21. Rész

1.3K 65 1
                                    

Lola szemszöge:

Becsuktam magam után az ajtót, és elsírtam magamat az ajtónál. Értem, hogy Nitának mennyire nehéz de én csak segíteni akarok neki.
Beindítottam a kocsit és 10 perc múlva már Harryéknél is voltam. Bekopogtam.
-Nyitva van, gyere csak. - hallottam azt az ismerős rekedtes hangot amiért oda vagyok.
Benyitottam majd a nyakába ugrottam. Harry nem értette majd elmondtam neki a mai eseményeket. Bementünk a szobájába, hogy Liam ne hallja és ott folytattuk tovább. Egy negyed óra elteltével kimentünk a nappaliba, ahol az elveszett fiú a telefonján akarja felhívni Nitát.
-Nita, nagyjából ötödjére hívlak, légyszives vedd fel. - hallottam a hangjában a kétségbe esettséget.
-Haver, beszélhetünk? - kérdezte Harry.
-Persze, tudtok valamit Nitáról? - aggódva kérdezte.
Elmondtuk neki, majd a tervünket.
-Na figyelj csak szépfiú, te most szépen elmész hozzánk, főzöl neki valamit, megnéztek egy filmet, és ott alszol nála. Próbálod jobb kedvre deríteni. Hátha a te közeledésedet elfogadja. Az enyémet durván elutasította. - vázoltam fel neki a tervet. Ő meg a nagy barna szemeivel nézett rám és hallottam ahogy a fogaskerekek forognak abban az okos fejében.
-Igen asszonyom, értettem. - azzal a lendülettel bement a szobájába, összepakolt pár cuccot és elindult hozzánk.

Végre a miénk a ház Harryvel. Bementünk a szobájába és ott elkezdtett vetkőzni.
-Te meg mire készülsz? - kérdeztem és megakadtak a szemeim a tetoválásain, és azon a pár kockán, amit felfedeztem.
-Megyünk fürdeni cica. - jelentette ki. Semmi kérdés vagy kétely. Csak lazán kijelentette. - Nincs tiltakozás, megyünk.
-Igen is, főnök. - elmentem vizet engedni abba az óriási kádba amilye volt. Imádtam a fürdőszobáját. Olyan tágas és szép, fényes hangulatos.
Harry gyertyákat hozott, amiket elhelyezett a kád szélén.
A víz kifolyt és Styles folytatta a vetkőzést. Mikor már csak egy alsó gatya volt rajta, rámnézett.
-Te ruhában fogsz fürdeni?
-Igen, úgy tervezem. - mondtam, mire odajött és levette rólam a fekete fehér csíkos ingemet. Lassan és érzékien gombolta ki, majd a kulcscsontomra dobott egy puszit, és kirázott a hideg. Észrevette, nevetett.
-A többit megoldom. - jelentettem ki, mikor a nadrágom gombja felé kezdett nyúlni.
Ott álltunk egymással szemben fehérneműben. Harry elfordult, majd levette az alsóját, én is levettem és befutottam a kádba. Ő csak nézett rám mint egy hülyére szerintem. Harry és a Kicsi Harry meggyújtották a gyertyákat majd mögém feküdt a kádba.
Olyan hangulato volt az egész, hogy ezt biztos nem fogom elfelejteni. Kibeszéltük ott a gyerekkortól kezdve egészen máig a mindent.
Mentünk be a szobába, amikor a karomnál fogva visszahúzott, mélyen a szemembe nézett az ő zöld szemeivel amiben mindig el tudok veszni.
-Lola, egy jó ideje te vagy az életemben az a lány aki ennyire meg tudott fogni. Te döbbentettél rá hogy mennyivel jobb az ha minden este ugyanaz a lány mellett alszol el és kelsz fel mint minden este más lány mellett alszol el és reggel pedig nem akarsz mellette ébredni. Lola arra akarok ezzel kilyukadni hogy SZERETLEK. - most tényleg kimondta? Kimondta hogy szeret?
-Harry Styles, te vagy életem első olyan szerelme akiben megtaláltam magamat. Én is SZERETLEK.
Harry karjaiban aludtam el. A nap legjobb befejezése.

Sziasztook, már akartam közölni veletek, hogy Lolat Daniell Campbell fogja "játszani" mert hát hasonlóan képzeltem el.
Remélem tetszett Lola szemszöge.
😊❤: nopaynita

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang