37. Rész

1.2K 57 2
                                    

Gyorsan megkerestem az erre az alkalomra vett "ruhát". Nehezen fel aggattam magamra, a hajamat tudtam, hogy felesleges lesz de besütöttem.
Felhúztam a köntöskémet, nem kötöttem össze. Kimentem Liamhez a teraszra, csak ott állt és nézte a csillagokat és a holdat. Mellé álltam.
-Gyönyörű, igaz? - mondta, a derekamat átkarolva.
Érezhezhette, hogy valami sima anyag van a köntös alatt, mert elkezdte tapogatni.
-Igen, de nincs egy kicsit meleg? - kérdeztem, de amúgy hideg van.
Levettem a köntöst magamról, ledobtam a földre. Liam szeme megakadt rajtam, vagyis inkább a ruhán szerintem.
Felcsillant az a szokásos mosolya, ami mindig akkor szokott lenni mikor épp akarja. Lassan közeledett, felém magasodott. A kezével az államnál fogva felemelte a fejemet, egy ideig még néztünk egymás szemébe, majd lecsapott ajkaimra. Kezei csak a fenekemen voltak. Felkapott, belemosolyogtunk a csókba. Istenem. Bevitt az ágyra, én egyből eltávolítottam róla a fekete, rohadt szexi ingjét. Lekapcsolta rólam a harisnyatartót, de a ruha már kihívást jelentett számára.
-Ennél bonyolultabb és szexibb ruhát nem tudtál volna venni. - dörmögött miközben próbálta leműteni rólam az anyagot.
Egy kis segítséggel lekerült rólam.

Liam szemszöge:

Nagy nehezen sikerült róla leszednem a kihívó selyem bodyt. Gyönyörű teste elém tárult. Szemeim cikáztak karcsú alakján. Arcán állapodott meg tekintetem. Mélyen elvesztem gyönyörű zöldes szürke tökéletes szemeiben amelyek tele voltak vággyal. Megbolondulok ezért a nőért. Átfogva vékony derekát, húztam magamhoz közel. Forró csókokkal leptem el nyakát. Nagyokat sóhajtva döntötte oldalra fejét így több helyet adva nekem.
A lábával a szokásos módon tolta le a nadrágomat. Felülkerekedett rajtam, leterítve engem, mint a gazellát egy gepárd. Ő a nyakam gyenge pontját kezdte el csókokkal belepni. Ez elindított bennem egy dörmögést. Tetszett neki. Rámnézett, elmosolyodott. Az az a mosoly, amibe minden egyes alkalommal újra beleszeretek. Egyre lejjebb haladt, majd mikor leért a férfiasságomhoz, a perverz mosolya csillant fel. Mit ne mondjak, minden pillanatát élveztem.
Nem akartam, hogy a ma este csak ennyi legyen. Leterítettem, ahogy a nőstényoroszlán teszi a zebrákkal. Minden mozzanatát elterveztem, és pontról-pontra végig is hajtottam. A nyakától egész végig szívós puszikkal hintettem be vékony, törékeny testét. Nőiességéhez érve többször eljuttattam addig a bizonyos "gyönyörig", amit nyögésekkel köszönt meg.

Vissza magasodva felé mélyen a gyönyörű szemeibe nézve, lassan egybeforrtunk. Az imént említett "gyönyört" többször is elértük.

Az este folyamán ezt többször, sőt inkább ahányszor csak alkalmunk volt rá megismételtük. Ez a nap csak is kizárólag rólunk szólt. És az elkövetkező hetek is csak rólunk fog. Hajnalban teljesen kifáradtunk. Nita félig rajtam feküdve találta meg a neki kényelmes alvó pózt. Nekem tetszett, hogy a meztelen teste rajtam pihent. A szerelmem, akire egész életemben vártam végre a feleségem. Az édes álom nyomott el ezekkel a gondolatokkal a fejemben.

Reggel:

Nita helyét tapogatva keltem fel. Az ágyban nem volt.
-Nita! - kétségbeesetten kiabáltam a nevét.
Az félig begombolt fekete ingemben beugrott mellém az ágyba.
-Jó reggelt, szerelmem! - köszöntött édes hangján.
Választ sem várva lecsapott ajkaimra. Nemsokára már a csípőmön mozgott, édes istenem, IMÁDOM EZT A NŐT!!!
Gyors mozdulattal levette magáról a csipkés bugyiját, rajtam még azóta se volt alsó. Felült rám, én elvittem ismét addig a pontig. Visszavettem az irányítást, magam alá fektettem. Kicsit keményebbre vettem a dolgot. Nita a hátamat kaparva tudatta velem, hogy jó az amit csinálok.

Erről többet nem is mondanék, nyilván tudja mindenki, hogy milyen is A nászéjszaka.

A további pár napot Spanyolországban fogjuk tölteni. Ez volt az a hely, ahol még egyikünk se járt és mind a ketten el akarunk menni.


Sziasztok! Elnézést szeretnék kérni, hogy már régen raktam fel ide részt. Nagyon sajnálom, elvonták a figyelmemet. Próbálom behozni a lemaradásom. Úgy terveztem, hogy a nászutat csak nagy vonalakban fogom leírni és inkább mennék tovább.
Ebben a részben volt egy segítőm, neki nagyon hálás vagyok: aminagrande!!! ❤❤❤
😊❤: nopaynita

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now