33. Rész

1.1K 59 6
                                    

Liam gyorsan felhúzta az ujjamra a gyönyörű kövekből kirakott gyűrűt. Egy ideig még a földön voltunk egymásba gabalyodva.
El sem hiszem, ez is megtörtént. Megkérték a kezemet.
Lola visítva szalad oda hozzám. Levegőt nem kapva szorítottuk egymást. Harryt is jó szorosan megölelgettem.
-Üdv a családban kiscsaj. - kacsintott Harry.
Vigyorogtam mint a tejbetök. Ezt a mosolyt senki és semmi nem tudja levakarni rólam.
Mivel este volt úgy döntöttem felhívom mamát.
-Mamaaa - kiabáltam a telefonba. - el sem fogod hinni mi történt ma.
-Neked is szia Angyalom. Na mesélj, mi történt.
-Mama, megkérte a kezemet. - nem hallottam semmit se a vonal másik végéről.
-Hogy micsodaa??? Az a fiatal ember akiről annyit meséltél?
-Igen mama, ki más. - annyira boldog voltam.
-Mikor lesz az esküvő, mikor leszek dédi? - bombázott mama a kérdéseivel.
-Mama... az még a jövő sztorija. De amint lesz valami szólni fogok. Addig meg szedd össze az angol tudásod. - elköszöntem.

Ezt még mindig nem hiszem el. Liam megkérte a kezemet. Nagyon szeretném, hogy ez a közös jövő létezzen számunkra.

Liam a szobában az ágyon fekve nyomogatja a telefonját. Bementem, az ajtót BEZÁRTAM. Nem zavartatta magát, nyomogatta tovább. Elkeztem levetkőzni csendben, már fehérneműben voltam mikor megköszörültem a torkomat, hogy észre vegyen.
Rám emeli barna szemeit, ajkai kicsit eltávolodtak egymástól, csak akkor értek össze mikor beleharapott az alsó ajkába. Elindultam felé, a derekán ülve elkezdtem csókokkal belepni a nyakát.
Tudom, hogy a nyakán az anyajegyet ha megpuszilom megborzong. Ezt kihasználva sok puszi oda jutott. Levettem róla a pólót, egy pár másodpercig csak néztem izmos testét. Ebből az zökkentett ki, hogy maga alá fogott.
Most ő kezdte el puszikkal tele hinteni a nyakamat. De nem állt meg ott, lassan, érzékien egyre lejjebb haladt.
A lábammal próbáltam lecsúsztatni róla a nadrágját. Már mind a kettőnkön csak alsónemű volt. Egy ideig így forogtunk egymáson. A derekán ülve éreztem, hogy ő bizony "bevetésre kész". Nem vártunk tovább, minden maradék ruhadarab a földön végezte és nekiláttunk.
Nem tudok vele betelni, minden pillanat után egyre jobban és jobban akarom őt.
Van egyáltalán ilyen? Ez még a szerelem vagy már egy felsőbb lépcsőfok? Ennél van feljebb?

A végére mind a ketten zihálva feküdtünk egymás mellett.
-Nita - lihegte.
-Shh, én is szeretlek. - hosszú csókba kezdtem bele.
A csókban minden benne volt. Szavak se kellettek, mindent tudtam abból a csókból. Liam az én nagy Ő-m!!!

Remélem ez a rövidebb rész is tetszett.
Nagyon köszönöm azoknak akik részről részre követnek. Sokat jelent.
😊❤: nopaynita

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang