36. Rész

1.2K 65 0
                                    

-Anita, megtenné, hogy felolvassa a beszédét? - kérdezte Peter. -Igen. Liam. Nincs olyan, hogy tökéletes boldogság. Nincs olyan, hogy tökéletes érzelem. A szeretet szavak nélkül is kötelez arra, hogy együtt menjünk végig az úton, akkor is ha valami fáj. Addig amíg vannak reggelek, amikor úgy ébredhetek, hogy mellettem fekszik az a férfi, akire ha ránézek akkor látom benne a társat, a barátot és az érzéseket, akkor történhet bármi, együtt mindenre képesek leszünk. Mert nem úgy szeretem majd, mint tegnap, hanem sokkal erősebben... minden egyes nap. Szeretlek. 
A végére már könnyeztem, de láttam Liam szemében is azokat a titkos kis könnycseppeket. 
-Liam, megtenné, hogy felolvassa a beszédét? - Peter ismét feltette a kérdést.
Liam mélyen a szemembe nézett és elkezdte.
-A szerelem türelmes és nagyon-nagyon nehéz, sőt, talán a legnehezebb dolog, amin mindannyian átesünk. Próbát teszel valakivel... Minden egy apró szikrával kezdődik, az a legjobb része, azt mindenki szereti, és a másik segít átvészelni a legnehezebb napokat az életben. Egy idő után összevesztek azon, hogy melyik filmet nézzétek meg, vagy mert elfelejtesz egy évfordulót. Haragszol, ő is haragszik, és hirtelen úgy érzed, egyszerűbb lenne megszökni, elfutni. Furcsa, de az univerzum mindig küld jelet, ha hibát készülsz elkövetni. A szerelemnek vannak határai, ezt tudjuk. Ledöntjük őket, aztán újra felépítjük, és megint ledöntjük. De így kell ennek lennie? Nem tanulunk? Nem lehetünk bátrak? Nem tudunk hinni? Csak mert talán minden, amire szükségünk van, egy kis bátorság, egy kis remény, egy kis hit. Talán nincsenek határok, ha úgy döntünk, nem látjuk őket. Talán a szerelem határtalan, ha elég bátrak vagyunk, hogy úgy döntsünk, a szerelem határtalan. Talán jut mindenkinek boldogság. Nekem TE vagy a boldogság. - az utolsó mondatnál rám nézett, és eltört nálam az a bizonyos mécses.
A sminkesek szerencsére tettek fel fixálót, így minden a helyén fog maradni.

-Anita Reina Rogers, fogadod-e hites férjedül az itt jelenlévő Liam Paynet? - akartam egy kis hatásszünetet tartani, de nem tudtam.
-Igen! - olyan boldog vagyok.
-Liam Payne, fogadod-e az itt jelenlévő Anita Reina Rogerst hites feleségedül? -Igen! - elmosolyodtunk.
Louis jött a gyűrűkkel. Gyönyörűek azok a gyűrűk.

Felhúztuk egymás ujjára a gyűrűket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felhúztuk egymás ujjára a gyűrűket.
-Én Peter James a California állam rámruházott hatalma által a mai napon házastársakká nyilvánítom önöket. Liam, megcsókolhatod a mennyasszonyt.
Az első hitvesi csók. Még mindig nem tudom elhinni. Életem eddigi legboldogabb napja. Hozzámentem életem szerelméhez, az esküvőm gyönyörű, a "családom" itt van. Ennél már nem is lehetne jobb.

A zene elkezdődött. Mindenki jött oda gratulálni, nagyon örültem nekik.
Louis és Niall kicsit túlzsongtak, mindent felzabáltak, táncoltak, énekeltek. Hát, feldobták az esküvőt az biztos. Kat alig tudta leállítani Niallt. Ők hamarabb elbúcsúztak mert a volt szöszkéből kimerült az elem. Louis ezután visszafogottan leült az asztalhoz és tömte a majmot tovább.
Lola és Harry olyan romantikusan táncoltak.
Ezután Lol köszöntőt mondott ránk:
*pohár pöckölés*
-Khm. Köszöntök mindenkit ezen a csodás napon. Ma ünnepeljük egy csodás pár életének összekötését. Liam, kezdem veled. Ha csak egyszer is megtudom, hogy bántottad, halott ember vagy. De nagyon szeretlek, mert törődsz vele, jobban szereted mindenki másnál, és basszus ti tuti egymásnak vagytok teremtve. Nitus, ne hidd hogy ezt a napot megúszod emlékek nélkül. Liam, figyelj, ezt a te feleséged csinálta az első hivatalos randitok előtt csinált. Este 8-kor jöttél érte, ő már 2 órakkor elkezdtett készülődni. A lakásban szaladgált fel-le, elkezdtett hisztizni ha nem talált valamit ami amúgy az orra előtt volt. A haja nem akart úgy állni, ahogy ő akarta, a tus vonalát nem tudta meghúzni. Fekete foltokkal az arcán jött be a szobámba, hogy segítsek neki. A ruháját fél órán keresztül vasalta, hogy biztos ne maradjon benne gyűrődés, persze felhúzta, leült és meggyűrődött. Levette, újravasalta, felhúzta és onnantól kezdve nem ült le. 8 óra elmúlt 2 perccel és te sehol nem voltál, ő aggódni kezdett, hogy ez is csak kamu volt. Aztán csengettél. Befutott a konyhába a pulthoz mintha csinálna valamit és nekem kellett kinyitnom az ajtót. Utána már te is tudod. Nagyon örülök hogy egymásra találtatok.

Hát köszönöm Lola. Ezután Harry jött:
-Tesó, nem hittem volna, hogy elkötelezed magad egy lány mellett,  ráadásul ilyen hamar. Nagyon örülök nektek, mint az előbb Baby is mondta, ti egymásnak vagytok teremtve. Nita. Hát te egy tündéri lány vagy, jó hatással vagy rá. Tartsd rövid pórázon, aztán lassan potyogjanak a Payne kölykök. - kacsintott és visszaült.
A közös táncunk Liammal isteni volt. Minden úgy ment ahogy terveztük. Nem léptem rá, ő se rám.
Az este további részében a vendégektől köszöntünk el, majd mi elindultunk egy villába ahol a nászéjszakát fogjuk tölteni.

Ez a hely gyönyörű, fent a hegyoldalban van. Liam a küszöb előtt felkapott és a karjaiban vitt be.
-Babonás vagyok, na. - mosolyodott el, mikor furán néztem rá. Hmm Liam Payne babonás.

Az este Liam kiment a teraszra, addig nekem van időm előkészülni..

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now