#3# Koppig

1.3K 48 4
                                    

Zodra ik Zayn geholpen heb ontving ik een bericht van Brandon.

"Is goed om drie uur bij starbucks. ik wat daar op je"

"hey nogmaals sorry, het is die Harry. ik word gek van hem" leg ik hem uit. hij knikt begrijpelijk. " is er iets wat ik kan doen om het goed te maken?" vraag ik hem. " humm... ja. zullen we een keertje samen huiswerk maken?" "tuurlijk als ik zo sorry kan zeggen en je neemt het aan doe ik het" zeg ik. Ik zeg nog even gedag. Het is bijna drie uur. ik haast me naar de winkel. Ik zie Brandon al zitten . ik loop de winkel binnen. hij ziet mij niet omdat hij met zijn rug naar mij toe staat. ik druk mijn handen voor zijn ogen. "wie ben ik" vervorm ik mijn stem. "hum even denken mijn date van drie uur"zegt hij. ik laat los en begin te lachen. " je date serieus?"

" jup ga zitten ik heb al koffie voor je besteld" " dat is lief van je" ik bedank hem en neem plaats tegenover hem.

" hoe bevalt het hier de college?"vraagt hij. "ze geven goei les en mensen zijn wel oké. op een na" zeg ik verontwaardigd. "wat is er dan gebeurd?"vraagt hij gelijk bezorgd.

Brandon wordt heel snel bezorgd als er iets aan de hand is. dat vind ik zo fijn van hem.

" nou er is zo een jongen en hij doet echt gemeen. maar ik laat me niet klein maken" zeg ik trots op mijn woorden. "zo ken ik je weer Isa" hij geeft me een vriendschappelijk duw. we hebben nog even gekletst. " ik moet gaan ik heb huiswerk die ik nog moest maken. ik wou wel eerder beginnen maar mijn kamer genoot was aan het zoenen enzo daarom ben ik daar niet meer gebleven" hij begint gelijk te lachen . we groeten mekaar en gaan beide onze weg.

Eenmaal bij mijn kamer . Jenny zat op haar laptop toen ik de kamer binnen kwam. "was hij goed!" plaag ik haar. " jup he was amezing" zegt ze blij. ik blij om dat te horen. ik moet die verslag maken maar heb geen zin om het met Harry te maken en hij wil ook natuurlijk meewerken. het moet woensdag af. ik vraag morgen wel hoe het zit. Ik begin maar eens aan mijn wiskunde. de deur gaat open met een zwaai en gaat weer dicht. " Niall wat doe jij" ik ben geschrokken en hoe komt hij aan de sleutels? teveel vragen. "shhh. ik ben hier niet oké!!" zegt hij en verstopt zich in de badkamer. er wordt aan de deur geklopt. ik en Jenny kijken elkaar bang aan. ik loop uiteindelijk naar de deur toe. ik open hem en zie Harry buiten adem. "wat doe jij hier?" " ik woon hier, maar wat doe jij hier?" kaats ik terug. " is Naill hier?" "nee die is hier nooit geweest dus ik weet niet waar je het over hebt. De enigste wat ik weet is dat jij mij verstoort" zeg nu op een boze toon. " oke sorry hoor je hoeft niet gelijk kattig te doen. Maar wanneer gaan we beginnen aan dat project van bio?" raar dat hij die vraag stelt. hij is gewoon geintresseert in huiswerk. had ik niet verwacht.

" halloo, stop met dagdromen en beantwoord mijn vraag en snel want ik heb haast. ik moet die Loser vinden" zegt hij. " rustig!, kan je morgen na schooltijd?" vraag ik. " ja ik kan wel bij jou of bij mij. laat maar kom jij maar naar mij. Jenny geeft je wel mijn nummer. toch Jenny" Jenny kijkt op als Harry tegen haar aan het praten is. ze knikt.

" oke is goed tot morgen arrogantje" voor hij iets kan zeggen sluit ik de deur recht voor zijn gezicht dicht.

"jij kan acteren en bedankt" zegt hij. ik glimlach en ga weer aan mijn bureau. " waarom zat hij achter je aan" ik kon het niet laten om deze vraag te stellen.

" ik heb een paar dingen gezegd dat hij niet zo leuk vond. maar nu we toch hier zijn hé . hebben julie zin om nu een film te kijken?"vraagt hij. vanwaar komt die vraag opeens. " is goed" zegt Jenny. " ik ben zo terug ik ga mijn Laptop halen en dan kijken we op netflix wat ze daar hebben voor film." hij loopt de kamer uit en ik kijk naar Jenny. "wat?" vraagt ze. " hoe komt hij aan de sleutels?" "o die heb ik hem gegeven. hij is mijn beste vriend" zegt ze. ze had het ook eerder kunnen zeggen. Niall is al snel terug. hij zet een film op. ik weet niet welke maar het kan me niet boeien . ik zet mijn spullen alvast klaar voor morgen en zet een nieuwe usb stick voor morgen in mijn etui.

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu