16. Rész

1.7K 72 3
                                    

Annyiran boldog voltam aznap hogy észre se vettem mennyire gyorsan eltelt a nap. Végre vége lett az összes előadásnak és mehettem haza. Lola küldött egy sms-t:
"Szia figyusz, ma átmegyünk vacsizni a srácokhoz, öltözz ki mert, ah csak öltözz ki. Meló után otthon vagyok, 5 környéke. 💋💋"
Mentem ki a parkolóba amikor láttam, hogy Liam beszállt a kocsijába, rám kacsintott és elindult. Ez mi volt? Lehet előkészül az estéhez. Én ezután úgy döntöttem, hogy ha ki kell öltöznöm akkor elmegyek egyet shoppingolni. Elindultam a plaza felé, felmentem a parkolóba, letettem a kocsit és elindultam. Közben megpillantottam Niallt ahogy a HERVISből jön ki egy nagy szatyorral.
-Szia, hát te? - kérdezte a nagy kék szemeivel.
-Csak estére jöttem vásárolni, Liamék vacsorát csinálnak.
-Te is jössz? Király, akkor segíthetsz inget választani. - vigyorgott és húzott maga után.
-Mi? Te is ott leszel? Nekem Lola csak annyit mondott hogy öltözzek ki mert átmegyünk Liamékhez. - hogy-hogy ő is jön? Mindegy...
-Hm ki az a Lola? - csábos mosolyt lehetett az arcán észlelni.
-A legjobb barátnőm, ja és foglalt. - dobtam a szavakat neki.
-Francba. - biggyesztette le a száját.
Már majdnem bementünk ehy boltba mikor a DM előtt megláttam Cathrint. Cathrin a gimis volt legjobb barátnőm. Néha még szoktunk beszélgetni de már nem úgy mint anno.
-Gyere csak szöszke. - húztam magam után.
-Szia Cat. - húztam széles mosolyra a szám mikor rámnézet.
-Úr isten, Nita!!! - olyan szoros ölelésbe fogtuk egymást hogy levegőt se kaptunk.
-Mi van veled, hogy vagy, hogy hogy LA-ben vagy? - tettem fel a kérdéseimet de ő csak a mellettem álló Niallt vizslatta a szemeivel.
-Ja hát látogatóba jöttem, nagyiék. - Niall megköszörülte a torkát ezzel jelezve gondolom hogy mutassam be.
-Értem, de aj de buta vagyok, ő itt Niall Horan. - kezet fogtak de egy pillanatra sem vették le egymásról a szemüket.
-Nagyon örülök hogy megismertelek Cathrin, de a vezeték neved még nem tudom. - mondta Niall.
-Az nem baj, legalább így másodjára is találkozni fogunk. Viszont ne haragudjatok de időre kell mennem és még van egy kis dolgom. - mondta Cat.
-Este nincs kedved egy vacsorához? - csak néztem a szöszkére.
-De, miért is ne. - mosolygott Cat.
-Akkor majd átküldöm a címet, és öltözz ki. - kacsintottam és mentünk is tovább Niallal.
-Ez mi volt Niall? Elhívtad? - kérdeztem.
-Mindenkinek lesz este kísérője, te Liamé, Lola meg biztos Harryé. Akkor már nekem is legyen. Sőt gondolom az a barnaság is hoz valakit. - mutatott előre, mint észrevettem Louis volt ott.
-Sziasztok, ti is estére jöttetek vásárolni? - kérdezte Loui.
-Hi, Loui, igen, neked is segítsek inget választani? - tettem fel a kérdést.
-Huu igen csajszi az jó lenne.
-Akkos csatlakozz, Niallnak is segítek.
Bementünk az első boltba ami szembe jött velünk, S'Oliver. Itt olyan ingek voltak hogy vettem egyet Liamnak de olyat ami majd illeni fog az én ruhámhoz, bordó ing lett, én személy szerint imádom. A srácokkal már nehezebb dolgom volt, Niallal gyorsabb volt ő egy farmer inget vett, de Louival meggyűlt a bajunk. Ő ugye nem akart inget venni, mert ő sportos cuccokba jár inkább, de nem baj meggyőztük, egy fekete póló és rá egy szürke zakó.
Végre ez is meg volt, mostmár mehetünk nekem is venni ruhát.

Találtunk is egy gyönyörű piros ruhát, sötét pirosas de nem bordó

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Találtunk is egy gyönyörű piros ruhát, sötét pirosas de nem bordó. Annyiran tetszett, mikor a fiúk megláttak benne kicsit meglepődtek.
-Wow Nita, gyönyörű vagy. - Niall csak úgy nézett.
Egy fél perc telt el mire Loius is meg tudott szólalni.
-Azta. Nit. Te gyöny-gyönyörű. Vagy. - tagolta a szavakat, de a kék szemei még mindig rajtam voltak.
Visszaöltöztem és elmentünk még cipőt keresni, egy fekete szandál szerű magassarkú mellett döntöttem.

Elköszöntem a srácoktól, de odaadtam Niallnak azt az inget amit vettem, hogy vigye el Liamnak és mentem is haza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elköszöntem a srácoktól, de odaadtam Niallnak azt az inget amit vettem, hogy vigye el Liamnak és mentem is haza. Az órám 5:13-at mutatott. Azaz, Lola már biztos otthon van. Benyitottam és Lola nagyban készülödött már.
-Hova ez a nagy siettség? - kérdeztem.
-Fél 7-kor itt vannak. Szóval siess. - sürgetett miközben a haját csinálta.
Adtam gyorsan kaját Rognak, elmentem zuhanyozni, a hajamat is megmostam, mindezt rekord idő alatt. Sminkeltem, nem akartam nagyon erőset hisz a ruhám megteszi a hatását, a hajamat besütöttem. Felöltöztem és indultam az ajtó felé. Lola ruhája is gyönyörű volt.

Elindiltunk a kocsihoz, beültünk és izgatottak voltunk hogy milyen lesz a vacsi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elindiltunk a kocsihoz, beültünk és izgatottak voltunk hogy milyen lesz a vacsi. Út közben beszélgettünk, elmondtam hogy találkoztam Cattel és hogy ő is ott lesz Niallal.
Végre megérkeztünk Liamék háza elé.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now