Amint letett az ágyra, egyből a nyakamat hintette be csókokkal, megborzongtam tőle. Lassan operáltam le Liamről a pólóját, és úgy folytattuk tovább, csak akkor szakadtunk el egymástól mikor levegőre volt szükségünk. Annyira tökéletes volt eddig minden mint ahogy elképzeltem. Liam egy gyakorlott mozdulattal hátul kikapcsolta a ruhám csatját, ami által a felső részemen már semmi nem volt. Végig nézett rajtam és közben mosolygott.
-Gyönyörű vagy. - folytattuk a csókot, amibe belenyögtem, tetszett neki. Lassan lekerült az alsógatyája, amit követett a csipkés alsóm is.
Lassú puszikat nyomott a nyakamtól egészen a hasam aljáig. Isteni érzés volt. Ebbe is bele kellett nyögnöm, hát lehetetlen nem hangot kiadni. Liam rámnézett, majd egy bólintással jeleztem, hogy készen állok rá. Lassan felém magasodott majd óvatosan belém csúsztatta. Fájt mit ne mondjak, ezt hangok követték, nem csak tőlem, tőle is, de egy kis idő elteltével már élveztem. Ezt ő is látta így egyre bátrabb lett, magára fordított és én kerültem felülre. Liam ki-be csúsztatta mire úgy éreztem hogy mindjárt ott vagyok.
-Liam, - ziháltam - szeretlek.
-Szeretlek - majd mire kimondta mind a ketten a csúcson voltunk.
Ráfeküdtem a mellkasára és ott pihentük ki ezt az egészet. Mivel még az egész nap a miénk volt filmet néztünk, pizzát rendeltünk. Kaja után, Liam arcán újabb perverz mosoly volt, gondoltam megint arra gondol így most én kezdeményeztem.
Felültem a derekára, és csókolgattam a nyakát, a mellkasát és a kockás hasát. Beledörmögött, ami tetszett. Felnéztem rá, majd megint nekikezdtünk. Nem tudok betelni ezzel a férfival. Gyengéd, vigyáz rám, szeret. Itt már bátrabb voltam, mert hát mit veszíthetek, Payne észrevette mire ő is felbátorodott. Egyre gyorsabban kezdett el ő is mozogni. Nem sokra rá, megint a csúcson voltunk.
-Nita, én el nem tudom mondani neked mennyire szeretlek.
-Nem is kell, tudom. - nyomtam egy puszit a vállára. - Én is szeretlek.
-Amúgy ez a második menet mi volt? Nem mintha nem lett volna élvezetes, csak hogy jött? - miii? Ő nem akarta és csak beképzeltem hogy akarja?
-Jól esett. - kacsintottam rá, mire megint felettem volt.
Megcsókolt, ez megint olyan szenvedélyes volt, hogy úgy éreztem minden ilyen pillanat után egyre jobban beleszeretek. Mikor először megláttam nem gondoltam volna, hogy az életemben egy ilyen meghatározó személy lesz.
A romantikus pillanatot Lola röhögése szakította félbe. Meghallottam a folyosón, hogy "haza" jöttek. Gyorsan felvettem Liam ledobott pólóját, ő pedig csak az alsóját húzta vissza, majd kézenfogva kimentünk a konyhába. Harry és Lola épp megint egymást falták, mi meg összenéztünk és Liam egy puszit nyomott az orromra.
-Hát ti? - Lola nagy szemekkel nézett ránk. Meg kicsit Liam felső testét is, aminek következtében Payne elé álltam.
-Filmeztünk. - Liam Harryre nézett aki egyből vette az adást, Lolnak kellett vagy 5mp.
-Oooooooooo - leesett neki, szép volt Lola.
Mivel reggel az újdonsült gerlepár készített kaját, így a vacsi ránk maradt. Hát rá kellett jönnöm, hogy Liam jobban főz mint én.
-Na szivem, mézes mustáros húsos tészta jó lesz? - kérdezett de nem tudtam miről beszél.
-Hát persze, miben segítsek? - azt sem tudom hogy azt eszik vagy isszák, nem hogy segíteni. Nagy szemekkel néztem rá hátha leesik neki hogy most ő lesz a konyhatündér.
-Rendben akkor te ülj le, és figyelj. - rájött.
Felültem a konyhapultra és néztem ahogy a félmeztelen, kockás hasú, irtó helyes pasim a konyhában ügyeskedik. Tetszett a látvány... Nagyon is. Párszor odajött egy csókért, inkább sokszor. Úgy éreztem hogy ez az a kapcsolat amire vártam és azt akartam hogy örökre így maradjon.
KAMU SEDANG MEMBACA
thoughtless | liam payne | BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarNéha majdnem el kell veszítenünk valakit, hogy rájöjjünk mennyire szükségünk van rá.