5. Rész

2.5K 99 0
                                    

Befeküdtem az ágyamba, de a lámpámat égve hagytam a biztonság kedvéért. Mert kiskorom óta félek a sötétben.
Hall hogy valaki kinyitja az ajtómat, azt hittem apu jött be jóéjt puszit adni már épp mondtam is:

-Ide kérem a jóéjt puszimat - mikor kimondtam nem néztem oda hogy ki az csak oda tartottam az arcomat.
Valaki puszit adott rá, de nem olyan volt mint apáé. Odanéztem és Zayn volt az. Hát majdnem lekvertem neki egyet.

-Te ezt hogy gondoltad?

-Bocsi, de te mondtad hogy kérsz jóéjt puszit.

-Igen, de apától, nem tőled! - háborogtam.

-Az enyém nem elég? - leült mellém az ágyra.

Erre nem tudtam mit mondani, mert jobban meg tudtam nézni a szemeit, gyönyörű barnák mint annak a srácnak aki L.A.ben leápolt csak Zayné sötétebb.

-Háát. - ennyit tudtam csak kinyögni.
Zayn egyre közelebb hajolt felém és ez csak akkor tűnt fel mikor a számra pillantgatott és közben a szemkontaktust is tartotta. És egyszer csak puff megcsókolt. A puha ajkai hozzácsapódtak az enyéimhez. A szócsatából most csókcsata lett, a szobámban, az ágyamon. Nagyon érzékien csókolt, először csak a számat aztán beljebb jött és áttértünk a mélyebb részre. A nyelveink táncoltak, azt hiszem és jó érzés volt. Zayn lefektetett az ágyra és fekve folytattuk. Nagyon sok hormon támadt fel bennem szerintem. Délelőtt még szinte utáltam őt most meg az ágyambam smárolunk. Öhm.
Kicsit meg kellett állnunk levegőt szippantani. Zayn a barna szemeivel rámnézett. Úgy gondoltam hogy nehogy már ő legyen felettem, így letepertem és én kerültem felülre. Ahogy ráültem a csípőjére éreztem valamit amit nem vettem figyelembe és inkább lecsaptam ajkaira. Zayn a derekam és a fenekem között tartotta a kezét amik akkorák voltak mint egy gorilláé. Azon kaptam magam hogy a pólómat akarja lehúzni rólam. Ezt még hagytam mert tudtam hogy akkor az övé is lekerül és már a kockái hozzáérnek az enyéimhez. Levette a pólómat és megszólalt:

-Megtaláltam őket. - kacéran és vidáman mondta.

-Keressük meg a tieidet is - mosolyodtam el.

Zayn leszedte magáról végre a pólót kicsit segítettem neki. Aztán folytattuk. Teljesen hozzásimultam közben éreztem azt amit az előbb nem vettem figyelembe. Egyre jobban furdalt a dolog, Zaynre néztem miközben megtörtem a csókunkat.
-Nita, csináljuk.

Itt fennakadt a szemöldököm. Hogy mi? Erre ment ki az egész?! Hmm itt egy csaj jól néz ki, holnap már nem lesz itt, ahh dugjuk meg.

-Mi? Ezt most komolyan kérdezted?

-Azt hittem te is akarod.

-Nem, nem is ismerlek, kb még egy napja se. Gondolkozz már, nem olyan kis ribi vagyok mint a legtöbb lány itt New Yorkban. De ha ennyire szeretnél ma valakit meghúzni akkor tudok ajánlani egy jó bárt ahol erre vevő lányok vannak. - osztottam ki. Jól esett

Zayn csak pislogott, megkereste a pólóját és elhagyta a szobámat.
Idegesen aludtam el.

Idegesen keltem fel. Apa ébresztett nehogy lekéssem a repülőmet. Gyorsan megreggeliztem, majd apa kivitt a reptérre. Felhívtam Lolát hogy indulok haza. Érzékeny búcsút vettem aputól és felszálltam a gépre. Egész úton az a szemét Zayn járt a fejemben. Na pontosan ezért vagyok még mindig szűz mert ilyen pasik vannak.
Hazaértem, Roger a nyakamba ugrott, aztán Lola is megölelt.
Az a temérdek mennyiségű édesség, chips és kóla csak úgy eltűnt. De tisztaság volt. Olga jó munkát végzett.
Lola elment és végre egyedül voltam. Bementem a szobámba és csak leültem.

Van pár alkalom amikor csak úgy létezek. Ezek úgy kellenek néha, mert utána kicsit nyugodtabb vagyok.
Úgy voltam vele hogy elmegyek egy SPA-ba. Egyetem előtti napon ez tökéletes. Van is egy közel a lakásomhoz. Bejelentkeztem és már indultam is.

Annyira jó érzés volt ott lenni és azt élvezni hogy kényeztetnek. Ott voltam egészen délután 5ig.
Hazaértem, adtam kaját Rognak. Kicsit tvztem és mentem aludni. Reggel 9-től edzés van szóval kipihentnek kell lennem. Remélem semmi gond nem lesz holnap.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora