A labda lepattintásával kezdtük el, hogy eldöntsük ki fog kezdeni. Nálunk esett le, szóval a másik csapat kezd. Az egyik liba, mint később megtudtam Katy, a másik pedig Lucy.
Katy szervált és pont rám. Nem volt erős nyitás simán beadtam Niallnek aki hálós posztot töltött be, ő feladta Louisnak és akkorát ütött le hogy meglepődtem. Lett egy pontunk így 1-1.
Én szerválhattam, végre. Elővettem apa tanításait, és a legnagyobb erőmet és akkorát ütöttem bele a labdába és olyan laposat hogy a hálót súrolta. Lucy azt hitte nem megy át így nem ment a labdáért és a nyitásommal szereztem egy pontot.
24-23-nál tartunk a mi javunkra. Loui nyit és átmegy, én 3-as ütőn vagyok így most én fogok leütni. Visszakerül a labda az ellenfél pályájáról, hátsóközépen Niall fogadja és beadja, és a lány akivel beszéltem az öltözőben (Gina) feladta nekem. Az ütésem lendületes és gyors volt, ami véletlenül ("véletlenül") épp Katy fejét találta el. DE pont. Megnyertük ezzel a gyönyörű és örömteli ütéssel. Nem mondom hogy nem esett jól.
-Te ribanc!!! - jött oda Katy felháborodva.
-Tessék?! - kérdeztem.
-Jól hallottad, szándékosan pofán ütöttél.
-Hát sajnálom hogy az ütésem útjában voltál, talán nem bámészkodni kéne a pályán hanem odafigyelni. De látom ez neked nem megy. - vetettem oda.
-Hoppá hogy kinyílt az új csajnak a szeme, 1 órája se vagy itt és azt hiszed mert Rogers vagy mindent tudsz?! - itt álljunk meg, honnan tudja hogy Rogers vagyok?
-Ha így jobb akkor sajnálom. - ironikusan dobtam oda a sajnálom szót.
-Köszönöm, ribanc. - és hátradobta a 100%-ban szőke póthaját és kiviharzott a teremből.
Liam odajött és megkérdezte hogy minden rendben van-e.
-Szia, szépen játszottál, azt hiszem tuti kezdőcsapatos leszel a meccseken. Amúgy minden rendben? Katyvel ne törődj, mindent túlreagál.
-Szia, ohh köszönöm. Persze minden, látszik.... - kicsit elpirultam, mert hát tök helyes meg ilyenek.
-Amúgy órák után nincs kedved meginni valamit a közeli bárban? - kérdezte full spontán.
-Öhm persze, miért is ne. - meglepődtem, és mégjobban belepirultam.
-Rendben, 2-kor a parkolóban?
-Igen, persze. - annyira boldog voltam, hogy el is felejtettem hogy ma együtt lesznek vele az óráim és ő nem tudja.
Hogy kéne tudatnom vele hogy amúgy egy szakra járunk és csak kamuztam a közgazdászatot.
-Liam - kiabáltam utána - valamit el kell mondanom.
-Igen, mondd csak.
-Mikor a parton voltunk azt mondtam hogy közgazdászaton vagyok. Noss, hazudtam, nem akartam magamnak leápolni mikor mindent tudok arról hogy hogyan kell, és te meg olyan kedves voltál és hát csak úgy jött. - vallottam be, végig a padló és a szeme között cikáztam.
-Értem - értelmetlenül nézett rám - elmondhattad volna én akkor is leápoltalak volna. Addig is tudtunk beszélgetni legalább.
Uristen, csak beszélgetni akart. Levert a víz.
-Ugh akkor jó, órán találkozunk. - köszöntem el ebből a kicsit kínos helyzetből. Ő végig a szemembe nézett a mogyoróbarna szemeivel. Elolvadtam egy pöppet.
Ezek után gyorsan elteltek az órák és 2-kor már úton voltam kifelé a parkolóba. Liam már ott várt rám a kocsijánál. Hogy ért ki előbb mint én? Pedig siettem.
-Szia - MEGÖLELT URAMISTEN
-Szia - de meglepődtem azta rohadt.
-Mehetünk?
-Persze.
Kinyitotta nekem a kocsijatót, milyen uriember. Beszállt mellém és indultunk. A Carl bárba mentünk és ott ebédeltünk, beszélgettünk, stb.
-Hogy hívják a kutyádat? - érdeklődtem.
-Riley, de általában csak Ri-nak szoktuk hívni Carollal. - ki az a Carol? Tudtam hogy van barátnője - a tiédet?
-Roger, nem, nem a nevem miatt, csak illett rá kiskorában, de mi is becézni szoktuk Rognak.
Ki a fene az a Carol? Megkérdezzem? De akkor azt fogja hinni hogy érdekel. De érdekel az egész fiú. Ahh.
-Ki az a Carol, a barátnőd? - próbáltam szimplán kérdezni.
-Neem, nincs barátnőm, Carol a legjobb barátom.
Óriási kő esett le a szívemről. Nincs barátnője.
-Neked van barátod? - mélyen bele nézett a szemembe, láttam hogy érdekli.
-Nincs, csak Rog és én. - mosolyogtam.
-Értem, az jó. Merre laksz, haza viszlek.
-Gayley Ave-n.
-Jó messze tőlem. Azt hiszem ma nálad kell hogy aludjak. Nem akarok visszamenni az egyetemhez a kocsidért így most ez a helyzet.
Meglepődtem, nálam fog aludni? Ez komoly? Itt ez a helyes csávó és nálam akar aludni. Itt mi lesz.
VOUS LISEZ
thoughtless | liam payne | BEFEJEZETT
FanfictionNéha majdnem el kell veszítenünk valakit, hogy rájöjjünk mennyire szükségünk van rá.