Lelkileg összetörtem. Minden szinten, ahogy csak lehet. Még soha nem éreztem ilyet. Egyszerre érzek semmit és mindent. A kocsiban csak a halálomat vártam, hátha valamelyik ügyes belém jön. Hiába, a mai napon mindenki normálisan vezetett. Leparkoltam a ház elé és bementem a lakásba. Egyedül voltam, úgy mint ahogy éreztem magam.
Liam megcsalt, Niall tudta és nem mondta el egyből, Lola bekattant, Harry őt ápolja, az anyám meghalt, apám börtönben, Loui pedig tuti még másnapos...
Engedtem magamnak hideg vizet a kádba, kicsit le kell nyugodnom. Csináltam magamnak közben egy szendvicset, mikor megpillantottam egy pengét az evő eszközös fiókban. Felvettem és nézegedtem, bementem a fürdőbe elzárni a vizet.
Lolának írtam egy sms-t amiben az állt, hogy: "Szeretlek.".
A penge a kezembe maradt, letettem a kád szélére. Levetkőztem, majd lassan befeküdtem a hideg vízbe. Éreztem ahogy az ereim összeszűkülnek a hidegtől és a vérnyomásom alacsonyabb lesz. El tudtam gondolkozni egy kicsit az életemen. Tulajdonképpen rájöttem arra, hogy semmi nem tart ide. Senkim nincs. Nem jelentek senkinek semmit.
A kezembe vettem a pengét, eljátszottam a gondolattal, hogy hányan lennének ott a temetésemen, hogy mit mondanának és hogy, hogy éreznék magukat.
Elkezdtem a bőrömet karcolgatni, ami csikizett, majd egyre és egyre mélyebb vágások követték egymást.
Most mondhatjátok nekem, hogy "URISTEN ismét egy csaj aki az miatt csinálja ezt mert a pasija megcsalta".
Az ütőerem felé vettem az irányt, szép, lassú, mozdulattal megtettem. Éreztem ahogy a vér a tenyerembe folyik, a vízbe raktam. Láttam, hogy a vér elszinezi a vizet.
Egyre gyengébbnek és álmosabbnak éreztem magamat. Minden kezdett homályos lenni, elmosódott körülöttem minden. Kezdtem elveszteni az öntudatomat. Végül teljesem elsötétedett minden és éreztem, hogy felszabadultam. A hideg átváltott meleg közegbe, a sötétségből fény lett és nem éreztem semmi fájdalmat.Pár óra múlva:
Egy fehér szobában ébredtem fel, miközben valaki fogta a kezemet. Felemeltem a fejem és Liam óvatosan fogta a kezemet ami a csuklómnál szorosan be volt kötve, feje az ágy szélén pihent. Nyöszögtem egyet, mire mogyoróbarna szemeit rámvezette. Szomorúságot és örömöt láttam egyszerre a szemében.
-Nita, annyira megijesztettél, soha többet ne csinálj ilyet. - Lola rohant be a szobába, Liam pedig felállt mellőlem.
-Hogy kerültem ide? - kérdeztem félkómában.
-Hazamentem és elhoztalak. - mosolygott a lány, de éreztem, hogy ez nem teljesen így volt. - Hagyunk pihenni. - nyomott egy puszit a homlokomra és kimentek a szobából.
Lassan elpilledtem és elaludtam.Lola szemszöge:
Miután Nita megtudta, hogy Liam megcsalta, elviharzott. Tudtam, inkább reméltem, hogy hazament.
Harry próbált lenyugtatni, több-kevesebb sikerrel. Liam ugye Nita után ment, majd mikor visszajött csapkodni kezdett.
-Most mit csapkodsz. Ezt mind magadnak köszönheted. - vágtam hozzá a szavakat.
-Tudom, nem kell mindig emlékeztetned rá. - bement a szobájába, majd a kocsikulcsát kihozva lelépett.
Nem tudtuk hova ment. Harry felemelt és bevitt a szobába. Lerakott az ágyra, majd nekilátott a számnak. Csak úgy falta őket. Már éreztem, hogy Harry eléggé fel van "spanolva" ekkor úgy döntöttem, hogy kicsit felülkerekedek rajta. Letepertem, majd a derekán kezdtem el csókolózás közben mozogni.
-Megőrjítesz. - mondta és belemosolygott a csókba.
-Remélem is. - levettem a pólóját, így hozzáfértem a nagy pillangójához.
A nyakától egészen a tetoválás aljáig puszikat hintettem testén, amitől az izmai kicsit megfeszültek.
Harry úgy gondolhatta, hogy most ő jön. Maga alá fektetett, majd az ingemet lassan gombolta kifelé.
-Ennél lassabban nem is tudnád csinálni. - mosolyogtam rá.
Erre felgyorsított, leszedte rólam végre, és a nyakamat kezdte csókolgatni. Egyre lejjebb ment, a kulcscsontomnál tartott mikor jött egy sms-em. Meg akartam nézni, épp nyúltam a telefonom után, mikor Harry elkapta a kezem, a fejem felé emelte mind a két kezem és úgy folytatta tovább. Lekerült rólam a nadrág amit Harryé követett. Az a pár ruhadarab ami rajtunk volt, nem sokáig tartott, az is a földön végezte. Harry a zöld szemeivel az enyéimbe néztek, elveszek bennünk minden egyes alkalommal, láttam bennük, hogy mit akarnak, nem álltam ellen. Lassan és óvatosan belém helyezte, először fájt, mert hát vannak adottságai, de utána már élveztem. Harryvel teljesen kész voltunk, mindent amit csak lehetett kiélveztünk.
Végre meg tudtam nézni az üzenetemet. Nita írt: "Szeretlek.".
-Harry, öltözz, baj van. Szólj Liamnak, hogy gáz van. - villámgyorsasággal öltöztem fel és indultunk le a kocsihoz.
Nita soha nem szokta nekem azt írni, hogy szeretlek csak úgy random. És a reggeli után biztos vagyok benne, hogy valami baj van. A kocsiban ülve annyira aggódtam, hogy kicsordultak a könnyeim. Ha történne vele valami, nem bocsájtanám meg magamnak, hogy nem mentem haza vele délelőtt.
Felrohantam a lakásba, sehol nem láttam így a fürdőbe mentem.
A szívem egy pillanatra megállt mikor megláttam, hogy az a lány aki 10 éve a legjobb barátnőm, szinte a húgom, most egy vérrel teli kádban fekszik.
-Harry!!!!! - üvöltöttem, miközben ráraktam a törölközőjét.
Harry berohant és elszörnyülködött. Gyorsan tárcsázta a mentők számát akik hamar kiértek. Én a mentősökkel mentem, végig mellette maradtam amíg tudtam. A mentőben az emberek olyanokat mondtak amik nem nyugtattak meg. "Súlyos vérveszteség." "Infúziót neki, vértranszplanációt itt vagy a kórházban?" "Gyenge a pulzus, oxigén maszkot!"
Ezeket hallva kitört belőlem a bömbölés. Közben a kezemet nézve rájöttem, hogy Nita vére van rajtam.
Beértünk a kórházba, majd sűrgősségi ellátást kellett nála végezni.
1 óra múlva ki is hozták a műtőből. Addigra Harry és Liam is megérkeztek.
-Ez mind miattam van. Egy hülys idióta állat vagyok. - belevágott egyet a falba de nem ez volt az utolsó.
-Ne hibáztasd magadat, most inkább tartsunk össze. - mondtam Liamnak, és akármennyire haragszom rá megöleltem, mert attól függetlenül tudom mennyire fontos neki Nita.
Az orvosa azt mondta, hogy bemehetünk hozzá. Még aludt, Liam leült az ágya mellé, óvatosan megfogta a bekötözött kezét, majd a fejét az ágy szélére támasztotta. Harry adott egy puszit a homlokára én pedig az arcára. Kimentünk és Paynet bent hagytuk.
ESTÁS LEYENDO
thoughtless | liam payne | BEFEJEZETT
FanficNéha majdnem el kell veszítenünk valakit, hogy rájöjjünk mennyire szükségünk van rá.