2. Rész

1K 46 16
                                    

Lola Martin szemszög

Most igazán mondhatnám, hogy ÉN MEGMONDTAM! Tudtam, hogy Liam nem fogja sokáig bírni ezt az egészet. Nem bír el ennyi mindent. Túl gyorsan történt minden és nem tudta felfogni a dolgokat. Szépen lassan ki kellett volna alakulnia az egésznek, de neem ők belecsapnak egyből a közepébe. Csak gratulálni tudok Anita Rogers, megint jó pasit fogott ki.

A kórházból haza érve össze-vissza csapkodtam. Sikeresen el is törtem egy tányért, mire Harry egy szál törölközőben battyogott ki hozzám a konyhába.
-Te meg mi a fenét csinálsz? - kérdezte csípőretett kézzel.
Ha nem lennék ennyire ideges, tuti rávetném magam.
-Na szerinted? Nita védi a barátod seggét, pedig bajuk is eshetett volna. Örülhet Payne, hogy megúszták, különben nem ennyivel rendeztem volna le. - hadartam el egy szuszra.
-Nyugodj meg. Liam ilyen, már megszokhattad volna. Féltékeny típus és ami az övé az az övé. Látod - mutatott a konyhában lévő polcokra - még a kajái is fel vannak cimkézve.
Ezen nevetnem kellett. De gyorsan abba is hagytam.
-Nem hiszem el, hogy mindenki őt védi. Ha meghaltak volna a babák akkor is remélem így védtétek volna.
Harry mellett elsuhanva a szobánk felé vettem az irányt. Magam mögött jól hallhatóan becsaptam az ajtót.
Telefonomat vettem a kezembe, amin volt egy üzenet.
"Holnap haza engednek. Segítenél a cuccaimmal?        xx Nit"

Semmi lelki erőm nincs holnap Nitával jó pofizni a mai után. Kell egy kis szünet úgy érzem. Néha sok tud lenni a lány és most az. Nem küldhetem oda Harryt, mert dolgozik. Niallt épp a rózsaszín köd lepte el, lehetetlen rábízni valamit, főleg nem egy embert. Louissal mostanában gőzöm sincs, hogy mi van. Gondolj, gondolj, gondolj. Gyerünk Lola, menni fog.
És meg is van. A kis villanykörte fellobbant a fejem felett. Zayn. Ő az az ember, akire most szüksége van Nitának. Bár nem hiszem, hogy Harryvel puszi pajtások lesznek, a multkori után főleg nem.

Estére minden le volt rendezve. Zayn holnap délelőttre itt lesz, Celine átmegy Niallhöz. És Nita lakása üres lesz. Tökéletes a pihenésre, a nyugalomra és arra, hogy a babák egészségesen fejlődjenek tovább.

A kórház az este folyamán többször felhívott, hogy Nitának rohamai vannak és az álmaiból sírva és kiabálva kel fel. Folyamatosan a férjét akarja látni, és ha elérem akkor sűrgősen irányítsam a kórházba. Ezt mondta az orvos. Hát, hogy őszinte legyek a kórházba max az én kezem által kerül be, és egy teljesen másik szárnyba. Jó messze Nitától.

Nem tudtam aludni. Össze-vissza forgolódtam az ágyban, Harryt párszor felkeltettem. Ha már én nem tudok aludni akkor ő se.
Hajnali 2-kor felöltöztem és elmentem a kórházba. Arra a folyosóra érve, ahol Nit szobája volt ápolók váltogatták egymást. Közeledve hangos sikításra kaptam fel a fejem, sietni kezdtem Nita kórterme felé. Reménykedtem, hogy nem ő adja ki ezt a hangot. 
De sajnos Tőle jött.
-Elnézést, Mrs. Payne nővére vagyok. Mi van vele? - hazudtam egyenesen a szemébe az ápolónak több információt remélve.
-Negyed óránként vannak nála ezek a pszichés rohamok. Nem tudja, hogy hol van esetleg a férje? - tájékoztatott Oscar, mint leolvastam a névtáblájáról.
-Nem, sajnálom. De én is nagyon szeretném tudni. - szoríttam össze az állkapcsomat. -Bemehetek hozzá?
-Persze, hátha ön biztonságot áraszt felé. Sajnos csak délelőtt tudjuk haza engedni, addig bent kell tartanunk.
-Igen, tudom, a kötelező megfigyelés.
Egy mosollyal fejeztem be a párbeszédünket Oscarral, majd siettem Nitához.
Az ágya mellé érve lassan megfogtam a kezét. Ijedten rámkapta kisírt szemeit.
-Azt hittem mindenki utál. De, ha itt vagy te biztos nem. - kezdett bele az újabb sírásba.
-Soha nem tudnálak utálni. - mosolyogtam rá. - De most adj helyet! Álmos vagyok.
Befeküdtem mellé a kórházi ágyba, óvatosan és amennyire a hasa engedte magamhoz öleltem. Adtam neki egy homlokpuszit és elaludtunk.

