Pov Isabella
ik loop de erf op van de jongens. het is inmiddels al een uur 's nachts. ze hebben me de sleutel een week geleden gegeven. ze vonden het belangrijk dat ik er een had.
ik maak de deur open en sluit hem weer zachtjes als ik binnen ben. ik doe mijn schoenen uit en ook mijn jas.
ik hoor iemand de trap afrennen.
" Waar was je ?" vraagt Harry bezorgd. " ik was en aan het lopen" " zo laat nog?" vraagt hij. ik knik. " ik ga even eten" " wij gaan slapen" zeggen de andere. Harry loopt met mij naar binnen. " Welterusten jongens" zeg ik nog voor ze weg zijn.
ik heb een mijn broodje al gemaakt en Harry wacht tot ik wat zeg.
" Waar is Logan?" vraag ik. " o hij slaapt in onze slaapkamer" ik knik.
"HARRY EN ISA!" horen we Louis roepen. we renne de trap op. " wat is er Lou?" vraagt Harry. " Logan is weg" ik ren naar de kamer waar hij ligt. de bed is leeg. ik kijk in de kamer van de andere. als klaar ben hoef ik alleen in die van Zayn te kijken. Mijn zoon gaat voor. het kan me niet schelen of we wel of geen ruzie hebben.
ik zucht diep en klop aan. ik krijg geen reactie terug zoals verwacht. ik open zijn deur. " Is Logan hier?" vraag ik. " nee?" " we zijn hem kwijt" huil ik bijna.
" Had je maar beter op hem moeten passen" zegt hij arrogant.
ik loop naar hem toe geef hem een klap in zijn gezicht.
" JIJ KLOOTZAK. VERTEL ME NIET WAT IK MOET DOEN!" gil ik. ik wil hem nog een klap geven maar iemand tilt me op. " rustig Isa" dat klinkt als Harry.
ik pak mijn spullen en loop de deur uit. " waar ga je heen?" vraagt Harry. " ik ga naar de politie " " ik ga mee!" zegt hij.
·····
"Sorry mevrouw er zijn nog veel zaken open" ik kijk de agent boos aan
" het gaat hier wel om mijn zoon" hij kijkt me spijtig aan.
" Hazz doe wat!" vraag ik hopeloos. " Meneer mijn zoon is vermist er moet wel wat zijn dat jullie kunnen doen" zegt hij. Dat is niks. hij zal toch niets doen.
" u kunt wel wat doen en dat de gegevens achter laten" ik vul alles wat ik moet.
als we thuis aankomen is het vier uur 's nachts. " we hebben hem niet gevonden" zegt Louis zacht. Harry gaat op de bank zitten en leg zijn handen voor zijn gezicht. ik loop weer het huis uit.
"LOGAN,LOGAN,LOGAN?WAAR BEN JE,LOGAN" maar zoals verwacht krijg ik geen reactie. ik zak door mijn knieen en huil alles uit.
ik voel iemand mijn schouder vast pak en me helpt met opstaan. " gaat het?" ik maak me gelijk los. " GA WEG ZAYN. IK HEB JOU HULP NIET NODIG. IK HAAT JE VUILE FLIKKER. FLIKKER OP!" hij probeert nog met me te praten maar ik luister niet en loop weer weg. ik ben zo boos op hem. ik besluit om maar naar huis te gaan. het al zes uur 's ochtends.
" Isa je bent terug!" Harry komt op me afrennen en knuffelt me. " ik ben mijn dierbare kwijt huil ik." " ga maar liggen.je hebt rust nodig" ik knik en samen zitten we op de bank. ik leg mijn hoofd op zijn schouders en val inslaap.
Als ik mijn ogen open staat de tv aan en iedereen is beneden. Er staat een pannekoek optafel en mijn maag rommelt. " hey lieverd gaat het?" vraagt hij. ik schud. ik denk aan alles wat er gebeurd is. " hier eet maar wat" hij geeft me de pannekoek die op tafel zat. " maar dat is mijn pannenkoek" roept Niall. "Niall!" roepen de jongens.
" sorry."
ik loop de badkamer uit nadat ik een korte douche heb genomen.
