Reggel mikor felkeltem Liam még aludt. Kihámoztam magamat a karjai közül és kimentem a konyhába. Harry és Lola épp reggelit készítettek elég aranyosan, Harry Lola nyakát puszilgatta miközben Lolán Harry tegnapi fehér inge volt. Ezt a kis idilli pillanatot megszakítottam.
-Akkor ti most együtt vagytok? - vigyorogtam rájuk.
Harry Lolára mosolygott és a lány pedig elpirult.
-Még szép, mit gondolsz. - azzal a lendülettel egymással csókcsatába kezdtek.
Amíg ők falták egymást én leültem az asztalhoz. Végeztek mire Harry kérdést irányzott felém.
-És ti? Payne elég boldognak tűnt tegnap.
-Hát tegnap szó esett erről, és igen együtt vagyunk. - büszkélkedtem.
Lol odafutott hozzám és megölelt amit inkább szorongatásnak mondanék.
-De Lola, ti hazamentek most? - kérdeztem mikor eszembe jutott, hogy ma kárpótolni akartam Liamat.
-Igen, negyed óra és indulunk. Miért kell valami?
-Igeen, tudod van az a ruha amit vettem. - kacsintgattam remélve hogy rájön melyik ruhámra gondolok.
-Jaa az a csipkés? - kérdezte tök nyugodtan míg én kicsit piros lettem Harry előtt mert hát mégis csak Liam legjobb barátja.
-Igen Lola igen, Harryvel visszaküldenéd? - vigyorogtam mint egy idióta.
Ebből a cikis helyzetből kilépve elmentem csendben lezuhanyozni, és amíg Harry nem jön vissza addig sütök csokis sütit reménykedve hogy Liam nem ébred fel. De ahogy észrevettem jó alvókája van.
Harry meghozta a ruhát, a süti is kész.
-Figyelj Nita - szólított meg Harry - te még az vagy?
Édes istenem megint ez a kérdés.
-Igen Harr ahogy Lola is, és ha megbántod vagy kihasználod akkor esküszöm megöllek. - fenyegettem a szememet is csíkra húzva.
-Hogy használhatnám ki azt a gyönyörű, csupaszív, tökéletes lányt? Életembe nem találkoztam még hozzá hasonlóval, és ha kihasználnám magamat csonkítanám meg azzal hogy elveszíteném. - ezt már szeretem, olyan lelkesedéssel beszélt róla. - Na de te és Liam. Figyelj, Liam már tapasztalt, bocsi de ezt tudnod kell. Veled tuti gyengébb lesz de azért ne bízd el magad.
Oktatgatott Harry Liam szokásairól.
-Rendben hát kössz Harr. - veregettem meg a vállát.
Fél óra múlva Harry már elment dolgozni. Csak a miénk volt a lakás. De Liam még mindig aludt. Ezt nem hiszem el, hogy tud ennyit aludni?!
Mindegy, felhúztam a ruhát amit Lola küldött. Iszonyatosan jól néz ki, a Women's Secret-ben vettem. Nem gondoltam hogy használni fogom csak tetszett és megvettem.
A "ruha" amit nem lehet ruhának hívni mert csak a fontos részeket takarja, na de a 'ruha' fekete csipkés és fehér selyem. Nagyon jól néz ki. Csak ezt tudom ismételni. Felvettem, nagy nehezen rájöttem hogy működik, rá pedig Liam köntösét húztam.
Ránéztem az órára, fél 11 volt. És Payne még mindig alszik. Hogy még a süti illatára sem kel fel.... Nem baj, írtam inkább Lolának.
Me: Hallod, még mindig alszik 😂
Lola: Keltsd fel, ha abban a ruhában kelted fel szerintem nem fogja bánni. 😏
Me: Inkább megvárom, főzök addig kávét, na csók szivi😘😘
Erre már nem válaszolt. Neki álltam kávét főzni, elméláztam amiből kizökkentett két kéz a derekamon.
-Jó reggelt, gyönyörűm. - mondta azon a reggeli rekedtes hangján amit imádok.
-Szia édes, sütit? - kérdeztem egyet felé fordulva és próbáltam szexin beleharapni a sütibe, aminek az lett a következménye hogy a számba is beleharaptam.
Ezazz Nita szép volt. Egyszer akarsz szexi lenni akkor sem jön össze.
-Auuu - könnycsepp szökött a szemembe, mert hát fájt.
-Várj, hozok zsepit mert vérzik. - olyan gondoskodó.
Letörölte a vért a számról.
-Így kezdődött az első beszélgetésünk - kacsintott.
-Igen, úgy hogy én béna voltam. - elnevettem magam.
-Na de mostmár kérek sütit. - és mint egy rossz kisgyerek az egész tányérral beszaladt a szobába.
Utána mentem, viszont a folyosón ledobtam a köntöst magamról. Liam nagyba ette a sütit, én beálltam az ajtóba és vártam hogy rámnézzen.
Rámnézett, kiesett a kezéből a csokis álom, és tátva maradt a szája. Közelebb lépett felém.
-Ez a várt kárpótlás a tegnapi kínzás után - kacér mosoly volt felfedezhető az arcán.
Közelebb húzott magához majd mély és szenvedélyes csókba kezdtünk, majd a derekára ugrottam a nyakába kapaszkodva, lassan óvatosan bevitt az ágyba.Remélem tetszett a folytatás pedig kicsit részletes lesz, ha nem baj😊
😊❤: nopaynita
KAMU SEDANG MEMBACA
thoughtless | liam payne | BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarNéha majdnem el kell veszítenünk valakit, hogy rájöjjünk mennyire szükségünk van rá.