4. Rész

2.5K 109 1
                                    

A kocsiban apa kérdezgetett. Mi van Rogerrel, Lolával és az egyetemmel. Aztán rákérdezett arra, hogy mi van a fiúkkal.

-Semmi, apa, nincs.

Zayn megköszörülte a torkát, hátranéztem, de nem reagált semmit.
Megérkeztünk apához, és Zayn végig jött velünk. Odasúgtam apának hogy miért jön velünk.

-Apa, ő miért jön mindenhova? - kicsit hangosra sikerült a kérdés.

-Mert itt lakok Willel.

Na ledöbbentem mi az hogy Will? Mr. Rogers minimum.

-Khm inkább Mr. Rogers nem?! - felháborodva kérdeztem.

-Nita, ő itt lakik nálam, ilyen fogadott fiú féle.

-És ezt mikor akartad nekem elmondani hogy van egy "bátyám"?! - a báttyám szót más hangnemben mondtam.

-Most, héj Nita van egy "bátyád". - próbálta apa feldobni a helyzetet, de nem jött össze.

-De nem szeretném hogy bátyként gondolj rám. - megint az a perverz mosoly, remélem nem a vendég szobát kapta meg mert az az enyém mellett van.

Bementem a szobámba és magam után becsaptam az ajtót.
A szobám lila és kék keveréke, sötét. Van egy fehér óriási röplabda falmatrica, amit imádok mert feldobja a szobát. Mellesleg tele van képekkel a falam amin: Lola és én, Mimi és én, anya és én, apa és én, Roger és én van. De temérdek mennyiségű.
Valaki kopog az ajtómon kinyitom és Zayn az.

-Bejöhetek?

-Mit szeretnél? - flegmán kérdeztem.

-Na ne legyél ilyen, hadd menjek be, kérlek.

Beengedtem. Megállta az asztalom mellett amin a táskám volt, nyitva. A melltartók és a bugyik voltak a tetején, gyorsan kapcsoltam és behúztam rajta a cipzárt.
Ott áll még mindig és csak néz rám.

-Mi van?

-Szép szemed van.

-Ömm köszönöm?!

-Apukád nagyon kedves.

-Tudom, szeretem is. -elmosolyodtam

-Gyönyörű a mosolyod.
Elvörösödtem

-Köszi.

Apa benyitott és mondta hogy kész a kaja, menjünk enni.
Az apukám az isteni lasagnaját csinálta, tudja mennyire szeretem. Leültünk az asztalhoz, neki is láttam. Apa és Zayn csak úgy néztek hogy egy ilyen kicsi lány és mennyi kaja fér bele. A csendet apa törte meg:

-Nita, azért tudod hogy formában kell lenned, hétfőn lesz az első edzésed.
-Igen tudom. Képzeld Geoff Payne fia az edző.

-Naa róla csak jót hallottam, Liamnek hívják a fiát.

Hmm Liam, nem rossz név, tetszik.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora