ik wil julie bedanken. ik heb al meer dan 300 votes. love you all. ik plaats daarom nog een hoofdstuk
-----------
Pov Isabella
" Wat doe jij hier?" ik in de groene ogen van Harry. " je zus vroeg of ik wilde komen" zei hij beschaafd. ik loop naar de stoelen toe en neem plaats naast hem. het is lang stil. het is een ongemakkelijke stilte.
" heb je een zwaar straf gekregen?" vraagt hij na een paar minuten. ik schud mijn hoofd. " nee ik heb geen straf. Tamara wel zij is een week geschorst" leg ik uit. " oh.... oke.... gelukkig heb jij geen straf gekregen" ik geef hem een glimlach.
" mevrouw Foster" ik kijk op als de docter mijn naam roept. we staan ter gelijk op. we volgen de dokter. we belanden in kamer. we zitten en kijken hoe de dokter bezig is.
" zo julie weten al wat Steven heeft" ik knik.ik voel de hand van Harry op mijn hand. ik pak zijn hand vast. hij geeft me een kneep er in.
" ik heb slecht nieuws" dat is niet wat ik wilde horen. " als het slechter met hem gaat dan kunnen we niet anders doen. hij boekt geen vooruit gang. het spijt me" zegt hij
Harry slaat zijn armen om me heen. percies wat ik wilde. ik wilde weer in zijn armen kruipen.
we staan op en bedanken hem. ik loop met Harry naar de kamer van Steven.
" Isa!!" gilt hij blij. ik ren naar hem toe en knuffel hem. " hoe voel je?" vraag ik. hij ziet er anders uit. Harry loopt naar hem toe en geeft hem een mannelijk hand. ze schudden de handen. Steven moet er hard om lachen. ik heb zijn lachje gemist.
" Wanneer mag ik gaan. ik mis je kookkunsten" ik glimlach naar hem. ik weet dat hij er niet komt. ik hoop dat het echt goed gaat komen.
" Isa?, gaat het wel?" Harry praat tegen mij. ik snap waarom. ik voel mijn tranen over mijn wangen lopen. " Harreh troots haar " smeekt Steven. " mag ik?" hij vraagt het voorzichtig want hij wilt me niet kwetsen. zonder na te denken knuffel ik hem. " shhh, het komt goed" zijn woorden kalmeren me wel. " Hazz , ik heb je meer nodig dan ik dacht. ik kan niet zonder je" fluister ik. hij stopt met wrijven om mijn rug. hij duwt me zachtjes van hem af.
" Isa meen je dit" ik kijk in zijn zachte ogen. ze zijn nu ook waterig. " ik kan ook niet zonder je. ik hou ziels veel van je. ik heb om je moeten vechten en na een maand verkloot ik het. het spijt me Isa. ik hou van je" ik zie echt dat hij het meent. ik zie het niet maar ik voel het. " wil je weer de mijne zijn?" vraagt hij. " ja heel graag , maar voortaan als er iets is kom je naar me toe en zwijg je niet tot ik er pas achter kom oke" hij knikt hevig.
" Steven sluit je ogen" ik kijk Harry verbaasd aan. Steven doet wat Harry zegt. na een paar seconden voel ik zijn lippen op die van mij. wat heb ik die gemist. " ik hou van je Isa" " ik hou ook van je en voorlopig ben je niet van me af" zeg ik grijnzend. " ik zou ook niet anders willen" " mogen mijn ogen nu open?" Harry en ik breken het lachen uit. " ja hoor knul". het is zo grappig om te zien dat hij met mijn familie kan opschieten. ze hebben Tobias niet zo erg leuk gevonden zoals ze bij Harry doen.
Na dat we nog even bij Steven zijn gebleven moesten we weg van de dokter.
" wat wil je doen beertje?" ik haal mijn schouders op." kies jij maar, jij bent de jongen. i follow your lead" zeg ik.
" you follow me? " ik knik. " oke hmmm.. even denken" hij denkt na. ik heb ook geen idee. " ik weet het niet" zegt hij lachend. " heb je plannen voor vanavond?" vraag ik. hij schud zijn hoofd. " oke vanavond bij mij om negen uur.oh... en trek niet te moeilijke kleren aan.." grijnzend loop ik weg. Harry doet nog even tijger na en loopt naar zijn kamer.
" JENNNYYYY!!" gil ik. ze zit te zoenen met Zayn. " oeps sorry... ik dacht dat je alleen was" veronschuldig ik me. " is niet erg....maar hoe gaat het met je broertje?" vraagt ze. Zayn kijk me geinterseerd aan. " Isa wat is er gebeurd je ziet er zo blij uit" zegt hij ineens. hij onderbreekt mijn hele verhaal.
"Kan ik de kamer voor vanavond huren zegmaar dat ik alleen ben en...." " Isa ben je al zo snel over hem heen. heb je nu al iemand anders" ik kijk Jenny verbaasd aan. ik knik voor de grap. " maar waar moeten wij dan.. Harry zit in de kamer" zegt Zayn verdrietig. " o die ,die komt bij mij" zeg ik.
"Wacht wat!!" Jenny kijkt me ongelovig aan. ze rent naar me toe en knalt neer op me." zijn julie samen?" vraagt ze te over enthoussiast. " ja ik heb toe gegeven dat ik niet zonder hem kan en andersom ook. eigenlijk moet ik Steven bedanken" zeg ik. " waarom moet je hem bedanken?" vraagt ze. " toen ik in het ziekenhuis kwam aanlopen was Harry daar. hij kwam ook voor mijn broertje. hij beweerde dat mijn zusje hem belde of smste. maar het bleek niet zo te zijn. hij was daar gekomen voor Steven. lief he.... maar toen vroeg Steven wanneer hij weg mocht toe moest ik huilen en toen kwam Harry.... nu zijn we samen"!! omg ik geloof het nog steeds niet. " ik ben zo blij voor je" ze knuffelt en helpt me overiend. Zayn kijkt ons nog steeds raar aan. " dus dat is geregeld een probleem minder" hij kijkt blij.
als ze weg zijn maak ik mijn huiswerk met muziek. ik zing zachtjes mee. mijn zusje zegt dat ik mooi kan zingen maar ik geloof het zelf niet. raar he. ik wou altijd een zanger worden.
ik kijk op de klok en besluit wat eten te gaan halen. als ik terug ben met turkse pizza kijk ik weer op de klok
ik had een afspraak met Harry en hij zou over vijf minuten komen. ik prop het eten in mijn mond en poets snel mijn tanden daarna trek ik iets makkelijks aan. een shirt en een pyjama broekje.
ik loop naar deur als er aan de deur wordt geklopt
" heb je opmaakt voor mij?" nee nee nee foute boel. " ga weg!" gil ik.
----------------
wie zou dat zijn???.
wat denken julie dat er gaat gebeuren. dat lees in de volgende hoofdstuk
xxxDebxxx
----------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...