Reggel az ágy mellől dobbantásra riadtunk fel. Harry összeszűkített szemmel meredt a szoba másik végébe. Arra fordítva a fejemet, rájöttem mi az oka párom feszültégének. Zayn az ágy mellett ül.
-Ez mit keres itt? - tette fel a kérdést.
-Ő fog Nitának segíteni, mert a drága barátod megfutamodott.
Nit szemei kikerekedtek.
-Ezt mikor akartad velem közölni? - emelte magasra Nita a hangját.
-Most? - vigyorogtam.
-Szia, Zayn. - lassan kelt ki az ágyból.
Malik felállt és segített neki. 
Nitát hirtelen megint elkapta egy síró roham. Zayn szorosan magához ölelte és nyugtatgatni kezdte.
A jól ismert orvos toppant be a kórterembe, kezében papírokkal.
-Jó napot! - köszöntünk kórusban.
-Na akkor, Anita. A zárójelentése. A lap alján kérem aláírni. Ha ez megvan akkor el is búcsúzunk egymástól. Mostmár a férje is itt van, megnyugodhat. - tájékoztatta az orvos, majd a Nita mellett álldogáló borostás férfira vezette tekintetét.
Ennek hallatán Nitánál ismét eltört a mécses.
-Valami rosszat mondtam? - illetődött meg dr. Tide.
-Ő nem a férje! - vágta rá Harry kissé megemelve hangját.
-Oh értem, elnézést.

Hazaérve bevezettem Nitát a szobájába, pihenésre van szüksége. A gyógyszereknek hála azonnal elaludt, amint az ágyhoz ért.
Kint Zayn a kanapén ült, hosszasan maga elé meredve.
-Na figyelj, Malik. Jobb, ha tudsz egy-két dologról. Anita már sok mindenen ment keresztül és sok mindent eltűrt maga mellett. Liam egy szar alak, a baleset is az ő hibájából történt. Elegem van belőle, felcsinálta a legjobb barátnőm de a vele járó felelősséget már nem tudta ember módjára kezelni. Ezért is kérlek meg téged, hogy segíts nekünk.
-Mire gondolsz?
-Legyél mellette, támogasd. Ez neki most rettentően fontos lenne. Hamarosan megszületnek a picik és nincs Nita mellett egy férfi, aki támogatná. Tudom, hogy erős nő de két gyereket felnevelni nem könnyű. Harryt csak nem küldhetem állandóan ide pedig szívesen segít Nitnek.
-Apjuk helyett is apjuk legyek a gyerkőcöknek? - kérdezett rá.
-Pontosan. Tudom, hogy kedveled őt. Tudom. Jól tudom. - veregettem hátba.
-De régen téged... - motyogta, de szavába vágtam
-Az már a múlt. Nita a lényeg.
-Rendben. - bólintott.
-De ha egyszer is megbántod, addig ütlek míg mozogsz. - fenyegettem meg.
-Jó. Nyugi. Harold amúgy is előbb verne szét mint te. - nevetett fel.
-Ne félj, Hazza jó ember. - mosolyogtam.
-A halálomat kívánja. - suttogta maga elé.
-Mert férfiből van. Féltékeny. Mint az a szaros Liam is. Huu, csak egyszer jöjjön vissza. - szorult ökölbe kezem.
-Ho-ho, nyugalom. Ő hagyta el Anitát? - meglepetten nézett rám.
-Az a rohadék egy levélben búcsúzott el tőle. Megfutamodott. Nem elég, hogy bántotta. Utálom. Nem sok embert tűntetek ki ezzel a szóval, de van egy határ. Liam Payne pedig ezt durván átlépte. - magyaráztam dühösen.
-Mindent meg fogok tenni érte és a babákért is. Ne aggódj, semmi bántódásuk nem fog esni. Az a féreg pedig hamarosan ki fog kerülni Ani fejéből. Ebben biztos lehetsz. - kacsintott rám.
-Köszönöm. Viszont most én megyek, mert Harry már biztos otthon van. - indultam az ajtó felé. - Vigyázzatok magatokra!
Dobtam egy puszit még az ajtóból és elindultam. Megbízok Zaynben. Remélem nem teszem rosszul. De egy biztos, Liam Payne többé nem kerülhet Nita közelébe!


Sziasztok!
Itt a rész. Végre.
Nagggggyon köszönöm aminagrande-nak, aki át LOLÁSÍTOTTA a részt, valamint elég nagy keze része van benne! Szeretlek!! 💫❤
Ha tetszett akkor jelezd! 💫
Puszikák😘💫

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora