27. Rész

668 31 8
                                    

SZIASZTOK! FONTOS MEGVÁLASZOLANDÓ KÉRDÉS A RÉSZ ALATT. KÉRLEK BENNETEKET, HOGY DÖNTSÉTEK EL A SZTORI VÉGBEMENETELÉT! KÖSZÖNÖM!
- PAYNITA❤

-Lola? - kaptam a lüktető felületre.

-Szívem, bevinnéd a gyerekeket és megkínálnád a vendégeket sütivel? Még meleg. - mosolygott Harryre, aki félő tekintettel nézett rám, majd feleségére, de Lola egy karsimítással nyomatékosította őt, hogy minden rendben lesz.

-Anya? - lépett elém kisfiam és a pólóm alját húzogatva vonta magára figyelmem.

-Menjetek Bobbal, oké? Én is megyek utánatok. - guggoltam le eléjük és nyomtam egy-egy puszit homlokukra.

Megvártuk amíg mindenki elmegy az előszobából és addig volt időm összeszedni minden gondolatomat. Még nem láttam ilyennek Lolát, hogy őszinte legyek hét éve nem láttam és nem ilyenre számítottam.

-Lola é..

-Nem! - szakított félbe -Most megint befogod! Hét évig ment, most is menni fog. Ho-hogy gondoltad ezt? Egyik napról a másikra csak úgy lelépsz? Viszed a gyerekeket és itt hagysz csapot-papot? Aztán egy hónapra rá jön egy levél, hogy ne aggódjunk és leírtad, hogy mi a helyzet? És igen, most jogosan mondom, hogy én megmondtam! Mert én megmondtam! Ki tudta, hogy Liam nem az akinek te gondoltad? Ki tudta, hogy megint csalódni fogsz? Ki figyelmeztetett, hogy fájni fog és megint össze fogsz törni? Segítek, én voltam az! - kiabált velem. - De, ha ez nem elég, akkor van még pár példám.

-Ha nem ismerem meg Liamet, akkor most valaki más felesége vagy és Harryt meg se ismerted volna.

-Így is úgyis megismerted volna. Ezt akarta ő. Mert, amit ő akar az úgy is van. Téged akart? Megkapta! El akart venni? Elvett! Teherbe akart ejteni? Megtette! El akart hagyni? Elhagyott! Vissza akart szerezni? Sikerült neki! Össze akart törni? Összetört! Remélem mostmár látod, hogy ki is a te nagy szerelmed! Ez az ember nem érdemel meg téged, ahogy a gyerekeket se! 

-Mostmár tisztán látok, oké? Elvakított az a tökéletesnek beállított hazugság. Lola, én annyira sajnálom. Ha arra képes volt, hogy engem bezárjon, veled is akármit megtett volna, csakhogy megtudja hol vagyok.

-A legjobb barátok ott vannak egymásnak, legyen az élet-halál dolog. - halkult el.

-Nem tehettem mást.

-Nem voltál ott, mikor kiderült, hogy kisfiúnk lesz. Ahogy nem foghattad őt egyszer sem. Melton egyre többet kérdezett rólad és az ikrekről. Mert a képek még mindig a szobámban vannak, ahová felakasztottad a tizedik évfordulónkon. - kezdett könnyezni.

Egy lépéssel elé értem és szorosan megöleltem. Erre most mindkettőnknek szüksége volt. Pár perc volt, de óráknak tűnt.

-Anya! - termett mellettünk egy fekete hajú, sötétbarna szemű kisfiú - Kimehetünk játszani?

-Esik az eső, maradjatok bent! De nézd csak, ő itt Nita. - mondta Lola, mire leguggoltam hozzá.

-Szia, Melton Styles vagyok! - nyújtotta felém jobbját.

-Örülök, hogy megismerhetlek, Melton. Az én nevem Nita Rogers. - megfogtam apró mancsát és közelebb húztam.

-Te is olyan vagy, mint anya! - kiabálta a vállam felett. - Mindig ölelget. - Elnevettük magunkat majd útjára engedtem.

-Harry tudja, hogy Zayn az ap..

-Nem mondtam el neki. Zayn se tudja. Szerintem ez így a legjobb. - vágta rá gyorsan.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora