~ een week later~
Pov Isabella
ik sta op en maak een ontbijt voor de jongens. ze hebben nog vakantie. Voor Logan maak ik een papje ,want hij is nog een beetje te jong voor onze voedsel.
de week is voorbij gegaan. Harry komt juichend naar beneden. " Goeiemorgen sweatheart" hij geeft me een stevige knuffel. " goeiemorgen Hazz. waarom ben je zo blij?" vraag ik. " ik heb twee miljoen gewonnen. ik heb me aan de weddenschap gehouden" lacht hij. de andere jongens komen ook naar beneden. " Het spijt me jongens ik hoor niet meer bij one direction" zegt Harry spijtig. opeens gaat zijn telefoon over.
Pov Harry
H: hallo?
S: ja hallo Harry. dus het is officieel je bent geen member meer
H: ik zei het toch. je hebt verloren. ik wil de geld op mijn rekening zien voor morgen!.
S: ja ja het zal wel. hoe gaat het met de andere?
H: ze vinden het wel jammer maar ze begrijpen me wel. ik heb nu een zoon en vriendin die ik bijna mijn vrouw mag noemen
S: ga je haar dan vragen?
H: ja ik denk het wel. we zien wel. het was leuk om met jou te werken maar helaas moet ik gaan.
ik hang op. ik loop weer terug naar de woonkamer. ik zie Louis huilen. " hey mate waarom huil je?" vraag ik. " ik hou van one direction het mag niet eindigen. Hazz pleas" " sorry ik kon niet anders. Anders moest ik met Taylor samen zijn en ik weet dat jullie haar ook niet mogen." ik wrijf over zijn rug. " het komt goed, jullie zijn ook goed zonder mij!" hij schudt. " de band is niet compleet" ik zucht. ik vind het wel erg voor hun maar ik kies toch voor mijn gezin.
Met zijn alle zitten we aantafel. Louis wou Logan graag voeren dus doet hij dat ook. Isabella kan nu eindelijk in alle rust eten.
" Wat ga je nu doen Hazz. je hebt geen werk en ik ook niet" ze stresst er helemaal over. " maak je geen zorgen er zijn genoeg mensen die mij willen. ik krijg telkens contracten onder mijn neus geschoven. alleen weiger ik ze. ik heb ook twee miljoen verdiend en ik moet nog betaald krijgen van mijn tour. " Ze knikt maar lijkt niet tevreden.
" was Logan zwaar?" vraagt Zayn. " hoe bedoel je?" vraagt ze. " nou was de zwangerschap zwaar?" vraagt hij. " Ja Logan was nog niet van plan om mijn buikje te verlaten" ze tikt speels op zijn neus. Ze is een perfecte moeder. " Waar is Jenny eigenlijk?" Zayn staat gelijk op en verlaat de tafel zonder pardon.
" Ik ga met hem praten" ik hou haar tegen. " is niet nodig" " Is het wel dus laat me los wil je" ik zucht maar laat haar wel los.
Pov Isabella
Ik loop naar boven. ik voel mee schuldig. ik sta voor zijn deur en klop zachtjes aan.
" Laat me met rust!" wordt er geschreeuwd. " ik ben het" ik hoor de voetstappen naar de deur toe gaan. hij opent de deur tilt me op. bang om te vallen, sla ik automatisch mijn benen om zijn middel. hij legt me neer op zijn bed en huilt in mijn nek. Al zijn gewicht zit op mij. maar die pijn schuif ik aan de kant.
" Zayn wat is er gebeurd?" vraag ik als hij een beetje gekalmeerd is.
" Jenny heeft me verlaten. ze kwam Drake weer tegen in Amerika, hij woonde daar. Toen we naar Australië wilde gaan heeft ze het uitgemaakt en is daar gebleven" ik trek hem weer in een knuffel. " het komt goed" hij schudt. " waarom?" " het meisje die ik leuk vind heeft al iemand" ik zucht. ik moet zeker weer door dit proces gaan. " het spijt me Zayn" ik duw hem van me af. " Is dat de reden waarom je niet echt met Logan omgaat?" vraag ik zacht. hij zegt niets en kijkt naar zijn kussen. ik zeg niets en loop zijn kamer uit.
ik loop naar Harry's kamer en ga op zijn bed liggen. wat moet ik nu doen. hij is een van mijn vrienden. ik kan hem niet zo laten. Misschien moet ik wel iemand vinden. Maar waar, ik heb niet echt vrienden. al mijn andere vrienden hebben me laten vallen toen ik ze nodig had.
" Mag ik binnen komen?" Zayn komt de kamer binnen.
" het spijt me" " ja het spijt je. Logan is nergens schuldig over. hij kan er niets aandoen. Ik ben blij dat ik hem heb" snauw ik. hij gaat op mijn bed zitten. " je hebt gelijk. sorry. Ik kan er niet tegen-" " dat het jou kind is hè. gun mij ook geluk. ik heb al een miskraam gehad en ik ben mijn broetje kwijt. gun het me. jij vent beroemd, rijk en knap je kan met bijna iedereen hebben" hij kijkt mij al niet meer aan. het kan me niet schelen dit wordt gewoon teveel. ik ben al zoveel kwijt.
" ik...ik.." " weet je wat zeg maar niets ga mijn kamer maar uit. weet je wat laat maar ik ga wel" hij wil opstaan maar ik duw hem terug. ik ren de trap af en trek mijn jas en schoenen aan. " ik ben even lopen" roep ik nog voor ik ga.
Pov Harry
Isa ging ineens weg. ik wil achter haar aan gaan maar Louis houdt me tegen. " laat haar maar" ze is van streek. we hoorde hun boven schreeuwen vooral Isa.
Zayn komt de trap aflopen. " wat er gebeurd?" vraagt Niall. " niets" hij gaat weer aantafel zitten en eet zijn eten op. " Zo grootte jonge, je bent klaar met eten" iedereen was geconcentreerd op Zayn tot dat Louis dat zei tegen Logan.
Logan begint te huilen. Ik til hem op en probeer hem te sussen maar hij houdt niet op. " laat het stoppen!" gilt Zayn geirriteerd. hardhandig laat hij zijn bestek vallen en loopt hij weg.
" Niall ruik aan zijn luier" vraag ik aan hem. " nee, gast ik eet nog" ik kijk Louis aan. hij haalt zijn schouders op en ruikt aan zijn luieren. " nee niets hazz" " misschien heeft hij slaap" " hij heeft net al vier uurtjes geslapen" antwoordt ik. " ik weet al wat!" zegt Niall. hij staat op en komt met een yoghurt in zijn hand terug. " hij heeft net gegeten" zucht ik geirriteerd. hij houdt maar niet op met huilen. " mag ik even?" vraagt Niall. ik overhandig Logan aan hem.
als hij Logan neer heeft gezet op zijn stoel pakt hij een lepel en geeft hij hem yoghurt. Eindelijk houdt hij op met huilen.
" Hazz weet je zeker dat hij jou zoon is?" vraagt Louis lachend. ik kijk hem boos aan. " nee joh... weet je nog in de universiteit tijden? toen at Isa veel" ik geef Louis een stoot op zijn arm en kijk Niall dankbaar aan.
" dat wordt ook een voorraad voor Logan" lacht Liam. nu lachen we allemaal. We weten nog steeds niet van Zayn en Isa.
---------------
hahahah Logan is ook een eter.
toen ik klein was at ik super veel en nu ben ik echt dun en eet ik super veel. ik ben blij met mijn figuur hihi.
genoeg over me zelf. comment en vote
xxxDebxxx
----------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...