" Isa kom snel!" roept Liam van beneden. ik ren naar beneden als ik me aangekleed heb.
" Wat?" vraag ik. " kijk op tv" ik zucht draait alles bij hun om de tv ofzo?. " Wat is er op tv!" ze gebaren dat ik moet gaan zitten.
Deze keer in hollywoodlife hebben we nieuws:
Nadat Harry het heeft uitgemaakt met Taylor is ze heel erg down geweest. niemand weet echt de reden. Maar vandaag hebben we goed nieuws. Taylor heeft vandaag iemand geadopteerd. ze vertelt aan een van onze journalisten dat:
het geeft me meer verantwoordelijkheid. Waarmee ik moet leren nemen. alles in mijn leven liep mis tot ik beroemd werd. toen het uit was met Harry toe ging alles slechter en nu heb ik Brody.
De papz hebben veel foto's gemaakt van haar en Brody.
hier zijn een paar foto's.
ik bekijk de foto's aandachtig.
" omg... dat is Logan" roep ik. ik sta op en begin dingen te breken uit woede. " Isa doe dat niet.... het is Logan niet. hij heeft geen blond haar" zegt Harry. ziet mijn vriendje gewoon niet dat zijn zoon ontvoert is door zijn ex.
" Het is geverfd" zegt Niall. ik kijk hem dankbaar aan. " Dankje Niall" Logan heeft een hele goeie relatie met hem en daarom herkent hij hem ook sneller.
ik loop de deur uit. " waar ga je?" vraagt Louis. " wat denk je zelf! ik ga mijn zoon terug halen van die bitch" ik loop de deur uit. ik heb goed gekeken op tv waar ze was. ik herken het gebouw wel van ergens.
als ik er ben zie ik Niall's auto gepakeerd staan. wat zou hij nou weer hier doen?. " zo dat duurde lang" ik kijk Niall niet begrijpend aan. " nou wat doe je hier?" vraag ik. " ik ga je helpen. we moeten een gebouw veder zijn. ze heeft nu een intervieuw. ja....ja ik heb alles al opgezocht" ik knik en samen lopen we naar het gebouw.
" Mag ik jullie pasjes zien?" vraagt de bewaker. die hebben we niet. hoe duur zijn ze?" vraag ik. " ze zijn tweehonderd euro en als je bij mevrouw Swift backstage wil zijn is dat nog eens honderd euro" ik kijk de man zuur aan.
ik heb die geld niet. ik pak mijn portomonee en geef hem vierhonderd euro. " en nu wil ik erdoor,ben je nu blij." hij geeft me een fake glimlach en laat me erlangs. Niall heeft ook betaald.
" oke waar moeten we zijn?" vraag ik hem. Ik volg Niall tot we ergens stoppen. daar zit ze met Logan op haar schoot.
ik voel tranen in me opkomen. " dat is hem" Niall geeft me een knuffel. Logan kijkt hopeloos om zich heen.
" wacht Isa ik heb hem iets geleerd" ik kijk hem verbaasd aan.
Niall maakt een rare dieren geluid. Logan kijkt deze richting op. Als hij mij ziet begint hij te huilen net als ik. Taylor kijkt naar waar hij huilt.
ik kijk haar boos aan. ik wil naar haar toe lopen maar Niall houdt me tegen. " laat me gaan!" " nee dit is te veel bewaking. wacht ik bel al mijn bewaking oke" ik knik. ik hoop dat ze snel zullen komen. ik ga op de bank zitten die backstage staat. ik hou mijn ogen niet van hem af. " ze komen nu!" roept Niall.
" nou bedankt dat je hier was!"
" geen dank. ik moet gaan Brody moet gaan eten" zijn Taylor's laatste woorden.
ze komt backstage. " hey Niall" zegt ze schijnheilige. Logan begint te huilen en steekt zijn armpjes naar me uit. ik wil hem pakken maar Taylor draait zich iets van me weg. " waar heb je hem geadopteerd?" vraag ik. " wat denk je zelf? bij de adoptiebureau" zegt ze met een duh toon.
" geef mij baby" gil ik.
----------------
schokerend he. wie had dit verwacht?. comment en vote
------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...