31. Rész

1.1K 65 2
                                    

Liam szemszöge:

Hogyan tudnám megakadályozni, hogy Nita elmenjen azzal a mókussal arra a meccsre? Legszívesebben pofán ütném, ahányszor csak ránéz. A szemeivel szinte levetkőzteti és ki tudja mik forognak abban a bájgúnár fejében.
Nita persze ebből mit sem vesz észre. Szerinte nagyon jól végzi a munkáját és, hogy nincsen semmi hátsó szándéka. Holnap péntek, így holnap mennének. Inkább kérek tanácsot Harrytől.
Kimegyek a konyhába, mert jóideje először mindenki a rendes lakásán alszik, Lola is hazament. Harry kint reggelizik, lecsapódok mellé.
-Hogyan akadályozzam meg, hogy Nita elmenjen egy másik sráccal egy meccsre? - rámemeli fáradt tekintetét. -Nem tudom, hívd el randira vagy kérd meg a kezét, fingom sincs. Találd fel magad. - csámcsogott tovább.
Várj!!! Azt mondta, hogy kérjem meg a kezét?
-Te azt mondtad, hogy kérjem meg a kezét? - habogtam.
-Igen, most tesó, még egy ilyen lányt mint ő, nem találsz sehol. Nem éri meg elengedni, kérd meg. Igen.

A szavai még délután is a fejemben jártak. Ezen gondolkoztam egész délután és arra jutottam, hogy lehet még csak 24 éves vagyok és ő csak 21, de ő az akivel leakarom élni az életem. Akit látni akarok magam mellett az oltárnál. Az ő ujjára akarom felhúzni a gyűrűt. Vele akarok nászútra menni. Vele akarom megvenni az első közös házunkat és berendezni a szobákat. Tőle szeretnék gyereket. Vele akarom a nevét kiválasztani, ruhákat venni neki és mindent megadni a szerelmünk gyümölcsének. Vele akarok minden este ágyba feküdni, tv-zni, majd egy jóéjt csókkal, esetleg egy esti szeretkezéssel elaludni. Azt akarom, hogy ha a gyerekünk felnő, azt lássa, hogy mi még annyi év elteltével is ugyanolyan szerelmesek vagyunk egymásba, mint annak idején mikor megismerkedtünk. Őt akarom néha munka után egy romantikus vacsorával meglepni. Vele akarok veszekedni kis apróságokon. Vele akarok karácsonyi ajándékot venni a gyerekünknek. Őt akarom látni mikor reggel felkelek. A konyhában akarom nézni, ahogy főz a kis családunkra és körülötte sündörögni közben. Neki akarok minden nap sok-sok csókot adni. Ő az a nő akivel le akarom élni az életem.

Ezt eldöntve indultam be a városba keresve egy ékszerboltot.
Találtam egyet, aminek elég jó hírneve van és minőségi gyűrűk is vannak.
Bent nem tudtam dűlőre jutni, én ezekhez nem értek. Felhívtam Nicolat a nővéremet, hogy segítsen.
-Miiiiii????? Liam Payne elvesz egy nőt, uramatyám, meg kell ismernem. - kiabált Nicola a telefonba. - Ruth tudja már??
-Nem Nic eddig csak te és Harry, Ruthnak elmondhatod, tudom mennyire szerettek pletykálkodni. - nevettem el magam.
-Haha öcsi, nagyon vicces vagy. Na de, olyat válassz neki, amire ha ránézel ő jut eszedbe róla. Mivel azt mondta anya, hogy ő is sportol de igazán jó ízlése van, ezért elegáns de ne túl csajos gyűrűt vegyél. - magyarázott de nem nagyon értettem.
-Rendben, köszönöm. Majd beszélünk.
Leraktuk, majd a pult felé vettem az irányt, ahol egy öreg néni állt.
A szemem kiszúrt egy arany, köves gyűrűt. Nem válogatok tovább azt szeretném.
-Jó napot, hölgyem. Azt a gyűrűt szeretném. - mutattam az üvegen keresztül a választott ékszerre.
-A lány nagyon szerencsés. Mekkora legyen? - kérdezte.
Hát én azt honnét tudjam mekkora kell neki?!
-Így ránézésre meg lehet állapítani? - próbáltam menteni ezt a helyzetet.
-Persze. - felmutatott 3 méretet és a középsőt választottam.
Az nem baj ha kicsit nagyobb, csak kisebb ne legyen.
-Rendben Uram. $4,700 lesz. - a szemeim kikerekedtek, de nem hátráltam vissza.
Ő életem szerelme ennyit jár neki. Nyújtottam a kártyámat, kifizettem és felajánlott a Hölgy egy plüss dobozkát. A kedvenc színemet választottam a lilát. Egy kicsi belőle és egy kicsi belőlem. Így tökéletes.
Otthon biztonságos helyre tettem a dobozt és elaludtam. Próbáltam megálmodni a lánykérést, hogy hogyan kéne.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now