die tussen tijd met Jenny gepraat. ze voelt nog steeds wat voor Zayn maar ze durft het niet te vertellen. wat me verbaast want hoe ik haar kende was dat ze schijt aan alles had.
" gaan we naar huis?" grijns Zayn naar Jenny. ze knikt en pakt zijn hand beet.
" gaan we ook?" vraagt Harry aan mij. ik knik en volg hem naar de uitgang. " julie waren gewel-" mijn ogen zijn gericht op iemand anders.
------------
wie zou dat zijn
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...